Somianka 12.11.2012r.

 

KZ 270.13.3.2012

 

Wykonawcy biorący udział

w postępowaniu przetargowym


 

 

Nazwa zamówienia:

„Wykonanie usługi polegającej na wycince drzew z pasa drogowego i otoczenia wraz z zakupem drewna uzyskanego z tej wycinki.”

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego

(KZ.270.13.2012)

 

 

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO

 

 

Działając na podstawie art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r., Nr 113 poz. 759) Gmina Somianka zawiadamia wszystkich wykonawców składających oferty w przetargu nieograniczonym o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy PZP, na realizację w/w zadania, o unieważnieniu postępowania, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759) ponieważ cena oferty z najniższą ceną przekracza kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na finansowanie zamówienia.

 

Uzasadnienie

 

W przedmiotowym postępowaniu w wymaganym terminie, tj. do dnia 23.10.2012r. wpłynęło dwie niżej wymienione oferty:

 

Nr oferty

Wykonawca i siedziba/adres

Punktacja

Uwagi

 

1.

AG-Complex Sp. z o.o.

Ul. Marywilska 44

03-042 Warszawa

0,00 %

Oferta odrzucona

2.

Usługi Transportowe

Grzegorz Jeż

Somianka54

07-203 Somianka

100%

Oferta ważna

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. z 2010r. Nr 113 poz. 759) jedna oferta została odrzucona z postępowania z następujących powodów – „Jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia”.

 

I.       Oferta nr 1 firma AG-Complex Sp. z o.o. Ul. Marywilska 44, 03-042 Warszawa, została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. z 2010r. Nr 113 poz. 759), ponieważ jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Zamawiający zgodnie z zapisami SIWZ pkt. IX ppkt. 3 żądał aby Wykonawca dołączył do oferty wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zadania potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem np. – referencje, faktury, umowy, protokoły itp.). Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeśli udokumentuje realizację minimum 1 roboty o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, tj. wycinka drzew w ilości 800 szt wraz z usunięciem karpin i uporządkowaniem terenu licząc od miesiąca ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych z wykorzystaniem załącznika nr 4 do SIWZ, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów (podanie w wykazie robót zrealizowanych przez te podmioty) należy dołączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do współpracy przy wykonywaniu zamówienia przez oddanie do dyspozycji niezbędnych zasobów. W ofercie Wykonawcy były rozbieżności pomiędzy wykazem robót wymienionych w załączniku nr 4 a przedłożonymi referencjami. W związku z powyższym Zamawiający w dniu 25.10.2012r. przesłał do Wykonawcy pismo wzywające do złożenia stosownych wyjaśnień dotyczących powstałych rozbieżnościach. Wykonawca w dniu 30.10.2012r. przesłał do Zamawiającego pismo w którym poinformował, iż zgodnie z przedłożonymi referencjami wycinka drzew wykonywana była od 28.10.2008r do 31.12.2012r a Zamawiający wymagał aby wycinka wykonana była w okrasie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert. W związku z powyższym powstały rozbieżności pomiędzy ilością przedstawioną w załączniku nr 4 a przedłożonymi referencjami. Tym samym warunek wykazania spełnienia wiedzy i doświadczenia nie został spełniony przez Wykonawcę.

       

 

W związku z powyższym, iż jedna ofert z dwóch złożonych nie odpowiadała wymaganiom zawartym w SIWZ a oferta z najniższą ceną przekraczała zamierzenia finansowe Zamawiającego, wobec powyższego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. Nr. 113 poz. 759) Zamawiający unieważnienia postępowanie.

 

Uzasadnienie prawne

Ze względu, iż oferta z najniższa ceną, która nie została odrzucona z postępowania przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie  art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759)

 

Ponadto Zamawiający informuje, iż od rozstrzygnięcia postępowania przysługują Wykonawcy środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych obowiązującej w chwili wszczęcia postępowania.

 

 Wójt Gminy Somianka

   /-/ Andrzej Żołyński

 

 

Otrzymują:

 

1.     AG-Complex Sp. z o.o.

        Ul. Marywilska 44, 03-042 Warszawa

 

2.     Usługi Transportowe Grzegorz Jeż

        Somianka54, 07-203 Somianka

 

 

 

 

 

 

 

Gmina Somianka 07-203 Somianka pow. wyszkowski woj. mazowieckie

tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,  

e-mail: somianka@somianka.pl, ogłasza przetarg nieograniczony  o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy pzp.

 

Ogłoszenie opublikowano w biuletynie UZP

Numer ogłoszenia: 396934-2012;  data zamieszczenia: 12.10.2012                

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – Usługa

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:  Gminy Somianka 07-203 Somianka pow. Wyszkowski, woj. Mazowieckie tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,e-mail: somianka@somianka.pl,

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Wykonanie usługi polegającej na wycince drzew z pasa drogowego i otoczenia wraz z zakupem drewna uzyskanego z tej wycinki.”

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługa

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Wykonanie usługi polegającej na wycince drzew z dróg gminnych i otoczenia oraz niszczących infrastrukturę drogowa wraz z zakupem drewna uzyskanego z tej wycinki, uprzątnięcie terenu pasa drogowego. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do wycinki drzew, karczowania pni (razem z wywozem pniaków na odległość 6 km), ułożenia gałęzi w kopy co 50 mb, zasypaniem dołów po karczowaniu, wyrównani terenu po wycince drzew oraz zakupu drzewa od Zamawiającego.

Wykonawca dokona wycinki drzew oznaczonych kolorem żółtym w postaci punktu. Wycinka drzew będzie wykonana w miejscowości Huta Podgórna – Popowo Letnisko na następujących działkach:

1.      działka nr 2103 – ul. Miodowa – wycinka drzew wraz z zakupem drewna uzyskanego z wycinki drzewa

-        Sosna -79 szt w tym WC01 – 2,56 m3; WC02 – 1,99 m3; WC03 – 0,66 m3; S2 – 7,11 m3; M2 – 3,97 m3

-        Brzoza – 8 szt  w tym WD01 – 0,91 m3; WD02 – 2,09 m3; S2 – 1,35 m3; M2 – 0,61 m3

2.      działka nr 2102 – ul. Chmielna – wycinka drzew wraz z zakupem drewna uzyskanego z wycinki drzewa

-        Sosna – 52 szt w tym WC01 – 1,64m3; WC02 – 7,55 m3; WC03 – 3,34 m3;  S2 – 5,96 m3; M2 – 4,37 m3

3.      działka nr 2099 – ul. Babiego Lata – wycinka drzew wraz z zakupem drewna uzyskanego z wycinki drzewa 

-        Sosna - 175 szt w tym WC01 – 5,46 m3; WC02 – 15,38 m3; WC03 – 8,00 m3;  S2 – 18,41 m3; M2 – 12,08 m3

-        Brzoza – 7 szt  w tym WD01 – 0,24 m3,

-        Dąb – 2 szt w tym S2 – 0,18 m3; M2 – 0,07 m3

-        Klon – 3 szt w tym S2 – 0,18 m3; M2 – 0,0 m36

4.      działka nr 2095 ul. Brzozowy Lasek – wycinka drzew wraz z zakupem drewna uzyskanego z wycinki drzewa

-        Sosna -11 szt w tym WC01 – 0,22 m3; WC02 – 0,88 m3; WC03 – 0,66 m3; S2 – 1,32 m3; M2 – 0,80 m3

5.      działka nr 2084, 2073/1 ul. Letnia– wycinka drzew wraz z zakupem drewna uzyskanego z wycinki drzewa

-        Sosna -95 szt w tym WC01 – 3,11 m3; WC02 – 18,53 m3; WC03 – 3,12 m3;  S2 –11,17 m3; M2 – 8,70 m3

-        Brzoza – 5 szt  w tym WD02 – 1,66 m3; WD03 – 1,56 m3; S2 – 1,39 m3; M2 – 0,63 m3

6.      działka nr 2082/1, 2071/1 ul. Baby Jagi – wycinka drzew wraz z zakupem drewna uzyskanego z wycinki drzewa

-        Sosna -93 szt w tym WC01 – 3,23 m3;WC02 – 10,40 m3; WC03 – 3,36 m3;  S2 –9,75 m3; M2 – 6,85 m3

-        Brzoza – 13 szt  w tym WD01 – 0,22 m3; WD02 – 4,07 m3; WD03 – 0,78 m3; S2 – 2,36 m3; M2 – 1,18 m3

7.      działka nr 2079, 2068/1 ul. Jesienna– wycinka drzew wraz z zakupem drewna uzyskanego z wycinki drzewa

-        Sosna -159 szt w tym WC01 – 4,25 m3; WC02 – 18,53 m3; WC03 – 6,57 m3; S2 –16,6 m35; M2 – 11,41 m3

-        Brzoza – 15 szt  w tym WD01 – 1,19 m3; WD02 – 0,9 m35; S2 – 2,18 m3; M2 – 10,78 m3

8.      działka nr 2078 ul. Chabrowa – wycinka drzew wraz z zakupem drewna uzyskanego z wycinki drzewa

-        Sosna -88 szt w tym WC01 – 1,14m3; WC02 – 4,00 m3; WC03 – 3,80 m3; S2 –7,7 m3; M2 – 5,02 m3

-        Brzoza – 14 szt  w tym WD01 – 0,45 m3; WD02 – 1,01 m3; S2 – 1,82 m3; M2 – 0,72 m3

Średnica drzew oraz objętość karp została przedstawiona w załączniku nr 1 do SIWZ.

Cena ofertowa powinna obejmować następujący zakres robót:

1.      Wycinkę drzew

2.      Wyrwanie karp razem z wywozem pniaków na odległość do 6 km

3.      ułożenie gałęzi w kopy co 50 mb

4.      uporządkowanie pasa drogowego po dokonanej wycince

5.      wyrównanie terenu, zasypanie dołów po wyrwanej karpinie

6.      Zakup drewna uzyskanego z wycinki.

Poszczególne składniki ceny określone przez Wykonawcę w ofercie nie będą zmieniane w toku realizacji przedmiotu zmówienia i nie będą podlegały waloryzacji. Stawka podatku VAT jest określona zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54 poz. 535 z póżn. Zm.). Cena podana w ofercie wiąże wykonawcę i nie może być zmieniona. Wykonawca ponosi całkowite koszty realizacji w/w usługi, w tym koszty robocizny, koszty materiałów, sprzętu oraz koszty urządzeń i narzędzi potrzebnych do realizacji usługi.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówienia uzupełniającego: TAK

Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

77211400-6    

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 20.12.2012r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

NIE DOTYCZY

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczki na poczet wykona nie zamówienia: nie

III.3)   WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania.

            Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

1.      Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy.

2.      Podpisany formularz „oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 i o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.3.2.) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

1.      Wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zadania potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem np. – referencje, faktury, umowy, protokoły itp.). Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeśli udokumentuje realizację minimum 1 roboty o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, tj. wycinka drzew w ilości 800 szt wraz z usunięciem karpin i uporządkowaniem terenu licząc od miesiąca ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

         W przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów (podanie w wykazie robót zrealizowanych przez te podmioty) należy dołączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do współpracy przy wykonywaniu zamówienia przez oddanie do dyspozycji niezbędnych zasobów 

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

Zamawiający nie określa tego warunku

III.3.4) Osoby zdolne do wykonywania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

Zamawiający nie określa tego warunku

 III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

 Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

1.      Opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na okres wykonywania zadania na wartość min. 100.000,00 złotych (sto tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJĘ O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIA NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY.

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

1.      Wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zadania potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem np. – referencje, faktury, umowy, protokoły itp.). Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeśli udokumentuje realizację minimum 1 roboty o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, tj. wycinka drzew w ilości 800 szt wraz z usunięciem karpin i uporządkowaniem terenu licząc od miesiąca ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

         W przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów (podanie w wykazie robót zrealizowanych przez te podmioty) należy dołączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do współpracy przy wykonywaniu zamówienia przez oddanie do dyspozycji niezbędnych zasobów 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy, należy przedłożyć:

1.      Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy..

2.      Podpisany formularz „oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 i o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

1.       nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

2.       nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

3.       nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert – albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego albo administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedni miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty nie wymienione w pkt. III.4)

1.   Zaparafowane istotne postanowienia umowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienia publiczne tylko dla wykonawców u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:  najniższa cena – 100pkt.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) ZMIANY UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:

-        W przypadku zmiany stawki VAT przez władze ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany stawki od towarów i usług oraz podatku akcyzowego.

-        W przypadku działania siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie zamówienia w terminie umownym lub powodującej zmianę zakresu robót,

-        W przypadku wystąpienia istotnych powodów uniemożliwiających zachowanie terminu  - na wniosek Wykonawcy zaakceptowany przez Zamawiającego

-        W przypadku wystąpienia opadów śniegu lub deszczu uniemożliwiające zachowanie terminu.

-        Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Gmina Somianka http;//ugsomianka.bip.org.pl,  

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Somianka 07-203 Somianka

IV.4.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: do dnia 23.10.2012r. godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Somianka, 07-203 Somianka, pok. Nr 6. Otwarcie ofert nastąpi w pok. Nr 19 w dniu 23.10.2012r. o godz. 09:30

IV.4.3) Termin związania ofertą: 30 dni od daty składania i otwarcia ofert.

IV.4.4) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:

NIE DOTYCZY

IV.4.5) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi :

NIE DOTYCZY

 Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

 Wykaz średnicy drzew oraz objętość karp

Wójt Gminy Somianka

 /-/ Andrzej Żołyński

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Bogdan Krysiak
  • Data udostępnienia w BIP: 2012-11-13
  • Informacja zaktualizowana przez: Bogdan Krysiak
  • Data ostatniej aktualizacji: 2012-11-13 14:06:57
  • Liczba odsłon: 318
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3407997]

przewiń do góry