Gmina Somianka 07-203 Somianka pow. wyszkowski woj. mazowieckie

tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,  

e-mail: somianka@somianka.pl, ogłasza przetarg nieograniczony  o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy pzp.

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawa

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:  Gminy Somianka 07-203 Somianka pow. Wyszkowski                    woj. Mazowieckie tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,  

e-mail: somianka@somianka.pl,

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego do budynków jednostek organizacyjnych Gminy Somianka

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawa.                                                  

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 255.000,00 litrów oleju opałowego do budynków jednostek organizacyjnych Gminy Somianka, która obejmuje załadunek, transport do miejsca przeznaczenia tj. zbiorników w poszczególnych placówkach oraz wyładunek oleju. Dostawa będzie dokonywana wg potrzeb do budynków:

  1. Zespół Szkół Publicznych w Somiance
  2. Zespół Szkół Publicznych w Woli Mystkowskiej
  3. Publiczna Szkoła Podstawowa w Jackowie Górnym
  4. Fili Zespołu szkół Publicznych w Woli Mystkowskiej w Nowych Wypychach
  5. Urząd Gminy Somianka
  6. Ośrodek Zdrowia w Somiance
  7. Ośrodek Zdrowia w Woli Mystkowskiej
  8. Zakład Gospodarki Komunalnej w Somiance

 

Olej opałowy lekki powinien spełniać wymogi określone normą PN-C-96024:2001

Zamówienia będą dokonywane każdorazowo według potrzeb zamawiającego w okresie trwania umowy. Łączna ilość dostarczanego oleju opałowego w czasie trwania umowy nie większa niż 255.000,00 litrów. Każdorazowa wielkość dostawy dla poszczególnych odbiorców będzie ustalana telefonicznie minimum 2 dni przed datą jej dokonania, przez osobę odpowiedzialną za realizację zamówienia, wskazaną w umowie.

Okres dostawy oleju opalowego obejmuje następujące okresy: od 01.10.2010 do 31.12.2010, od 01.01.2011 do 31.12.2011, od 01.01.2012 do 15.05.2012r.

 

 

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.1.7) Zamówienia uzupełniające. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7

 

 

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do 15.05.2012r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

·         Informacja na temat wadium:

1.   Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 7 000,00 PLN (słownie złotych: siedem tysięcy).    

2.   Wadium może być wniesione (w zależności od wyboru Wykonawcy) w następujących formach:

a)      pieniądzu, wpłaconym na konto Urzędu Gminy Somianka: 28 8923 1076 0600 0824 2006 0006  Bank Spółdzielczy w Ostrowi Mazowieckiej oddział w Somiance,

b)     gwarancjach bankowych- oryginał,

c)      gwarancjach ubezpieczeniowych- oryginał,

d)     poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm)- oryginał.

e)   poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - oryginał,

3.  Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz, należy wnieść do Urzędu Gminy Somianka, pok. nr 6, a  jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę załączyć do oferty.

4.   Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wskazaną formą i wysokością wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub Wykonawca nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania.

5.   Za datę i godzinę wniesienia wadium w formie pieniądza przyjmuje się datę i godzinę uznania rachunku  zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

6.    Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie:

7.    Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:

a)   odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;

b)   nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,

c)   zawarcie umowy w sprawie Zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

8.  Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium, jeżeli:

a)      nie zwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a ustawy Pzp.;

b)      zostanie zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego oraz zostanie wniesione przez Wykonawcę zabezpieczenie należytego wykonania umowy;

c)      Zamawiający unieważni postępowanie,

9.   Zamawiający dokona zwrotu wadium niezwłocznie na  pisemny wniosek wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert,

10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

 

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczki na poczet wykona nie zamówienia: nie

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:

1/      Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy – Prawo zamówień publicznych.

2/      Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania .

3/      Posiada wiedzę i doświadczenie.

4/      Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej realizację zamówienia.

5/      Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

 

Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie IX.

Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych od wykonawców warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów (wymienionych w punkcie IX) potwierdzających spełnienie powyższych warunków. Ocena dokonana zostanie wg formy „spełnia” – „nie spełnia”

 

 

W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć następujące dokumenty i oświadczenia:

  1. poprawnie wypełniony formularz oferty z podaną ceną jednostkową za poszczególne elementy oraz za całość zadania wyliczoną zgodnie z pkt. XV SIWZ, podpisany przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy i zaciągnięcia zobowiązań w wysokości wartości złożonej oferty.– załącznik nr 1 do SIWZ;
  2. Dokumenty potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- PZP:

2.1.  Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy.

2.2.  Podpisany formularz „oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 i o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 2 do SIWZ;

2.3.   Aktualne  zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

3.   Dokumenty potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy, doświadczenia:

3.1.   wykaz wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) min. 1 usługi polegającej na dostawie oleju opałowego w ilości 100 tyś litrów w jednym roku kalendarzowym licząc od miesiąca ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych z wykorzystaniem załącznika nr 3 do SIWZ, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane prawidłowo.

4.   Dokumenty potwierdzające, że Oferent znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:

4.2.   Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

5.   Zaparafowane istotne postanowienia umowy.

6.   Potwierdzenie wniesienia wadium

  1. koncesję na handel i dystrybucję oleju opałowego
  2. dokument potwierdzający jakość oleju – atest ( oferowany olej opałowy powinien spełniać wymogi określone normą PN-C-96024:2001)

 

Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą „za zgodność z oryginałem” i poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający dopuszcza poświadczenie zgodności z oryginałem przez jedną z osób podpisujących druk „Oferta przetargowa”

 

III.4) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienia publiczne tylko dla wykonawców u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) ZMIANY UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:

-        W przypadku zmiany stawki VAT przez władze ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany stawki od towarów i usług oraz podatku akcyzowego.

-        W przypadku działania siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie zamówienia w terminie umownym lub powodującej zmianę zakresu robót,

-        W przypadku wystąpienia istotnych powodów uniemożliwiających zachowanie terminu  - na wniosek Wykonawcy zaakceptowany przez Zamawiającego

-        Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Gmina Somianka http;//ugsomianka.bip.org.pl,  

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Somianka 07-203 Somianka

IV.3.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: do dnia 21.09.2010r. godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Somianka, 07-203 Somianka, pok. Nr 6. Otwarcie ofert nastąpi w pok. Nr 19 w dniu 21.09.2010r. o godz. 11.15

IV.3.3) Termin związania ofertą: 30 dni od daty składania i otwarcia ofert.

 Wójt Gminy Somianka

    /-/ Andrzej Żołyński

 

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

 

                Somianka, 2010/09/21

    

KZ. 341/14-01/10

 

Wykonawcy biorący udział

w postępowaniu przetargowym

 

 

 

Nazwa zamówienia:

Dostawa oleju opałowego do budynków jednostek organizacyjnych Gminy Somianka

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu 

nieograniczonego ( KZ 340/14/10)

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 nr 113 poz. 759 z późn. zm.) zawiadamiamy o wyborze najkorzystniejszej oferty, wszystkich wykonawców składających oferty w przetargu nieograniczonym na realizację w/w zadania.

 

Najkorzystniejszą ofertą złożył Wykonawca nr 2:

PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO – HANDLOWE „Z.Niziński””,  ul. Serocka 11A,

07-200 Wyszków

 

za cenę zł netto: - 107,00 (słownie: minus sto siedem złotych) za 1.000 litrów oleju opałowego, rozumiana jako marża dostawcy oleju, niezmienna przez cały okres trwania umowy. Marża w/w odejmowana będzie od oficjalnej ceny producenta oleju Grupa Lotos S.A. o typie Lotos Red za sprzedaż każdego 1.000l, z dnia dostawy oleju (z zasady zmienna). Cena producenta oleju opałowego w dniu otwarcia ofert wynosiła 2.290,00 za 1000 litrów oleju, co daje cenę ofertową 2.183,00,00 zł netto za 1000 litrów oleju opałowego

 

Nr oferty

Wykonawca i siedziba/adres

Marża wykonawcy odejmowana/dodawana („-”/„+)

Oficjalna cena oleju Grupa Lotos

Oficjalna cena oleju PKN Orlen

Cena ofertowa za 1000 l. oleju

1.

 

PETROLIS Sp. z o.o.

Ul. Władysława Jagiełły 10A lok. 204

26-700 Zwoleń

 

-81,87

2.290,00

*

2.208,13

2.

Przedsiębiorstwo Budowlano – Handlowe „Z. Niziński”

Ul. Serocka 11A, 07-200 Wyszków

-107,00

2.290,00

*

2.183,00

3.

Przedsiębiorstwo Handlowe „PADER” Sp. z o.o.

Ul. Fort Wola 22, 00-961 Warszawa

-86,00

*

2.285,00

2.199,00

4.

P.P.H.U. WAGAT Sp.j. Wielogórski, Góral

ul. Gdańska 95, 07-100 Węgrów

- 91,00

*

2.285,00

2.194,00

 

 

Ze względu na najkorzystniejszą cenę, oferta w/w wykonawcy została zaakceptowana przez Wójta Gminy, po uzyskaniu uprzedniej rekomendacji komisji przetargowej. Była to najkorzystniejsza cena ofertowa, nie przekraczająca możliwości ani zamierzeń finansowych Zamawiającego.

W przetargu wzięło udział czterech wykonawców, którzy złożyli ofertę ważną i nie zostali wykluczeni  z udziału w postępowaniu. Nie istnieją podstawy prawne ani faktyczne do unieważnienia postępowania w tej części.

Umowa z Wykonawcą w sprawie realizacji w/w zamówienia publicznego zostanie zawarta zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. z 2010r. Nr 113 poz. 759)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Bogdan Krysiak
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Bogdan Krysiak
  • Data ostatniej aktualizacji: 2010-11-03 11:15:30
  • Liczba odsłon: 230
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4229840]

przewiń do góry