Wersja archiwalna 2010-07-15 17:26:52

Zakład Gospodarki Komunalnej w Somiance 07-203 Somianka pow. wyszkowski woj. Mazowieckie tel. (0-29) 74-187-16 fax (0-29) 74-187-16http://www.somianka.ple-mail: somianka@somianka.pl, zgk@somianka.pl,  l.lalak@somianka.pl , ogłasza przetarg nieograniczony  o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy pzp.

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:  Zamawiającym jest Zakład Gospodarki Komunalnej w Somiance

Adres: Somianka 13A, 07-203 Somianka

Telefon: 0 prefix 29 74-187-16

Telefax: 0 prefix 29 74-187-16

      Adres strony internetowej                    http://www.ugsomianka.bip.org.pl

      Adres e-mail:   somianka@somianka.pl, zgk@somianka.pl,  l.lalak@somianka.pl

      Godziny urzędowania: od 8.00 do 16.00

      NIP:  7621848859          REGON: 551204428

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:  Zakład Gospodarki Komunalnej w Somiance

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMOWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UPORZĄDKOWANIE GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ I WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH NA TERENIE GMINY SOMIANKA - BUDOWA KANALIZACJI SANITARNO GRAWITACYJNO CIŚNIENIOWEJ Z PRZYLACZAMI W M. MICHALIN ORAZ ŁACZA WODOCIAGOWEGO SOMIANKA - MICHALIN

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1.1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem sieci kanalizacyjnej na długości 2.480 mb i wodociągowej na długości 1.300 mb. W ramach robót należy wykonać następujący zakres czynności:

1.1.1. Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej

Sieć kanalizacyjną rozwiązano w układzie grawitacyjno - tłocznym z rur PVC lite klasy S i N (kanały grawitacyjne) o średnicy 200mm – długości 630 mb, PE 100 Pn 10 rurociąg tłoczny fi 90 mm – długości 1399mb. Na zakończeniu rurociągu tłocznego przed połączeniem z istniejącym rurociągiem kanalizacji sanitarnej zlokalizowano studzienkę rewizyjną. Na kanałach grawitacyjnych zaprojektowano studnie z PCW z kinetą profilowana z PE o średnicach Dn 1000 mm – 8 szt i Dn 600 mm – 26 szt. Na rurociągu tłocznym z PE fi 90 z przepompowni na polaczeniu z istniejącym rurociągiem tłocznym zaprojektowano studzienkę płuczną, oraz na całej długości rurociągu tłocznego dodatkowo dwie studnie rewizyjno płuczne.

1.1.2. Przyłącza kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej.

Przykanaliki dla kanalizacji grawitacyjnej zaprojektowano z rur kanalizacyjnych PVC klasy N o średnicy 160mm – łącznej długości 401 mb. Na przewodach przykanalikowych zaprojektowano studzienki przelotowe i rewizyjne z PVC fi 315 – 33 kpl. Będą one przykryte żeliwnymi pokrywami typu ciężkiego na teleskopie o wytrzymałości 12,5 ton (na ciągach komunikacyjnych) oraz typu lekkiego na posesjach o wytrzymałości 1,5tony.

Przejście pod drogą dla przykanalików grawitacyjnych zaprojektowano przewiertem w rurach stalowych osłonowych Dn 273/7.1 mm – o łącznej długości 84 mb, natomiast dla przykanalików ciśnieniowych metodą przecisku pnematycznego w rurze stalowej osłonowej Dn 114/6,4 mm – o łącznej długości 7mb.

1.1.3. Przepompownię

Zbiornik przepompowni stanowi cylindryczny szczelny zbiornik wykonany  z polimerobetonu o średnicy 1500 mm i wysokości całkowitej zbiornika 4,3m . Zbiornik wyposażony powinien być w płytę tłumiącą, drabinkę i pomost dla obsługi a także pion tłoczny z kompletną armaturą zaporową i zwrotną w wykonaniu dla ścieków, prowadnicę i łańcuchy dla dwóch pomp w wersji stacjonarnej. Dennica zbiornika powinna być wykonana w kształcie stożka. W zbiorniku przepompowni zaprojektowano dwie pompy typu MS1-42H/z o mocy 4kW.

1.1.4. Rurociąg tłoczny

Przewody tłoczne zaprojektowano z rur ciśnieniowych PE100PN fi 90 z wprowadzeniem w istniejący rurociąg kanalizacji sanitarnej o długości 1399 mb. Połączenia przewodów z PE należy wykonać w technologii zgrzewania czołowego.

1.1.5. Komory płuczące.

Zaprojektowano na jednym rurociągu tłocznym z przepompowni trzy studzienki płuczące z PE fi 90mm. Komory Płuczące zbudowane będą z monolitycznej szczelnej komory (zbiornika) z polietylenu średnicy 1200 mm i wysokości 2000 mm. Zbiornik należy zamknąć pokrywą żeliwną fi 1300mm zwieńczoną w właz żeliwny D 400 i Posadowiną na żelbetowym pierścieniu odciążającym Dn 1500/650 grubości 150 mm. Wewnątrz studzienki znajduje się zaprojektowany trójnik combi ze złączką Storza do płukania rurociągów z zamontowanymi po obu stronach trójnika combi zasuwami odcinającymi.

1.1.6. Urządzenia zbiorników tłoczne

W projekcie zastosowano dwa rodzaje zbiorników :

1.       w postaci podziemnego zbiornika typu ROTO-TECH wykonanego z polietylenu (PE) jako monolityczny element.

2.       z kręgów betonowych z betonu wodoszczelnego pod warunkiem uzyskania całkowitej szczelności porównywalnej ze zbiornikiem wykonanym z PE, łączonych ze sobą na uszczelkę gumową lub kit asfaltowy.

Wewnątrz każdego zbiornika zaprojektowano zainstalowanie w systemie wysokociśnieniowym jednej pompy z rozdrabniaczem osadu 5/5 KADOR z silnikiem jednofunkcyjnym typu 3-p 62-11-07 o mocy 1,1 kW zasilanym prądem trójfazowym 400V. W zbiorniku poza pompą zainstalowane zostaną następujące urządzenia technologiczne:

-       zawór bezpieczeństwa ograniczający wyjściowe ciśnienie pompy do 6 bar,

-       zawór zwrotny, kulowy uniemożliwiający cofnięcie się ścieków ze zbiorczego przewodu ciśnieniowego w ulicy do zbiornika UZT

-       zawór odcinający umożliwiający odcięcie przyłącza od sieci ulicznej

-       przełączników pływakowych do automatycznego sterowania praca pompy.

Doprowadzenie energii elektrycznej do UZT projektuje się z istniejącej instalacji domowej każdej posesji.

1.1.7. Sieć kanalizacyjna ciśnieniowa.

Długość sieci kanalizacyjnej ciśnieniowej – 50 mb. Zaprojektowany system sieci ciśnieniowej pod względem hydraulicznym stanowi całość funkcjonalną. Zastosowano pompy wyporowe posiadające jedną typowielkość

-        pompy wyporowe rozdrabniające systemu typu NP.-16-5-01 o wydajności Qnom = 0,7 dcm3/s, Hnom=0,5 MPa

-        rury polietylenowe z materiału PE-100, szereg SDR-17, klasa ciśnień PN10 (1,0MPa), średnica zewnętrzna Dz 40mm, obliczeniowa chropowatość bezwzględna k=0,025mm

1.1.8. Łącznik wodociągowy Somianka – Michalin.

Przyłącze wodociągowe Somianka – Michalin stanowi połączenie istniejącego wodociągu grupowego w m. Somianka z istniejącym wodociągiem m. Michalin. Łącznik wodociągowy zaprojektowano z rur PCW PN 10 fi 160 mm jako tranzyt wodociągowy i będzie on zasilał mieszkańców m. Michalin z wodociągu w Somiance. Długość przyłącza wodociągowego wynosi 1302 mb. Rury łączone będą ze sobą za pomocą kielicha na uszczelkę. Polaczenia w węzłach sieci wodociągowej zaprojektowano z kształtek i armatury żeliwnej kołnierzowej. Zaprojektowano na łączniku wodociągowym 2 hydranty p.poż

1.2.      Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest opisany w :

 -    przedmiarze robót                                                     

 -    dokumentacji projektowej                                         

 -    specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót 

 1.3.     Wykonawcy zobowiązani są do zapewnienia obsługi geodezyjnej inwestycji, sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej dla wykonanych robót, protokolarne przekazanie wykonanych urządzeń właścicielom lub władającym nieruchomościami objętymi inwestycją.

1.4.      Zamawiający informuje, iż przedmiary przekazane Wykonawcy pełnią funkcję jedynie pomocniczą (informacyjną) przy kalkulacji ceny przy składaniu ofert przez Wykonawców. Przygotowując oferty Wykonawcy powinni sprawdzić zgodność przedmiarów z pozostałymi częściami dokumentacji projektowej. Nie wniesienie zastrzeżeń przez Oferenta w w/w zakresie  skutkuje obowiązkiem wykonania przez wykonawcę robót zgodnie z dokumentacją techniczną i wiedzą techniczną zgodnie z art. 647 K.C.

1.5.      Jeżeli gdziekolwiek w projekcie budowlanym lub ST wykonania i odbioru robót budowlanych wskazano znak towarowy, patent, pochodzenia materiałów lub urządzeń to wykonawca może zastosować równoważne.

1.6.    Wykonawcy zobowiązani są do opracowania kosztorysu ofertowego na podstawie przedmiarów robót.

Szczegółowy wykaz elementów z ich opisem został zawarty w SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówienia uzupełniającego: TAK

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 i 6

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

45.23.13.00-8  - roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzenia ścieków

45.10.00.00-8 – przygotowanie terenu pod budowę

45.23.11.12-3 – instalacja rurociągów

45.23.11.13-0 – poziomowanie rurociągów

45.31.70.00-2 – inne instalacje elektryczne

45.33.20.00-3 – roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45.23.24.60-4 – roboty sanitarne

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do 15.10.2010r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

1.   Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy  złotych).    

2.   Wadium może być wniesione (w zależności od wyboru Wykonawcy) w następujących formach:

a)      pieniądzu, wpłaconym na konto:

Urząd Gminy Somianka, nr konta: 28 8923 1076 0600 0824 2006 0006  Bank Spółdzielczy w Ostrowi Mazowieckiej oddział w Somiance,

b)      gwarancjach bankowych- oryginał,

c)      gwarancjach ubezpieczeniowych- oryginał,

d)      poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm)- oryginał.

e)   poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - oryginał,

3.  Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz, należy wnieść do Urzędu Gminy Somianka, pok. nr 6, a  jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę załączyć do oferty.

4.   Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wskazaną formą i wysokością wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub Wykonawca nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania.

5.   Za datę i godzinę wniesienia wadium w formie pieniądza przyjmuje się datę i godzinę uznania rachunku  zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

6.   Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie:

7.    Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:

a)   odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;

b)   nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,

c)   zawarcie umowy w sprawie Zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

8.  Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium, jeżeli:

a)      nie zwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a ustawy Pzp.;

b)      zostanie zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego oraz zostanie wniesione przez Wykonawcę zabezpieczenie należytego wykonania umowy;

c)      Zamawiający unieważni postępowanie,

9.   Zamawiający dokona zwrotu wadium niezwłocznie na  pisemny wniosek wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert,

10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczki na poczet wykona nie zamówienia: nie

III.3)   WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania.

            Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

1.       Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy.

2.       Podpisany formularz „oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 i o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych;

3.       Aktualne  zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

4.       Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

5.       Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy tylko podmiotów zbiorowych w rozumieniu przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych);

III.3.2.) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

1.   Wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) min. 3 roboty o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia (wykonanie sieci kanalizacyjnej z przyłączami o długości nie mniejszej niż 2,5km i wykonaniem łącza wodociągowego na długości 1,3km , lub wartości wykonanego zadania nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł.) licząc od miesiąca ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Wykonawca musi przedłożyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, ponadto powinny zawierać czas realizacji, długość wykonanej kanalizacji oraz kwotę za którą zostały wykonane (należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zadania potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem np. – referencje, faktury, umowy, protokoły itp.). W przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów (podanie w wykazie robót zrealizowanych przez te podmioty) należy dołączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do współpracy przy wykonywaniu zamówienia przez oddanie do dyspozycji niezbędnych zasobów.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

1.   Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia maszyn, pojazdów, narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca przewidzianych do realizacji zamówienia: 1 koparko ładowarka, dwie zagęszczarki, dwa samochody samowyładowawcze oraz pozostałe urządzenia gwarantujące terminować wykonania prac. Natomiast w przypadku gdy Wykonawca polega na maszynach do wykonania zamówienia innych podmiotów zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu iż będzie dysponował tymi maszynami w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania wykonawcy maszyn zdolnych wykonać zamówienia do dyspozycji na okres wykonywania zamówienia. 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonywania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

1.   Wykaz kadry pracowniczej odpowiedzialnej za realizację przedmiotu zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności oraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Kadra pracownicza powinna być zatrudniona u Wykonawcy na podstawie umowy o pracę, umowy zlecenia, umowy o dzieło. Natomiast w przypadku gdy Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu iż będzie dysponował tymi osobami w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania wykonawcy osób zdolnych wykonać zamówienia (kadry pracowniczej) do dyspozycji na okres wykonywania zamówienia.  W zakresie tym należy wskazać kierownika budowy oraz kierownika robót sanitarnych, kierownika robót elektrycznych.

2.      Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a szczególności kadra określona w pkt. 6.1, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

 III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

1.   Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy – w wysokości 1.000.000,00 zł. (słownie: jeden milion złotych). Informacja banku wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Natomiast w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolności finansowej  do wykonania zamówienia innych podmiotów zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu iż będzie dysponował tymi zasobami w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów od oddania wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

2.   Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na okres wykonywania zadania na wartość min. 500.000,00 złotych (słownie: pięćset tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJĘ O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIA NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY.

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

1.   Wykaz kadry pracowniczej odpowiedzialnej za realizację przedmiotu zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności oraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Kadra pracownicza powinna być zatrudniona u Wykonawcy na podstawie umowy o pracę, umowy zlecenia, umowy o dzieło. Natomiast w przypadku gdy Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu iż będzie dysponował tymi osobami w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania wykonawcy osób zdolnych wykonać zamówienia (kadry pracowniczej) do dyspozycji na okres wykonywania zamówienia.  W zakresie tym należy wskazać kierownika budowy oraz kierownika robót sanitarnych, kierownika robót elektrycznych.

2.      Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a szczególności kadra określona w pkt. 6.1, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

3.   Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia maszyn, pojazdów, narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca przewidzianych do realizacji zamówienia: 1 koparko ładowarka, dwie zagęszczarki, dwa samochody samowyładowawcze oraz pozostałe urządzenia gwarantujące terminować wykonania prac. Natomiast w przypadku gdy Wykonawca polega na maszynach do wykonania zamówienia innych podmiotów zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu iż będzie dysponował tymi maszynami w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania wykonawcy maszyn zdolnych wykonać zamówienia do dyspozycji na okres wykonywania zamówienia. 

4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) min. 3 roboty o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia (wykonanie sieci kanalizacyjnej z przyłączami o długości nie mniejszej niż 2,5km i wykonaniem łącza wodociągowego na długości 1,3km , lub wartości wykonanego zadania nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł.) licząc od miesiąca ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Do załącznika nr 6 wykonawca musi przedłożyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, ponadto powinny zawierać czas realizacji, długość wykonanej kanalizacji oraz kwotę za którą zostały wykonane (należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zadania potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem np. – referencje, faktury, umowy, protokoły itp.). W przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów (podanie w wykazie robót zrealizowanych przez te podmioty) należy dołączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do współpracy przy wykonywaniu zamówienia przez oddanie do dyspozycji niezbędnych zasobów.

5. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy – w wysokości 1.000.000,00 zł. (słownie: jeden milion złotych). Informacja banku wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Natomiast w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolności finansowej  do wykonania zamówienia innych podmiotów zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu iż będzie dysponował tymi zasobami w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów od oddania wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

6. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na okres wykonywania zadania na wartość min. 500.000,00 złotych (słownie: pięćset tysięcy złotych).

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy, należy przedłożyć:

1.       Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy.

2.       Podpisany formularz „oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 i o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych

3.       Aktualne  zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

4.       Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

5.       Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy tylko podmiotów zbiorowych w rozumieniu przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych);

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

1.       nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

2.       nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

3.       nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert – albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego albo administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedni miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienia publiczne tylko dla wykonawców u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) ZMIANY UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:

-        W przypadku zmiany stawki VAT przez władze ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany stawki od towarów i usług oraz podatku akcyzowego.

-        W przypadku działania siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie zamówienia w terminie umownym lub powodującej zmianę zakresu robót,

-        W przypadku wystąpienia istotnych powodów uniemożliwiających zachowanie terminu  - na wniosek Wykonawcy zaakceptowany przez Zamawiającego

-        W przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub uzupełniających jeżeli w związku z tym konieczne będzie wydłużenie terminu wykonania umowy

-        W przypadku zatwierdzenia przez Zamawiającego zmiany rodzaju i jakości materiałów budowlanych skutkujące zmianą ceny jednostkowej za wykonanie zadania

-        Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Gmina Somianka http;//ugsomianka.bip.org.pl,  

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Somianka 07-203 Somianka

IV.4.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: do dnia 06.07.2010r. godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Somianka, 07-203 Somianka, pok. Nr 6. Otwarcie ofert nastąpi w pok. Nr 19 w dniu 06.07.2010r. o godz. 10:30

IV.4.3) Termin związania ofertą: 30 dni od daty składania i otwarcia ofert.

IV.4.4) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:

Zadanie realizowane z dofinansowaniem w ramach działania 321 „Podstawowe usługi dla gospodarki i ludzkości wiejskiej”, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013

IV.4.5) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi :

NIE DOTYCZY

 

Modyfikacja treści SIWZ

 

 

 

Zakład Gospodarki Komunalnej w Somiance 07-203 Somianka pow. wyszkowski woj. Mazowieckie tel. (0-29) 74-187-16 fax (0-29) 74-187-16 http://www.somianka.pl

e-mail: somianka@somianka.pl, zgk@somianka.pl,  l.lalak@somianka.pl , ogłasza przetarg nieograniczony  o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy pzp.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:  Zamawiającym jest Zakład Gospodarki Komunalnej w Somiance

Adres: Somianka 13A, 07-203 Somianka

Telefon: 0 prefix 29 74-187-16

Telefax: 0 prefix 29 74-187-16

      Adres strony internetowej                 http://www.ugsomianka.bip.org.pl

      Adres e-mail: 

somianka@somianka.pl, zgk@somianka.pl,  l.lalak@somianka.pl

      Godziny urzędowania: od 8.00 do 16.00

      NIP:  7621848859          REGON: 551204428

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:  Zakład Gospodarki Komunalnej w Somiance

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMOWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UPORZĄDKOWANIE GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ I WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH NA TERENIE GMINY SOMIANKA - BUDOWA KANALIZACJI SANITARNO GRAWITACYJNO CIŚNIENIOWEJ Z PRZYŁĄCZAMI W M. MICHALIN ORAZ ŁĄCZA WODOCIĄGOWEGO SOMIANKA - MICHALIN

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane        

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

<!--[if !supportLists]-->1.1.<!--[endif]-->Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem sieci kanalizacyjnej na długości 2.480 mb i wodociągowej na długości 1.300 mb. W ramach robót należy wykonać następujący zakres czynności:

1.1.1. Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej

Sieć kanalizacyjną rozwiązano w układzie grawitacyjno - tłocznym z rur PVC lite klasy S i N (kanały grawitacyjne) o średnicy 200mm – długości 630 mb, PE 100 Pn 10 rurociąg tłoczny fi 90 mm – długości 1399mb. Na zakończeniu rurociągu tłocznego przed połączeniem z istniejącym rurociągiem kanalizacji sanitarnej zlokalizowano studzienkę rewizyjną. Na kanałach grawitacyjnych zaprojektowano studnie z PCW z kinetą profilowana z PE o średnicach Dn 1000 mm – 8 szt i Dn 600 mm – 26 szt. Na rurociągu tłocznym z PE fi 90 z przepompowni na polaczeniu z istniejącym rurociągiem tłocznym zaprojektowano studzienkę płuczną, oraz na całej długości rurociągu tłocznego dodatkowo dwie studnie rewizyjno płuczne.

1.1.2. Przyłącza kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej.

Przykanaliki dla kanalizacji grawitacyjnej zaprojektowano z rur kanalizacyjnych PVC klasy N o średnicy 160mm – łącznej długości 401 mb. Na przewodach przykanalikowych zaprojektowano studzienki przelotowe i rewizyjne z PVC fi 315 – 33 kpl. Będą one przykryte żeliwnymi pokrywami typu ciężkiego na teleskopie o wytrzymałości 12,5 ton (na ciągach komunikacyjnych) oraz typu lekkiego na posesjach o wytrzymałości 1,5tony.

Przejście pod drogą dla przykanalików grawitacyjnych zaprojektowano przewiertem w rurach stalowych osłonowych Dn 273/7.1 mm – o łącznej długości 84 mb, natomiast dla przykanalików ciśnieniowych metodą przecisku pnematycznego w rurze stalowej osłonowej Dn 114/6,4 mm – o łącznej długości 7mb.

1.1.3. Przepompownię

Zbiornik przepompowni stanowi cylindryczny szczelny zbiornik wykonany  z polimerobetonu o średnicy 1500 mm i wysokości całkowitej zbiornika 4,3m . Zbiornik wyposażony powinien być w płytę tłumiącą, drabinkę i pomost dla obsługi a także pion tłoczny z kompletną armaturą zaporową i zwrotną w wykonaniu dla ścieków, prowadnicę i łańcuchy dla dwóch pomp w wersji stacjonarnej. Dennica zbiornika powinna być wykonana w kształcie stożka. W zbiorniku przepompowni zaprojektowano dwie pompy typu MS1-42H/z o mocy 4kW.

1.1.4. Rurociąg tłoczny

Przewody tłoczne zaprojektowano z rur ciśnieniowych PE100PN fi 90 z wprowadzeniem w istniejący rurociąg kanalizacji sanitarnej o długości 1399 mb. Połączenia przewodów z PE należy wykonać w technologii zgrzewania czołowego.

1.1.5. Komory płuczące.

Zaprojektowano na jednym rurociągu tłocznym z przepompowni trzy studzienki płuczące z PE fi 90mm. Komory Płuczące zbudowane będą z monolitycznej szczelnej komory (zbiornika) z polietylenu średnicy 1200 mm i wysokości 2000 mm. Zbiornik należy zamknąć pokrywą żeliwną fi 1300mm zwieńczoną w właz żeliwny D 400 i Posadowiną na żelbetowym pierścieniu odciążającym Dn 1500/650 grubości 150 mm. Wewnątrz studzienki znajduje się zaprojektowany trójnik combi ze złączką Storza do płukania rurociągów z zamontowanymi po obu stronach trójnika combi zasuwami odcinającymi.

1.1.6. Urządzenia zbiorników tłoczne

W projekcie zastosowano dwa rodzaje zbiorników :

<!--[if !supportLists]-->1.      <!--[endif]-->w postaci podziemnego zbiornika typu ROTO-TECH wykonanego z polietylenu (PE) jako monolityczny element.

<!--[if !supportLists]-->2.      <!--[endif]-->z kręgów betonowych z betonu wodoszczelnego pod warunkiem uzyskania całkowitej szczelności porównywalnej ze zbiornikiem wykonanym z PE, łączonych ze sobą na uszczelkę gumową lub kit asfaltowy.

Wewnątrz każdego zbiornika zaprojektowano zainstalowanie w systemie wysokociśnieniowym jednej pompy z rozdrabniaczem osadu 5/5 KADOR z silnikiem jednofunkcyjnym typu 3-p 62-11-07 o mocy 1,1 kW zasilanym prądem trójfazowym 400V. W zbiorniku poza pompą zainstalowane zostaną następujące urządzenia technologiczne:

<!--[if !supportLists]-->-        <!--[endif]-->zawór bezpieczeństwa ograniczający wyjściowe ciśnienie pompy do 6 bar,

<!--[if !supportLists]-->-        <!--[endif]-->zawór zwrotny, kulowy uniemożliwiający cofnięcie się ścieków ze zbiorczego przewodu ciśnieniowego w ulicy do zbiornika UZT

<!--[if !supportLists]-->-        <!--[endif]-->zawór odcinający umożliwiający odcięcie przyłącza od sieci ulicznej

<!--[if !supportLists]-->-        <!--[endif]-->przełączników pływakowych do automatycznego sterowania praca pompy.

Doprowadzenie energii elektrycznej do UZT projektuje się z istniejącej instalacji domowej każdej posesji.

1.1.7. Sieć kanalizacyjna ciśnieniowa.

Długość sieci kanalizacyjnej ciśnieniowej – 50 mb. Zaprojektowany system sieci ciśnieniowej pod względem hydraulicznym stanowi całość funkcjonalną. Zastosowano pompy wyporowe posiadające jedną typowielkość

<!--[if !supportLists]-->-        <!--[endif]-->pompy wyporowe rozdrabniające systemu typu NP.-16-5-01 o wydajności Qnom = 0,7 dcm3/s, Hnom=0,5 MPa

<!--[if !supportLists]-->-        <!--[endif]-->rury polietylenowe z materiału PE-100, szereg SDR-17, klasa ciśnień PN10 (1,0MPa), średnica zewnętrzna Dz 40mm, obliczeniowa chropowatość bezwzględna k=0,025mm

1.1.8. Łącznik wodociągowy Somianka – Michalin.

Przyłącze wodociągowe Somianka – Michalin stanowi połączenie istniejącego wodociągu grupowego w m. Somianka z istniejącym wodociągiem m. Michalin. Łącznik wodociągowy zaprojektowano z rur PCW PN 10 fi 160 mm jako tranzyt wodociągowy i będzie on zasilał mieszkańców m. Michalin z wodociągu w Somiance. Długość przyłącza wodociągowego wynosi 1302 mb. Rury łączone będą ze sobą za pomocą kielicha na uszczelkę. Polaczenia w węzłach sieci wodociągowej zaprojektowano z kształtek i armatury żeliwnej kołnierzowej. Zaprojektowano na łączniku wodociągowym 2 hydranty p.poż

1.2.      Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest opisany w :

 -    przedmiarze robót                                                     

 -    dokumentacji projektowej                                         

 -    specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót 

 1.3.     Wykonawcy zobowiązani są do zapewnienia obsługi geodezyjnej inwestycji, sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej dla wykonanych robót, protokolarne przekazanie wykonanych urządzeń właścicielom lub władającym nieruchomościami objętymi inwestycją.

1.4.      Zamawiający informuje, iż przedmiary przekazane Wykonawcy pełnią funkcję jedynie pomocniczą (informacyjną) przy kalkulacji ceny przy składaniu ofert przez Wykonawców. Przygotowując oferty Wykonawcy powinni sprawdzić zgodność przedmiarów z pozostałymi częściami dokumentacji projektowej. Nie wniesienie zastrzeżeń przez Oferenta w w/w zakresie  skutkuje obowiązkiem wykonania przez wykonawcę robót zgodnie z dokumentacją techniczną i wiedzą techniczną zgodnie z art. 647 K.C.

1.5.      Jeżeli gdziekolwiek w projekcie budowlanym lub ST wykonania i odbioru robót budowlanych wskazano znak towarowy, patent, pochodzenia materiałów lub urządzeń to wykonawca może zastosować równoważne.

1.6.    Wykonawcy zobowiązani są do opracowania kosztorysu ofertowego na podstawie przedmiarów robót.

Szczegółowy wykaz elementów z ich opisem został zawarty w SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówienia uzupełniającego: TAK

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 i 6

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

45.23.13.00-8  - roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzenia ścieków

45.10.00.00-8 – przygotowanie terenu pod budowę

45.23.11.12-3 – instalacja rurociągów

45.23.11.13-0 – poziomowanie rurociągów

45.31.70.00-2 – inne instalacje elektryczne

45.33.20.00-3 – roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45.23.24.60-4 – roboty sanitarne

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do 15.09.2010r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

1.   Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy  złotych).    

2.   Wadium może być wniesione (w zależności od wyboru Wykonawcy) w następujących formach:

<!--[if !supportLists]-->a)      <!--[endif]-->pieniądzu, wpłaconym na konto:

Urząd Gminy Somianka, nr konta: 28 8923 1076 0600 0824 2006 0006  Bank Spółdzielczy w Ostrowi Mazowieckiej oddział w Somiance,

<!--[if !supportLists]-->b)     <!--[endif]-->gwarancjach bankowych- oryginał,

<!--[if !supportLists]-->c)      <!--[endif]-->gwarancjach ubezpieczeniowych- oryginał,

<!--[if !supportLists]-->d)     <!--[endif]-->poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm)- oryginał.

e)   poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - oryginał,

3.  Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz, należy wnieść do Urzędu Gminy Somianka, pok. nr 6, a  jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę załączyć do oferty.

4.   Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wskazaną formą i wysokością wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub Wykonawca nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania.

5.   Za datę i godzinę wniesienia wadium w formie pieniądza przyjmuje się datę i godzinę uznania rachunku  zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

6.   Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie:

7.    Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:

a)   odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;

b)   nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,

c)   zawarcie umowy w sprawie Zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

8.  Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium, jeżeli:

<!--[if !supportLists]-->a)      <!--[endif]-->nie zwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a ustawy Pzp.;

<!--[if !supportLists]-->b)      <!--[endif]-->zostanie zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego oraz zostanie wniesione przez Wykonawcę zabezpieczenie należytego wykonania umowy;

<!--[if !supportLists]-->c)      <!--[endif]-->Zamawiający unieważni postępowanie,

9.   Zamawiający dokona zwrotu wadium niezwłocznie na  pisemny wniosek wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert,

10.             Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczki na poczet wykona nie zamówienia: nie

III.3)   WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania.

            Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

<!--[if !supportLists]-->1.      <!--[endif]-->Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy.

<!--[if !supportLists]-->2.      <!--[endif]-->Podpisany formularz „oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 i o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych;

<!--[if !supportLists]-->3.      <!--[endif]-->Aktualne  zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

<!--[if !supportLists]-->4.      <!--[endif]-->Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

<!--[if !supportLists]-->5.      <!--[endif]-->Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy tylko podmiotów zbiorowych w rozumieniu przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych);

III.3.2.) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

1.   Wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) min. 3 roboty o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia (wykonanie sieci kanalizacyjnej z przyłączami o długości nie mniejszej niż 2,5km i wykonaniem łącza wodociągowego na długości 1,3km , lub wartości wykonanego zadania nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł.) licząc od miesiąca ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Wykonawca musi przedłożyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, ponadto powinny zawierać czas realizacji, długość wykonanej kanalizacji oraz kwotę za którą zostały wykonane (należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zadania potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem np. – referencje, faktury, umowy, protokoły itp.). W przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów (podanie w wykazie robót zrealizowanych przez te podmioty) należy dołączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do współpracy przy wykonywaniu zamówienia przez oddanie do dyspozycji niezbędnych zasobów.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

1.   Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia maszyn, pojazdów, narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca przewidzianych do realizacji zamówienia: 1 koparko ładowarka, dwie zagęszczarki, dwa samochody samowyładowawcze oraz pozostałe urządzenia gwarantujące terminować wykonania prac. Natomiast w przypadku gdy Wykonawca polega na maszynach do wykonania zamówienia innych podmiotów zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu iż będzie dysponował tymi maszynami w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania wykonawcy maszyn zdolnych wykonać zamówienia do dyspozycji na okres wykonywania zamówienia. 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonywania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

1.   Wykaz kadry pracowniczej odpowiedzialnej za realizację przedmiotu zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności oraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Kadra pracownicza powinna być zatrudniona u Wykonawcy na podstawie umowy o pracę, umowy zlecenia, umowy o dzieło. Natomiast w przypadku gdy Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu iż będzie dysponował tymi osobami w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania wykonawcy osób zdolnych wykonać zamówienia (kadry pracowniczej) do dyspozycji na okres wykonywania zamówienia.  W zakresie tym należy wskazać kierownika budowy oraz kierownika robót sanitarnych, kierownika robót elektrycznych.

2.      Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a szczególności kadra określona w pkt. 6.1, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

 III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

1.   Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy – w wysokości 1.000.000,00 zł. (słownie: jeden milion złotych). Informacja banku wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Natomiast w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolności finansowej  do wykonania zamówienia innych podmiotów zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu iż będzie dysponował tymi zasobami w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów od oddania wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

2.   Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na okres wykonywania zadania na wartość min. 500.000,00 złotych (słownie: pięćset tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJĘ O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIA NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY.

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

1.   Wykaz kadry pracowniczej odpowiedzialnej za realizację przedmiotu zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności oraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Kadra pracownicza powinna być zatrudniona u Wykonawcy na podstawie umowy o pracę, umowy zlecenia, umowy o dzieło. Natomiast w przypadku gdy Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu iż będzie dysponował tymi osobami w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania wykonawcy osób zdolnych wykonać zamówienia (kadry pracowniczej) do dyspozycji na okres wykonywania zamówienia.  W zakresie tym należy wskazać kierownika budowy oraz kierownika robót sanitarnych, kierownika robót elektrycznych.

2.      Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a szczególności kadra określona w pkt. 6.1, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

3.   Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia maszyn, pojazdów, narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca przewidzianych do realizacji zamówienia: 1 koparko ładowarka, dwie zagęszczarki, dwa samochody samowyładowawcze oraz pozostałe urządzenia gwarantujące terminować wykonania prac. Natomiast w przypadku gdy Wykonawca polega na maszynach do wykonania zamówienia innych podmiotów zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu iż będzie dysponował tymi maszynami w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania wykonawcy maszyn zdolnych wykonać zamówienia do dyspozycji na okres wykonywania zamówienia. 

4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) min. 3 roboty o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia (wykonanie sieci kanalizacyjnej z przyłączami o długości nie mniejszej niż 2,5km i wykonaniem łącza wodociągowego na długości 1,3km , lub wartości wykonanego zadania nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł.) licząc od miesiąca ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Do załącznika nr 6 wykonawca musi przedłożyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, ponadto powinny zawierać czas realizacji, długość wykonanej kanalizacji oraz kwotę za którą zostały wykonane (należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zadania potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem np. – referencje, faktury, umowy, protokoły itp.). W przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów (podanie w wykazie robót zrealizowanych przez te podmioty) należy dołączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do współpracy przy wykonywaniu zamówienia przez oddanie do dyspozycji niezbędnych zasobów.

5. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy – w wysokości 1.000.000,00 zł. (słownie: jeden milion złotych). Informacja banku wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Natomiast w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolności finansowej  do wykonania zamówienia innych podmiotów zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu iż będzie dysponował tymi zasobami w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów od oddania wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

6. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na okres wykonywania zadania na wartość min. 500.000,00 złotych (słownie: pięćset tysięcy złotych).

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy, należy przedłożyć:

<!--[if !supportLists]-->1.      <!--[endif]-->Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy.

<!--[if !supportLists]-->2.      <!--[endif]-->Podpisany formularz „oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 i o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych

<!--[if !supportLists]-->3.      <!--[endif]-->Aktualne  zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

<!--[if !supportLists]-->4.      <!--[endif]-->Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

<!--[if !supportLists]-->5.      <!--[endif]-->Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy tylko podmiotów zbiorowych w rozumieniu przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych);

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

<!--[if !supportLists]-->1.      <!--[endif]-->nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

<!--[if !supportLists]-->2.      <!--[endif]-->nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

<!--[if !supportLists]-->3.      <!--[endif]-->nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert – albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego albo administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedni miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienia publiczne tylko dla wykonawców u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) ZMIANY UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:

<!--[if !supportLists]-->-        <!--[endif]-->W przypadku zmiany stawki VAT przez władze ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany stawki od towarów i usług oraz podatku akcyzowego.

<!--[if !supportLists]-->-        <!--[endif]-->W przypadku działania siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie zamówienia w terminie umownym lub powodującej zmianę zakresu robót,

<!--[if !supportLists]-->-        <!--[endif]-->W przypadku wystąpienia istotnych powodów uniemożliwiających zachowanie terminu  - na wniosek Wykonawcy zaakceptowany przez Zamawiającego

<!--[if !supportLists]-->-        <!--[endif]-->W przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub uzupełniających jeżeli w związku z tym konieczne będzie wydłużenie terminu wykonania umowy

<!--[if !supportLists]-->-        <!--[endif]-->W przypadku zatwierdzenia przez Zamawiającego zmiany rodzaju i jakości materiałów budowlanych skutkujące zmianą ceny jednostkowej za wykonanie zadania

<!--[if !supportLists]-->-        <!--[endif]-->Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Gmina Somianka http;//ugsomianka.bip.org.pl,  

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Somianka 07-203 Somianka

IV.4.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: do dnia 06.07.2010r. godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Somianka, 07-203 Somianka, pok. Nr 6. Otwarcie ofert nastąpi w pok. Nr 19 w dniu 06.07.2010r. o godz. 10:30

IV.4.3) Termin związania ofertą: 30 dni od daty składania i otwarcia ofert.

IV.4.4) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:

Zadanie realizowane z dofinansowaniem w ramach działania 321 „Podstawowe usługi dla gospodarki i ludzkości wiejskiej”, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013

IV.4.5) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi :

NIE DOTYCZY


Andrzej Piątek

Kierownik Zakładu Gospodarki

Komunalnej w Somiance


Załączniki:

siwz-kanalizacja.pdf

szczegolowa_specyfikacja_techniczna-kanalizacja.pdf

opis_techniczny_kanalizacja.pdf

projekt_zasilanie_przepompowni_p-1_i_uzt.pdf

rys_1_kan.pdf

rys_2_kan.pdf

rys_3_kan.pdf

rys_4_kan.pdf

rys_5_kan.pdf

rys_6_kan.pdf

rys_7_kan.pdf

kosztorys_kanalizacja_i_lacze_wodociagowe.pdf

kosztorys_przepompownia_sciekow_p1.pdf

kosztorys_uzt-kanalizacja.pdf


Somianka, 2010/06/09

 

 

KZ. 341/10-01/10

 

 

 

Wykonawcy biorący udział

w postępowaniu przetargowym

 

 

 

 

Nazwa zamówienia:

UPORZĄDKOWANIE GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ I WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH NA TERENIE GMINY SOMIANKA - BUDOWA KANALIZACJI SANITARNO GRAWITACYJNO CIŚNIENIOWEJ Z PRZYLACZAMI W M. MICHALIN ORAZ ŁACZA WODOCIAGOWEGO SOMIANKA - MICHALIN

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu 

nieograniczonego ( KZ 340/10/10)

 

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) zawiadamiamy o wyborze najkorzystniejszej oferty, wszystkich wykonawców składających oferty w przetargu nieograniczonym na realizację w/w zadania.

 

Najkorzystniejszą ofertę złożył Wykonawca nr 2

HANDEL I USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE

„MARKBUD” Marek Lewandowski

Ul. Browarna 5, 07-200 Wyszków

 za cenę brutto 888.191,91 zł.

 

Nr oferty

Wykonawca i siedziba/adres

Cena

ofert brutto (złotych)

Punktacja

Uwagi

 

1.

PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNO – BUDOWLANYCH

„AR-MEL” Sp. z o.o.

Rybienko Nowe, ul. Meliorantów 20

07-200 Wyszków

1.048.928,28

84,60

Oferta ważna

 

2.

HANDEL I USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE

„MARKBUD”

Marek Lewandowski

Ul. Browarna 5

07-200 Wyszków

888.191,91

100,00

Oferta ważna

 

Ze względu na najkorzystniejszą cenę, oferta w/w wykonawcy została zaakceptowana przez Wójta Gminy, po uzyskaniu uprzedniej rekomendacji komisji przetargowej. Była to najkorzystniejsza cena ofertowa, nie przekraczająca możliwości ani zamierzeń finansowych Zamawiającego.

W przetargu wzięło udział dwóch wykonawców, którzy złożyli oferty (wszystkie oferty ważne) i nie zostali wykluczeni z udziału w postępowaniu. Nie istnieją podstawy prawne ani faktyczne do unieważnienia postępowania w tej części.

Umowa w sprawie realizacji w/w zamówienia publicznego zostanie zawarta najwcześniej po upływie 10 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia przez Wykonawcę.


Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4186204]

przewiń do góry