Gmina Somianka 07-203 Somianka pow. wyszkowski woj. mazowieckie
tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,
e-mail: somianka@somianka.pl, ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy pzp.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawa
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminy Somianka 07-203 Somianka pow. Wyszkowski woj. Mazowieckie tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,
e-mail: somianka@somianka.pl,
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego do budynków jednostek organizacyjnych Gminy Somianka
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawa.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 255.000,00 litrów oleju opałowego do budynków jednostek organizacyjnych Gminy Somianka, która obejmuje załadunek, transport do miejsca przeznaczenia tj. zbiorników w poszczególnych placówkach oraz wyładunek oleju. Dostawa będzie dokonywana wg potrzeb do budynków:
- Zespół Szkół Publicznych w Somiance
- Zespół Szkół Publicznych w Woli Mystkowskiej
- Publiczna Szkoła Podstawowa w Jackowie Górnym
- Fili Zespołu szkół Publicznych w Woli Mystkowskiej w Nowych Wypychach
- Urząd Gminy Somianka
- Ośrodek Zdrowia w Somiance
- Ośrodek Zdrowia w Woli Mystkowskiej
- Zakład Gospodarki Komunalnej w Somiance
Olej opałowy lekki powinien spełniać wymogi określone normą PN-C-96024:2001
Zamówienia będą dokonywane każdorazowo według potrzeb zamawiającego w okresie trwania umowy. Łączna ilość dostarczanego oleju opałowego w czasie trwania umowy nie większa niż 255.000,00 litrów. Każdorazowa wielkość dostawy dla poszczególnych odbiorców będzie ustalana telefonicznie minimum 2 dni przed datą jej dokonania, przez osobę odpowiedzialną za realizację zamówienia, wskazaną w umowie.
Okres dostawy oleju opalowego obejmuje następujące okresy: od 01.10.2010 do 31.12.2010, od 01.01.2011 do 31.12.2011, od 01.01.2012 do 15.05.2012r.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.1.7) Zamówienia uzupełniające. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do 15.05.2012r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
· Informacja na temat wadium:
1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 7 000,00 PLN (słownie złotych: siedem tysięcy).
2. Wadium może być wniesione (w zależności od wyboru Wykonawcy) w następujących formach:
a) pieniądzu, wpłaconym na konto Urzędu Gminy Somianka: 28 8923 1076 0600 0824 2006 0006 Bank Spółdzielczy w Ostrowi Mazowieckiej oddział w Somiance,
b) gwarancjach bankowych- oryginał,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych- oryginał,
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm)- oryginał.
e) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - oryginał,
3. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz, należy wnieść do Urzędu Gminy Somianka, pok. nr 6, a jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę załączyć do oferty.
4. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wskazaną formą i wysokością wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub Wykonawca nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania.
5. Za datę i godzinę wniesienia wadium w formie pieniądza przyjmuje się datę i godzinę uznania rachunku zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie:
7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie Zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
8. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium, jeżeli:
a) nie zwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a ustawy Pzp.;
b) zostanie zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego oraz zostanie wniesione przez Wykonawcę zabezpieczenie należytego wykonania umowy;
c) Zamawiający unieważni postępowanie,
9. Zamawiający dokona zwrotu wadium niezwłocznie na pisemny wniosek wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert,
10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczki na poczet wykona nie zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1/ Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
2/ Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania .
3/ Posiada wiedzę i doświadczenie.
4/ Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej realizację zamówienia.
5/ Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie IX.
Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych od wykonawców warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów (wymienionych w punkcie IX) potwierdzających spełnienie powyższych warunków. Ocena dokonana zostanie wg formy „spełnia” – „nie spełnia”
W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć następujące dokumenty i oświadczenia:
- poprawnie wypełniony formularz oferty z podaną ceną jednostkową za poszczególne elementy oraz za całość zadania wyliczoną zgodnie z pkt. XV SIWZ, podpisany przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy i zaciągnięcia zobowiązań w wysokości wartości złożonej oferty.– załącznik nr 1 do SIWZ;
- Dokumenty potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- PZP:
2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy.
2.2. Podpisany formularz „oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 i o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 2 do SIWZ;
2.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3. Dokumenty potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy, doświadczenia:
3.1. wykaz wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) min. 1 usługi polegającej na dostawie oleju opałowego w ilości 100 tyś litrów w jednym roku kalendarzowym licząc od miesiąca ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych z wykorzystaniem załącznika nr 3 do SIWZ, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane prawidłowo.
4. Dokumenty potwierdzające, że Oferent znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
4.2. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
5. Zaparafowane istotne postanowienia umowy.
6. Potwierdzenie wniesienia wadium
- koncesję na handel i dystrybucję oleju opałowego
- dokument potwierdzający jakość oleju – atest ( oferowany olej opałowy powinien spełniać wymogi określone normą PN-C-96024:2001)
Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą „za zgodność z oryginałem” i poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający dopuszcza poświadczenie zgodności z oryginałem przez jedną z osób podpisujących druk „Oferta przetargowa”
III.4) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienia publiczne tylko dla wykonawców u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) ZMIANY UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
- W przypadku zmiany stawki VAT przez władze ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany stawki od towarów i usług oraz podatku akcyzowego.
- W przypadku działania siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie zamówienia w terminie umownym lub powodującej zmianę zakresu robót,
- W przypadku wystąpienia istotnych powodów uniemożliwiających zachowanie terminu - na wniosek Wykonawcy zaakceptowany przez Zamawiającego
- Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Gmina Somianka http;//ugsomianka.bip.org.pl,
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Somianka 07-203 Somianka
IV.3.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: do dnia 21.09.2010r. godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Somianka, 07-203 Somianka, pok. Nr 6. Otwarcie ofert nastąpi w pok. Nr 19 w dniu 21.09.2010r. o godz. 11.15
IV.3.3) Termin związania ofertą: 30 dni od daty składania i otwarcia ofert.
Wójt Gminy Somianka
/-/ Andrzej Żołyński
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Somianka, 2010/09/21
KZ. 341/14-01/10
Wykonawcy biorący udział
w postępowaniu przetargowym
Nazwa zamówienia:
„Dostawa oleju opałowego do budynków jednostek organizacyjnych Gminy Somianka”
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu
nieograniczonego ( KZ 340/14/10)
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 nr 113 poz. 759 z późn. zm.) zawiadamiamy o wyborze najkorzystniejszej oferty, wszystkich wykonawców składających oferty w przetargu nieograniczonym na realizację w/w zadania.
Najkorzystniejszą ofertą złożył Wykonawca nr 2:
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO – HANDLOWE „Z.Niziński””, ul. Serocka 11A,
07-200 Wyszków
za cenę zł netto: - 107,00 (słownie: minus sto siedem złotych) za
Nr oferty |
Wykonawca i siedziba/adres |
Marża wykonawcy odejmowana/dodawana („-”/„+) |
Oficjalna cena oleju Grupa Lotos |
Oficjalna cena oleju PKN Orlen |
Cena ofertowa za |
1. |
PETROLIS Sp. z o.o. Ul. Władysława Jagiełły 10A lok. 204 26-700 Zwoleń |
-81,87 |
2.290,00 |
* |
2.208,13 |
2. |
Przedsiębiorstwo Budowlano – Handlowe „Z. Niziński” Ul. Serocka 11A, 07-200 Wyszków |
-107,00 |
2.290,00 |
* |
2.183,00 |
3. |
Przedsiębiorstwo Handlowe „PADER” Sp. z o.o. Ul. Fort Wola 22, 00-961 Warszawa |
-86,00 |
* |
2.285,00 |
2.199,00 |
4. |
P.P.H.U. WAGAT Sp.j. Wielogórski, Góral ul. Gdańska 95, 07-100 Węgrów |
- 91,00 |
* |
2.285,00 |
2.194,00 |
|
Ze względu na najkorzystniejszą cenę, oferta w/w wykonawcy została zaakceptowana przez Wójta Gminy, po uzyskaniu uprzedniej rekomendacji komisji przetargowej. Była to najkorzystniejsza cena ofertowa, nie przekraczająca możliwości ani zamierzeń finansowych Zamawiającego.
W przetargu wzięło udział czterech wykonawców, którzy złożyli ofertę ważną i nie zostali wykluczeni z udziału w postępowaniu. Nie istnieją podstawy prawne ani faktyczne do unieważnienia postępowania w tej części.
Umowa z Wykonawcą w sprawie realizacji w/w zamówienia publicznego zostanie zawarta zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. z 2010r. Nr 113 poz. 759)
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Bogdan Krysiak
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Bogdan Krysiak
- Data ostatniej aktualizacji: 2010-11-03 11:15:30
- Liczba odsłon: 215
- Historia dokumentu: