Gmina Somianka 07-203 Somianka pow. wyszkowski woj. mazowieckie

tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,  

e-mail: somianka@somianka.pl, Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP i przy udziale środków współfinansowanych z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnianie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:  Gminy Somianka 07-203 Somianka pow. Wyszkowski                    woj. Mazowieckie tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,  

e-mail: somianka@somianka.pl,

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMOWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konsultacje i warsztaty  dla nauczycieli – wychowawców z przedszkola „Słoneczko” w Somiance oraz z przedszkola  „Biały Miś” w Nowych Wypychach  w ramach projektu „Od super przedszkolaka do wzorowego uczniaka”

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzanie indywidualnych konsultacji oraz warsztatów na temat zwalczania stereotypów płci dla 4 nauczycieli – wychowawców przedszkola „Słoneczko” w Somiance oraz 2 nauczycieli – wychowawców  przedszkola  „Biały Miś” w Nowych Wypychach  w ramach projektu  „Od super przedszkolaka do wzorowego uczniaka”.

  

I.      W ramach konsultacji  przewidujemy realizację następujących modułów wspierających rozwój zawodowy 6 nauczycieli - wychowawców w/w przedszkoli:

1.   Nauczyciel przedszkola – liderem społeczności placówki,

-         Wsparcie koleżeńskie (międzynauczycielskie), pomoc koleżeńska

-         Rywalizacja z samym sobą

-         Wywieranie wpływu na innych

-         Nauczyciel jako lider grupy

-         Etap budowania więzi ( role własnego doskonalenia)

-         Kształtowanie osobowości wychowanków

-         Poziom osobowości – lider nastawiony na innych

2.     Wspomaganie (doradztwo) metodyczne nauczycieli przedszkola

-         Wykorzystywanie technik twórczych w procesie wychowania

-         Nieprawidłowości w rozwoju psychofizycznym dzieci i ich wpływie na funkcjonowanie w grupie

-         Praca z dziećmi ze specyficznymi potrzebami edukacyjnymi

-         Praca z dziećmi wybitnie zdolnymi przy wykorzystaniu technik twórczych

3.     Inspiracje pedagogiczne XXI w.,

-         Kreatywność ( 4 typy kreatywności ludzi)

-         Wyobraźnia

-         Kreatywne pomysły – skąd je brać

-         Prowokacje  paradoksalne - jak je wykorzystać  w rozwijaniu kreatywności

4.     Zarządzanie zmianą,

-         Planowanie i przyszłość

-         Zmiana  - proces a nie zdarzenie

-         Etapy wprowadzania zmian

-         Rola ewaluacji

5.    Wywieranie wpływu w działaniu – wprowadzenie do NLP,

-         Kreowanie rezultatów

-         Droga do indywidualnej doskonałości

-         Indywidualny model  świata - jego wpływ na działanie nauczyciela wychowania przedszkolnego

-         Uczenie, oduczanie i ponowne uczenie się

6.     Narzędzia komunikacji społecznej w budowaniu klimatu przedszkola,

-         Budowa niezbędnika z narzędziami dla lidera społeczności przedszkolnej czyli nauczyciela przedszkola.

-         Narzędzia, które pomogą nauczycielowi komunikować się  z wychowankami, budować partnerskie relacje i klimat  w przedszkolu (jakość celu, aktywne słuchanie, jakość  przekazywanej informacji zwrotnej, komunikowanie wokół  potrzeb , umiejętność mówienia – nie, algorytm negocjacji, sztuka proszenia.

7.     Autocoaching ukierunkowanie na osiągniecie przez nauczycieli równowagi energii w ich życiu.

8.   Pełny model sesji coauchingowej z uwzględnieniem budowania wewnętrznej motywacji ( DO i OD)

II.    W ramach warsztatów przewidujemy realizację następujących modułów wspierających rozwój zawodowy nauczycieli - wychowawców w/w przedszkoli, zajęcia warsztatowe będą prowadzone wspólnie dla 6 nauczycieli przedszkoli.

1.     Płeć biologiczna a płeć kulturowa

2.     Gender – płeć kulturowa.

3.     Stereotyp płci

4.     Łańcuch dyskryminacji

5.     Matryca dyskryminacji

6.     Dyskryminacja ze względu na płeć

7.     Dyskryminacja  bezpośrednia i pośrednia

8.     Dyskryminacja  - bariery w osiąganiu faktycznej równości kobiet i mężczyzn.

9.     Obszary dyskryminacji:

-         edukacja

-         rynek pracy

-         ubóstwa

-         zdrowie

10. Bariery równości

-         Założenia polityki równości płci.

-         Cele strategiczne i ramy prawne równości płci

-         Ramy prawa dla zasady równości płci

        

Warsztaty odbywały się będą w przedszkolu „Słoneczko” w Somiance. Wykonawca zobowiązany  jest przeprowadzić 42 godziny  w okresie od podpisanie umowy do końca 2011 roku.

Wykonawca zobowiązany jest przygotować i przedłożyć z ofertą program autorski zawierający  szczegółowy opis zadań wykonywanych w ramach  realizacji w/w modułów konsultacji i warsztatów.

Wykonawca zobowiązany  jest  przeprowadzić 438 godzin konsultacji przez cały okres trwania umowy do 31.05 2013r. i  42 godziny warsztatów do 31.12.2011 roku jednak nie mniej niż:

       w roku 2011 – 150 godziny konsultacji (1 nauczyciel – 25 godzin oraz 42 godziny warsztatów wspólnie dla 6 nauczycieli),

       w roku 2012 – 192 godziny konsultacji (1 nauczyciel – 32 godziny),

       w roku 2013 – 96 godzin konsultacji (1 nauczyciel – 16 godzin).

W roku 2011 Wykonawca powinien przeprowadzić średnio 4 godziny konsultacji miesięcznie z każdym nauczycielem oraz 42 godziny warsztatów łącznie ze wszystkimi nauczycielami. W pozostałych latach tj. w roku 2012 oraz 2013 Wykonawca powinien przeprowadzić średnio 4 godziny konsultacji miesięcznie z każdym nauczycielem.

Celem konsultacji jest rozwój zawodowy i osobisty  nauczycieli – wychowawców przedszkoli  „Słoneczko” i „Biały Miś” w ramach projektu „Od super przedszkolaka do wzorowego uczniaka”.

Celem warsztatów  jest rozwój umiejętności nauczycieli, którzy prowadzą zajęcia z dziećmi  z zakresu  stosowania zasady równości szans kobiet i mężczyzn, zwalczania stereotypów.

Wykonawca w ramach umowy zobowiązany jest również do:

a)      prowadzenia obserwacji  rozwoju nauczycieli;

b)      prowadzenia dokumentacji przebiegu zajęć;

c)      oznaczenia dokumentacji w ramach prowadzonych zajęć zgodnie z wytycznymi dla promocji w ramach PO KL;

d)      prowadzenia listy obecności podczas warsztatów;

e)      udokumentowania udziału w warsztatach i konsultacjach w formie zaświadczeń potwierdzających wzrost wiedzy i umiejętności przez nauczycieli.

Zamawiający po podpisaniu umowy z wykonawcą będzie wymagał przedłożenia do zatwierdzenia harmonogramu planowanych konsultacji i warsztatów. Przewiduje się możliwość zmiany harmonogramu w trakcie realizacji zamówienia za obopólną akceptacją Wykonawcy i Zamawiającego. 

Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami  oraz z zachowaniem należytej staranności.

Osoby/osoba przeprowadzające konsultacje i warsztaty dla nauczycieli – wychowawców powinna(y) spełniać łącznie następujące wymagania:

              ukończone studia wyższe magisterskie w zakresie wychowania przedszkolnego,

              legitymujące się uprawnieniami w zakresie realizacji nadzoru pedagogicznego w tym sprawowanego w przedszkolu lub nad przedszkolem/przedszkolami zgodnie z rozporządzeniem MEN Dz.U. z 2009r. Nr 168 poz. 1324, w sprawie sprawowania nadzoru pedagogicznego,

              uprawnienia do prowadzenia zajęć w zakresie doskonalenia zarządzania oświatą (dokumentem potwierdzającym posiadanie niezbędnych uprawnień będą studia podyplomowe, kursy, szkolenia  w zakresie zarządzania oświatą lub inne dokumenty uprawniające do prowadzenia zajęć w w/w zakresie),

              ukończone formy  doskonalenia/dokształcania zawodowego w zakresie psychologii społecznej (dokumentem potwierdzającym posiadanie niezbędnych uprawnień będą studia podyplomowe, kursy, szkolenia w zakresie psychologii społecznej lub inne dokumenty uprawniające do prowadzenia zajęć w w/w zakresie),

              doświadczenie w realizacji  co najmniej  jednego projektu o charakterze  porównywalnym z przedmiotem zamówienia (dokumentem potwierdzającym posiadane doświadczenie w prowadzeniu konsultacji będzie oświadczenia i wykaz  zrealizowanych projektów).

Rozliczenie z Wykonawcą będzie następowało zgodnie z ilością faktycznie przeprowadzonych konsultacji i warsztatów w danym miesiącu. Wykonawca wystawi fakturę nie częściej niż jeden raz w miesiącu za miesiąc poprzedni przeprowadzonych konsultacji i warsztatów.

W przetargu mogą wziąć udział zarówno osoby prowadzące działalność gospodarczą jak również osoby fizyczne. W przypadku osób które nie prowadzą działalności gospodarczej zostanie zawarta umowa zlecenie zgodnie z treścią istotnych postanowień umowy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówienia uzupełniającego: NIE

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

      80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne         

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do 31.05.2013r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

NIE DOTYCZY

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczki na poczet wykona nie zamówienia: NIE

III.3)   WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1)   Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania.

               Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

1.  Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu       wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy.

2.  Podpisany formularz „oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 i o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.3.2.) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

Zamawiający nie określa tego warunku

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

Zamawiający nie określa tego warunku

III.3.4) Osoby zdolne do wykonywania zamówienia

1.   Wykaz kadry pracowniczej odpowiedzialnej za realizację przedmiotu zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności oraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie osobami/osobą o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu, niezbędnym do wykonania zamówienia. Osoby/osoba przeprowadzające konsultacje dla nauczycieli – wychowawców powinna spełniać następujące wymagania:

       ukończone studia wyższe magisterskie w zakresie wychowania przedszkolnego,

       uprawnienia w zakresie realizacji nadzoru pedagogicznego w tym sprawowanego w przedszkolu lub nad przedszkolem / przedszkolami zgodnie z rozporządzeniem MEN Dz.U. z 2009r. Nr 168 poz. 1324, w sprawie sprawowania nadzoru pedagogicznego,

       uprawnienia do prowadzenia zajęć w zakresie doskonalenia zarządzania oświatą (dokumentem potwierdzającym posiadanie niezbędnych uprawnień będą studia podyplomowe, kursy, szkolenia w zakresie zarządzania oświata  lub inne dokumenty uprawniające do prowadzenia zajęć w w/w zakresie),

       ukończone formy  doskonalenia / dokształcania zawodowego w zakresie psychologii społecznej (dokumentem potwierdzającym posiadanie niezbędnych uprawnień będą studia podyplomowe, kursy, szkolenia  w zakresie psychologii społecznej lub inne dokumenty uprawniające do prowadzenia zajęć w w/w zakresie ),

       doświadczenie w realizacji  co najmniej  jednego projektu o charakterze  porównywalnym z przedmiotem zamówienia (dokumentem potwierdzającym posiadane doświadczenie w prowadzeniu konsultacji będzie oświadczenia i wykaz  zrealizowanych projektów).

W przypadku, gdy Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy osób zdolnych wykonać zamówienia (kadry pracowniczej) do dyspozycji na okres wykonywania zamówienia. 

2.   Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a w szczególności kadra określona w pkt. 3.1, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

 III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

Zamawiający nie określa tego warunku

III.4) INFORMACJĘ O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIA NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY.

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

1.   Wykaz kadry pracowniczej odpowiedzialnej za realizację przedmiotu zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności oraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie osobami/osobą o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu, niezbędnym do wykonania zamówienia. Osoby/osoba przeprowadzające konsultacje dla nauczycieli – wychowawców powinna spełniać następujące wymagania:

       ukończone studia wyższe magisterskie w zakresie wychowania przedszkolnego,

       uprawnienia w zakresie realizacji nadzoru pedagogicznego w tym sprawowanego w przedszkolu lub nad przedszkolem / przedszkolami zgodnie z rozporządzeniem MEN Dz.U. z 2009r. Nr 168 poz. 1324, w sprawie sprawowania nadzoru pedagogicznego,

       uprawnienia do prowadzenia zajęć w zakresie doskonalenia zarządzania oświatą (dokumentem potwierdzającym posiadanie niezbędnych uprawnień będą studia podyplomowe, kursy, szkolenia w zakresie zarządzania oświata  lub inne dokumenty uprawniające do prowadzenia zajęć w w/w zakresie),

       ukończone formy  doskonalenia / dokształcania zawodowego w zakresie psychologii społecznej (dokumentem potwierdzającym posiadanie niezbędnych uprawnień będą studia podyplomowe, kursy, szkolenia  w zakresie psychologii społecznej lub inne dokumenty uprawniające do prowadzenia zajęć w w/w zakresie ),

       doświadczenie w realizacji  co najmniej  jednego projektu o charakterze  porównywalnym z przedmiotem zamówienia (dokumentem potwierdzającym posiadane doświadczenie w prowadzeniu konsultacji będzie oświadczenia i wykaz  zrealizowanych projektów).

W przypadku, gdy Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy osób zdolnych wykonać zamówienia (kadry pracowniczej) do dyspozycji na okres wykonywania zamówienia. 

2.   Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a w szczególności kadra określona w pkt. 3.1, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy, należy przedłożyć:

1.      Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy..

2.      Podpisany formularz „oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 i o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

1.      nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

2.      nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

3.      nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert – albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego albo administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedni miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty nie wymienione w pkt. III.4)

1.      Poprawnie wypełniony formularz oferty z podaną ceną jednostkową za jedną godzinę konsultacji/warsztatów oraz za całość zadania, podpisany przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy i zaciągnięcia zobowiązań w wysokości wartości złożonej oferty.

2.   Zaparafowane istotne postanowienia umowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienia publiczne tylko dla wykonawców u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) ZMIANY UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:

-        w przypadku zmiany stawki VAT przez władze ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany stawki od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,

-        w przypadku działania siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie zamówienia w terminie umownym lub powodującej zmianę zakresu robót, wynikających z robót dodatkowych,

-        w przypadku wystąpienia istotnych powodów uniemożliwiających zachowanie terminu  - na wniosek Wykonawcy zaakceptowany przez Zamawiającego,

-        wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Gmina Somianka http;//ugsomianka.bip.org.pl,  

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Somianka 07-203 Somianka

IV.4.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: do dnia 04.05.2011r. godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Somianka, 07-203 Somianka, pok. Nr 6. Otwarcie ofert nastąpi w pok. Nr 19 w dniu 04.05.2011r. o godz. 10:10

IV.4.3) Termin związania ofertą: 30 dni od daty składania i otwarcia ofert.

IV.4.4) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:

 Europejski Funduszu Społeczny, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnianie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.

IV.4.5) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi :

NIE DOTYCZY

Wójt Gminy Somianka

  /-/ Andrzej Żołyński

 

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Bogdan Krysiak
  • Data udostępnienia w BIP: 2011-06-14
  • Informacja zaktualizowana przez: Bogdan Krysiak
  • Data ostatniej aktualizacji: 2011-04-22 08:42:16
  • Liczba odsłon: 540
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4283966]

przewiń do góry