Somianka, dnia 09.02.2012r

KZ 270.01.1.2012

  

 

Wykonawcy biorący udział

w postępowaniu przetargowym

 

 

Nazwa zamówienia:

„Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na obszarze administracyjnym Gminy Somianka w okresie od 15 lutego 2012r do 31 grudnia 2012r.

 

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego

 (KZ.270.01.2012)

 

 

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO 

 

Działając na podstawie art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r., Nr 113 poz. 759 z póź zm.) Gmina Somianka zawiadamia wszystkich wykonawców składających oferty w przetargu nieograniczonym o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy PZP, na realizację w/w usługi o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r., Nr 113 poz. 759 z póź zm.),  ponieważ cena najkorzystniejszej oferty (oraz wszystkich pozostałych) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

 

Uzasadnienie

Podczas jawnego otwarcia przewodniczący komisji przetargowej podał kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Była to nie przekraczająca kwota 138.586,90 złotych brutto na realizację całości zadania. Kwota niniejsza była jednocześnie kwotą, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie całości zamówienia.

Ze względu, iż cena najkorzystniejszej oferty (oraz wszystkich pozostałych) przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający  działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych, który mówi „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia chyba, że zmawiający może zwiększyć te kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty” unieważnienia postępowanie.

 

Ponadto Zamawiający informuje, że na podstawie art. 93 ust. 5 ustawy wykonawca może złożyć wniosek do zamawiającego o zawiadomienie wykonawcy o wszczęciu kolejnego postępowania, które dotyczy tego samego przedmiotu zamówienia lub obejmuje ten sam przedmiot zamówienia.

 

                                                                                        Wójt Gminy Somianka

                                                                                          /-/ Andrzej Żołyński

 

 

 

Ogłoszenie opublikowano w biuletynie UZP

Numer ogłoszenia: 27132 - 2012; data zamieszczenia: 27.01.2012

Gmina Somianka 07-203 Somianka pow. wyszkowski woj. mazowieckie

tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,  

e-mail: somianka@somianka.pl, ogłasza przetarg nieograniczony  o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy pzp.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – Usługa

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:  Gminy Somianka 07-203 Somianka pow. Wyszkowski  woj. Mazowieckie tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,  

e-mail: somianka@somianka.pl,

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMOWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na obszarze administracyjnym Gminy Somianka w okresie od 15 lutego  2012r do  31 grudnia 2012r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

  Usługę odśnieżania i usuwania oblodzeń jezdni oraz chodników w rozmiarze każdorazowo uzależnionym od potrzeb Zamawiającego (zamówienia indywidualne), a zwłaszcza od panujących warunków atmosferycznych w okresie od 15 lutego 2012r do 31 grudnia 2012r. Wykonawca w ramach usługi zobowiązany będzie do odśnieżania i usuwania oblodzeń za pomocą sprzętu:

   jednej równiarki wyposażonej w dwustronny pług średni o mocy nie mniejszej niż 250 Km

   jednego pług lekki na samochodzie. Przez pług lekki zamawiający rozumie pług o szerokości min. 2,8 m zamontowanym na samochodzie o masie całkowitej nie mniejszej niż 15 ton

-    jednej fadromy o pojemności łyżki nie mniejszej niż 4,0 m3 oraz mocy nie mniejszej niż 125 Km

   dwóch koparkoładowarkek z napędem na cztery koła o pojemności łyżki przedniej nie mniejszej niż 1,5 m3 oraz o mocy nie mniejszej niż 60 Km

   jednej ładowarki kołowej teleskopowej z napędem na cztery koła o pojemności łyżki nie mniejszej niż 2,0 m3,  długość wysięgnika minimum 3,0 m, moc nie mniejsza niż 85 Km

   dwóch ciągników rolniczych o mocy min. 85 Km przystosowany do pracy z pługiem o szerokości nie mniejszej niż 2,8m umożliwiający manewrowanie w wąskich uliczkach. Pług powinien zapewniać trzy zakresy pracy (złożony w stożek, złożony w literę V, obracanie min kąt 45 stopni)

   piaskarki z własną mieszanką zamontowaną na samochodzie umożliwiającym ciągłe posypywanie mieszanką w ilości nie mniejszym niż 4,5 m3 na długości odcinka ok. 15 km.

W ramach usługi planuje się rozmiar zamówienia nie przekraczający poniżej wymienionych godzin pracy sprzętu:

1)  równiarki  w wymiarze do 280 h,

2)  pługi lekkie w wymiarze do 100 h,

3)  ładowarki kołowej teleskopowej w wymiarze do 150 h,

4)  fadromy w wymiarze do 70 h,

5)  koparkoładowarki w wymiarze do 70 h,

6)  piaskarka z własną mieszanką o pojemności nie mniej niż 4,5 m3 ( zawartość soli

20%,) ,  w wymiarze do 50 szt.

7)  ciągnik rolniczy o mocy min 85 KM z pługiem w wymiarze 150 h

2.   W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:

a)  zapewnienia koordynacji i nadzoru prowadzenia akcji zimowej na drogach gminnych i powiatowych na terenie Gminy Somianka,

b)  prowadzenie na bieżąco raportu z  ilości pracującego sprzętu oraz godzin jego pracy wyszczególniając miejsce pracy sprzętu na podstawie kart pracy wydanych przez Zamawiającego

c)  zabezpieczenie stałej gotowości sprzętu specjalistycznego wraz z obsługą gwarantującą bezawaryjne utrzymanie dróg, a w przypadku jego awarii zapewnienie sprzętu zastępczego na własny koszt,

d)  zakup, transport i składowanie piasku, soli drogowej lub innych środków dopuszczonych do stosowania przy usuwaniu gołoledzi  i oblodzeń ( rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005r., Dz. U. 05.230.1960) we własnym zakresie i na własne ryzyko, umożliwiające ciągłe posypywanie dróg wg indywidualnych potrzeb Zamawiającego lecz nie przekraczającego jednorazowo posypywania dróg o łącznej długości ok. 15km,

e)   usuwanie śniegu i gołoledzi na chodnikach wg. potrzeb i zleceń Zamawiającego sprzętem do tego przystosowanym. Łączna powierzchnia chodników w ciągu jednego odśnieżania lub usuwania oblodzeń może wynieść ok. 10.000,00 m2

3    Wykonawca zobowiązany będzie do bieżącego monitorowania pogody i przed rozpoczęciem prac związanych z odśnieżaniem lub zwalczaniem gołoledzi powiadomi o tym fakcie Zamawiającego –jak również zobowiązany będzie do rozpoczęcia realizację przedmiotu zamówienia w ciągu 1 godziny od telefonicznego zawiadomienia przez Zamawiającego;  

a)  upoważniony przedstawiciel Wykonawcy, w przypadku zaistnienia zjawisk pogodowych wymagających rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy, powiadomienia telefoniczne o zaistniałej potrzebie rozpoczęcia prac a także w celu uzyskania ich akceptacji upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego,

b)   po zakończeniu prac o których mowa w punkcie 1.2 upoważnieni przedstawiciele Wykonawcy powiadomią telefoniczne o tym fakcie upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego,

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówienia uzupełniającego: TAK

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

90620000-9  - Usługa odśnieżania

90630000-2  - Usługa usuwania oblodzeń

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do 31.12.2012r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

NIE DOTYCZY

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczki na poczet wykona nie zamówienia: nie

III.3)   WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania.

            Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

1.   Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy.

2.   Podpisany formularz „oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 i o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ;

3.  Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

4.  Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.3.2.) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

1.     Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat, przed wszczęciem niniejszego posterowania o udzielenie zamówienia  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zadania potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem np. – referencje, faktury, umowy, protokoły itp.) - wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeśli udokumentuje realizację minimum 1 zadania związanego z zimowym utrzymaniem dróg w ciągu jednego sezonu zimowego o wartości nie mniejszej niż 140 tyś złotych brutto (odśnieżanie dróg gminnych lub powiatowych lub wojewódzkich lub krajowych).  W przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów (podanie w wykazie robót zrealizowanych przez te podmioty) należy dołączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do współpracy przy wykonywaniu zamówienia przez oddanie do dyspozycji niezbędnych zasobów.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

1. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca: równiarki, pługu lekkiego na samochodzie, fadromy, dwóch koparkoładowarek, ładowarki kołowej teleskopowej, piaskarki, dwóch ciągników o mocy min 85 Km. Natomiast w przypadku gdy Wykonawca polega na maszynach do wykonania zamówienia innych podmiotów zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu iż będzie dysponował tymi maszynami w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania wykonawcy maszyn zdolnych wykonać zamówienia do dyspozycji na okres wykonywania zamówienia. Do wykazu należy dołączyć dokument potwierdzający iż sprzęt jest własnością wykonawcy oraz dokument upoważniający do dopuszczenia do ruchu a w przypadku polegania na sprzęcie innych podmiotów oryginalne zobowiązania do oddania do dyspozycji dany sprzęt określając rodzaj sprzętu, oraz dołączając dokumenty potwierdzające że dany sprzęt jest dopuszczony do ruchu i jest własnością osoby udostępniającej go.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonywania zamówienia

Zamawiający nie określa warunków spełnienia tego warunku.

 III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

1.     Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wartość polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia powinna opiewać na kwotę min. 150 tyś. Złotych

III.4) INFORMACJĘ O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIA NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY.

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

1.     Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat, przed wszczęciem niniejszego posterowania o udzielenie zamówienia  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zadania potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem np. – referencje, faktury, umowy, protokoły itp.) - wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeśli udokumentuje realizację minimum 1 zadania związanego z zimowym utrzymaniem dróg w ciągu jednego sezonu zimowego o wartości nie mniejszej niż 140 tyś złotych brutto (odśnieżanie dróg gminnych lub powiatowych lub wojewódzkich lub krajowych).  W przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów (podanie w wykazie robót zrealizowanych przez te podmioty) należy dołączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do współpracy przy wykonywaniu zamówienia przez oddanie do dyspozycji niezbędnych zasobów.

2.     Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca: równiarki, pługu lekkiego na samochodzie, fadromy, dwóch koparkoładowarek, ładowarki kołowej teleskopowej, piaskarki, dwóch ciągników o mocy min 85 KM. Natomiast w przypadku gdy Wykonawca polega na maszynach do wykonania zamówienia innych podmiotów zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu iż będzie dysponował tymi maszynami w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania wykonawcy maszyn zdolnych wykonać zamówienia do dyspozycji na okres wykonywania zamówienia. Do wykazu należy dołączyć dokument potwierdzający iż sprzęt jest własnością wykonawcy oraz dokument upoważniający do dopuszczenia do ruchu a w przypadku polegania na sprzęcie innych podmiotów oryginalne zobowiązania do oddania do dyspozycji dany sprzęt określając rodzaj sprzętu, oraz dołączając dokumenty potwierdzające że dany sprzęt jest dopuszczony do ruchu i jest własnością osoby udostępniającej go.

3.     Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wartość polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia powinna opiewać na kwotę min. 150 tyś. złotych.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy, należy przedłożyć:

1.      Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy.

2.      Podpisany formularz „oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 i o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych

3.      Aktualne  zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

4.      Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

1.     nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

2.     nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

3.     nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert – albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego albo administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedni miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienia publiczne tylko dla wykonawców u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) ZMIANY UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:

-      W przypadku zmiany stawki VAT przez władze ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany stawki podatku od towarów i usług.

-      W przypadku działania siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie zamówienia w terminie umownym lub powodującej zmianę zakresu robót,

-      W przypadku wystąpienia istotnych powodów uniemożliwiających zachowanie terminu  - na wniosek Wykonawcy zaakceptowany przez Zamawiającego

-      W przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub uzupełniających jeżeli w związku z tym konieczne będzie wydłużenie terminy wykonania umowy

-      Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Gmina Somianka http;//ugsomianka.bip.org.pl,  

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Somianka 07-203 Somianka

IV.4.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: do dnia 07.02.2012r. godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Somianka, 07-203 Somianka, pok. Nr 6. Otwarcie ofert nastąpi w pok. Nr 19 w dniu 07.02.2012r. o godz. 10:10

IV.4.3) Termin związania ofertą: 30 dni od daty składania i otwarcia ofert.

IV.4.4) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:

NIE DOTYCZY

IV.4.5) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi :

NIE DOTYCZY

 Wójt Gminy Somianka

   /-/ Andrzej Żołyński

Załączniki:

SIWZ

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Bogdan Krysiak
  • Data udostępnienia w BIP: 2016-02-04
  • Informacja zaktualizowana przez: Bogdan Krysiak
  • Data ostatniej aktualizacji: 2016-02-04 15:22:53
  • Liczba odsłon: 321
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3407129]

przewiń do góry