Wersja archiwalna 2010-06-18 15:13:47
Zakład
Gospodarki Komunalnej w Somiance 07-203
Somianka pow. wyszkowski woj. Mazowieckie tel. (0-29) 74-187-16 fax (0-29)
74-187-16 http://www.somianka.pl,
e-mail:
somianka@somianka.pl, zgk@somianka.pl,
l.lalak@somianka.pl ,
ogłasza przetarg
nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na
podstawie art.11 ust. 8 ustawy pzp. OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU –
roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA
I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Zamawiającym jest Zakład
Gospodarki Komunalnej w Somiance Adres: Somianka
13A, 07-203 Somianka Telefon: 0
prefix 29 74-187-16 Telefax: 0
prefix 29 74-187-16 Adres
strony internetowej http://www.ugsomianka.bip.org.pl Adres
e-mail:
Godziny
urzędowania: od 8.00 do 16.00
NIP: 7621848859 REGON: 551204428
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Zakład Gospodarki Komunalnej w Somiance
SEKCJA
II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE
PRZEDMIOTU ZAMOWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UPORZĄDKOWANIE GOSPODARKI
WODNO-ŚCIEKOWEJ I WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH NA TERENIE GMINY SOMIANKA - BUDOWA KANALIZACJI SANITARNO GRAWITACYJNO
CIŚNIENIOWEJ Z PRZYŁĄCZAMI W M. MICHALIN ORAZ ŁĄCZA WODOCIĄGOWEGO SOMIANKA -
MICHALIN
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1.Przedmiotem zamówienia są roboty
budowlane związane z wykonaniem sieci kanalizacyjnej na długości 2.480 mb i
wodociągowej na długości 1.300 mb. W ramach robót należy wykonać następujący
zakres czynności:
1.1.1. Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej
Sieć
kanalizacyjną rozwiązano w układzie grawitacyjno - tłocznym z rur PVC lite
klasy S i N (kanały grawitacyjne) o średnicy 200mm – długości 630 mb, PE 100 Pn
10 rurociąg tłoczny fi 90 mm – długości 1399mb. Na zakończeniu rurociągu
tłocznego przed połączeniem z istniejącym rurociągiem kanalizacji sanitarnej
zlokalizowano studzienkę rewizyjną. Na kanałach grawitacyjnych zaprojektowano
studnie z PCW z kinetą profilowana z PE o średnicach Dn 1000 mm – 8 szt i Dn
600 mm – 26 szt. Na rurociągu tłocznym z PE fi 90 z przepompowni na polaczeniu
z istniejącym rurociągiem tłocznym zaprojektowano studzienkę płuczną, oraz na
całej długości rurociągu tłocznego dodatkowo dwie studnie rewizyjno płuczne.
1.1.2. Przyłącza kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej.
Przykanaliki
dla kanalizacji grawitacyjnej zaprojektowano z rur kanalizacyjnych PVC klasy N
o średnicy 160mm – łącznej długości 401 mb. Na przewodach przykanalikowych
zaprojektowano studzienki przelotowe i rewizyjne z PVC fi 315 – 33 kpl. Będą
one przykryte żeliwnymi pokrywami typu ciężkiego na teleskopie o wytrzymałości
12,5 ton (na ciągach komunikacyjnych) oraz typu lekkiego na posesjach o
wytrzymałości 1,5tony.
Przejście
pod drogą dla przykanalików grawitacyjnych zaprojektowano przewiertem w rurach
stalowych osłonowych Dn 273/7.1 mm – o łącznej długości 84 mb, natomiast dla
przykanalików ciśnieniowych metodą przecisku pnematycznego w rurze stalowej
osłonowej Dn 114/6,4 mm – o łącznej długości 7mb.
1.1.3. Przepompownię
Zbiornik
przepompowni stanowi cylindryczny szczelny zbiornik wykonany z polimerobetonu o średnicy 1500 mm i
wysokości całkowitej zbiornika 4,3m . Zbiornik wyposażony powinien być w płytę
tłumiącą, drabinkę i pomost dla obsługi a także pion tłoczny z kompletną
armaturą zaporową i zwrotną w wykonaniu dla ścieków, prowadnicę i łańcuchy dla
dwóch pomp w wersji stacjonarnej. Dennica zbiornika powinna być wykonana w
kształcie stożka. W zbiorniku przepompowni zaprojektowano dwie pompy typu
MS1-42H/z o mocy 4kW.
1.1.4. Rurociąg tłoczny
Przewody
tłoczne zaprojektowano z rur ciśnieniowych PE100PN fi 90 z wprowadzeniem w
istniejący rurociąg kanalizacji sanitarnej o długości 1399 mb. Połączenia
przewodów z PE należy wykonać w technologii zgrzewania czołowego.
1.1.5. Komory płuczące.
Zaprojektowano
na jednym rurociągu tłocznym z przepompowni trzy studzienki płuczące z PE fi
90mm. Komory Płuczące zbudowane będą z monolitycznej szczelnej komory
(zbiornika) z polietylenu średnicy 1200 mm i wysokości 2000 mm. Zbiornik należy
zamknąć pokrywą żeliwną fi 1300mm zwieńczoną w właz żeliwny D 400 i Posadowiną
na żelbetowym pierścieniu odciążającym Dn 1500/650 grubości 150 mm. Wewnątrz
studzienki znajduje się zaprojektowany trójnik combi ze złączką Storza do
płukania rurociągów z zamontowanymi po obu stronach trójnika combi zasuwami
odcinającymi.
1.1.6. Urządzenia zbiorników tłoczne
W
projekcie zastosowano dwa rodzaje zbiorników :
1.
w postaci podziemnego zbiornika typu ROTO-TECH wykonanego z
polietylenu (PE) jako monolityczny element.
2.
z kręgów betonowych z betonu wodoszczelnego pod warunkiem
uzyskania całkowitej szczelności porównywalnej ze zbiornikiem wykonanym z PE,
łączonych ze sobą na uszczelkę gumową lub kit asfaltowy.
Wewnątrz każdego zbiornika zaprojektowano zainstalowanie w systemie
wysokociśnieniowym jednej pompy z rozdrabniaczem osadu 5/5 KADOR z silnikiem
jednofunkcyjnym typu 3-p 62-11-07 o mocy 1,1 kW zasilanym prądem trójfazowym
400V. W zbiorniku poza pompą zainstalowane zostaną następujące urządzenia
technologiczne:
-
zawór bezpieczeństwa ograniczający wyjściowe ciśnienie
pompy do 6 bar,
-
zawór zwrotny, kulowy uniemożliwiający cofnięcie się
ścieków ze zbiorczego przewodu ciśnieniowego w ulicy do zbiornika UZT
-
zawór odcinający umożliwiający odcięcie przyłącza od sieci
ulicznej
-
przełączników pływakowych do automatycznego sterowania
praca pompy.
Doprowadzenie
energii elektrycznej do UZT projektuje się z istniejącej instalacji domowej
każdej posesji.
1.1.7. Sieć kanalizacyjna ciśnieniowa.
Długość
sieci kanalizacyjnej ciśnieniowej – 50 mb. Zaprojektowany system sieci
ciśnieniowej pod względem hydraulicznym stanowi całość funkcjonalną.
Zastosowano pompy wyporowe posiadające jedną typowielkość
-
pompy wyporowe rozdrabniające systemu typu NP.-16-5-01 o
wydajności Qnom = 0,7 dcm3/s, Hnom=0,5 MPa
-
rury polietylenowe z materiału PE-100, szereg SDR-17, klasa
ciśnień PN10 (1,0MPa), średnica zewnętrzna Dz 40mm, obliczeniowa chropowatość
bezwzględna k=0,025mm
1.1.8. Łącznik wodociągowy Somianka – Michalin.
Przyłącze wodociągowe Somianka – Michalin stanowi połączenie istniejącego
wodociągu grupowego w m. Somianka z istniejącym wodociągiem m. Michalin.
Łącznik wodociągowy zaprojektowano z rur PCW PN 10 fi 160 mm jako tranzyt
wodociągowy i będzie on zasilał mieszkańców m. Michalin z wodociągu w Somiance.
Długość przyłącza wodociągowego wynosi 1302 mb. Rury łączone będą ze sobą za
pomocą kielicha na uszczelkę. Polaczenia w węzłach sieci wodociągowej
zaprojektowano z kształtek i armatury żeliwnej kołnierzowej. Zaprojektowano na
łączniku wodociągowym 2 hydranty p.poż
1.2. Szczegółowy
zakres przedmiotu zamówienia jest opisany w :
- przedmiarze
robót
- dokumentacji
projektowej
- specyfikacji
technicznej wykonania i odbioru robót
1.3. Wykonawcy
zobowiązani są do zapewnienia obsługi geodezyjnej inwestycji, sporządzenie
inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej dla wykonanych robót, protokolarne
przekazanie wykonanych urządzeń właścicielom lub władającym nieruchomościami
objętymi inwestycją.
1.4. Zamawiający informuje, iż przedmiary
przekazane Wykonawcy pełnią funkcję jedynie pomocniczą (informacyjną) przy
kalkulacji ceny przy składaniu ofert przez Wykonawców. Przygotowując oferty
Wykonawcy powinni sprawdzić zgodność przedmiarów z pozostałymi częściami
dokumentacji projektowej. Nie wniesienie zastrzeżeń przez Oferenta w w/w
zakresie skutkuje obowiązkiem wykonania
przez wykonawcę robót zgodnie z dokumentacją techniczną i wiedzą techniczną zgodnie
z art. 647 K.C.
1.5. Jeżeli gdziekolwiek w projekcie budowlanym
lub ST wykonania i odbioru robót budowlanych wskazano znak towarowy, patent,
pochodzenia materiałów lub urządzeń to wykonawca może zastosować równoważne.
1.6. Wykonawcy zobowiązani są do opracowania kosztorysu ofertowego na
podstawie przedmiarów robót.
Szczegółowy wykaz elementów z ich opisem został zawarty w
SIWZ.
II.1.4) Czy
przewiduje się udzielenie zamówienia uzupełniającego: TAK
Określenie przedmiotu
oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje
możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego z wolnej ręki na podstawie art.
67 ust. 1 pkt 5 i 6
II.1.5)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.23.13.00-8 - roboty budowlane w zakresie budowy
wodociągów i rurociągów do odprowadzenia ścieków
45.10.00.00-8 – przygotowanie
terenu pod budowę
45.23.11.12-3 – instalacja
rurociągów
45.23.11.13-0 – poziomowanie
rurociągów
45.31.70.00-2 – inne instalacje
elektryczne
45.33.20.00-3 – roboty instalacyjne
wodne i kanalizacyjne
45.23.24.60-4 – roboty sanitarne
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty
częściowej: Nie
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN
WYKONANIA: do 15.09.2010r.
SEKCJA
III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w
wysokości 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia
tysięcy złotych).
2. Wadium może być wniesione
(w zależności od wyboru Wykonawcy) w następujących formach:
a) pieniądzu, wpłaconym na
konto:
Urząd Gminy Somianka, nr konta: 28 8923 1076 0600
0824 2006 0006 Bank Spółdzielczy w Ostrowi Mazowieckiej oddział w
Somiance,
b) gwarancjach bankowych-
oryginał,
c) gwarancjach
ubezpieczeniowych- oryginał,
d) poręczeniach udzielanych
przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9
listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (
Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm)- oryginał.
e) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo
– kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym -
oryginał,
3. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz, należy wnieść do Urzędu
Gminy Somianka, pok. nr
4. Wykonawca, którego oferta nie
będzie zabezpieczona wskazaną formą i wysokością wadium, w tym również na
przedłużony okres związania ofertą lub Wykonawca nie zgodzi się na przedłużenie
okresu związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania.
5. Za datę i godzinę wniesienia wadium w formie
pieniądza przyjmuje się datę i godzinę uznania rachunku zamawiającego. Do oferty należy dołączyć
kopię przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z
odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26
ust. 3 nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub
pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego
stronie:
7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z
odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia
publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia
należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie Zamówienia
publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
8. Zamawiający
dokona niezwłocznie zwrotu wadium, jeżeli:
a) nie zwłocznie po wyborze
oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została
wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a ustawy Pzp.;
b) zostanie zawarta umowa w
sprawie zamówienia publicznego oraz zostanie wniesione przez Wykonawcę
zabezpieczenie należytego wykonania umowy;
c) Zamawiający unieważni
postępowanie,
9. Zamawiający dokona zwrotu wadium niezwłocznie
na pisemny wniosek wykonawcy który
wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert,
10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu
Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku
bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia
rachunku oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek bankowy
wskazany przez Wykonawcę.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczki na
poczet wykona nie zamówienia: nie
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS
SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1)
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy nakładają obowiązek ich posiadania.
Opis sposobu dokonywania oceny
spełnienia tego warunku.
1. Aktualny odpis z właściwego
rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania
braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy,
wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1
pkt. 2 ustawy.
2. Podpisany formularz
„oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 i o nie podleganiu
wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych;
3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu
skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub
zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległości płatności lub wstrzymane w całości wykonania
decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert.
4. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w
zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawiona nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert.
5. Aktualna informacja z
Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy,
wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
(dotyczy tylko podmiotów zbiorowych w rozumieniu przepisów o odpowiedzialności
podmiotów zbiorowych);
III.3.2.) Wiedza
i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
1. Wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie
niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w
okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) min. 3 roboty o
charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia (wykonanie
sieci kanalizacyjnej z przyłączami o długości nie mniejszej niż 2,5km i
wykonaniem łącza wodociągowego na długości 1,3km , lub wartości wykonanego
zadania nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł.) licząc od miesiąca ukazania się
ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Wykonawca musi przedłożyć dokumenty
potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej
i prawidłowo ukończone, ponadto powinny zawierać czas realizacji, długość
wykonanej kanalizacji oraz kwotę za którą zostały wykonane (należy dołączyć
kopie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zadania potwierdzone przez
Wykonawcę za zgodność z oryginałem np. – referencje, faktury, umowy, protokoły
itp.). W przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów
(podanie w wykazie robót zrealizowanych przez te podmioty) należy dołączyć
pisemne zobowiązanie tych podmiotów do współpracy przy wykonywaniu zamówienia
przez oddanie do dyspozycji niezbędnych zasobów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
1. Wykaz niezbędnych do
wykonania zamówienia maszyn, pojazdów, narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje
wykonawca przewidzianych do realizacji zamówienia: 1 koparko ładowarka, dwie
zagęszczarki, dwa samochody samowyładowawcze oraz pozostałe urządzenia
gwarantujące terminować wykonania prac. Natomiast w przypadku gdy Wykonawca
polega na maszynach do wykonania zamówienia innych podmiotów zobowiązany jest
udowodnić zamawiającemu iż będzie dysponował tymi maszynami w szczególności
przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania
wykonawcy maszyn zdolnych wykonać zamówienia do dyspozycji na okres wykonywania
zamówienia.
III.3.4) Osoby
zdolne do wykonywania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
1. Wykaz kadry pracowniczej
odpowiedzialnej za realizację przedmiotu zamówienia wraz z zakresem
wykonywanych przez nich czynności oraz z informacją na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia
wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Kadra pracownicza
powinna być zatrudniona u Wykonawcy na podstawie umowy o pracę, umowy zlecenia,
umowy o dzieło. Natomiast w przypadku gdy Wykonawca polega na osobach zdolnych
do wykonania zamówienia innych podmiotów zobowiązany jest udowodnić
zamawiającemu iż będzie dysponował tymi osobami w szczególności przedstawiając
w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania wykonawcy osób
zdolnych wykonać zamówienia (kadry pracowniczej) do dyspozycji na okres
wykonywania zamówienia. W zakresie tym
należy wskazać kierownika budowy oraz kierownika robót sanitarnych, kierownika
robót elektrycznych.
2. Oświadczenie, że osoby, które będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a szczególności kadra określona w pkt.
6.1, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek
posiadania takich uprawnień.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia
tego warunku.
1. Informację banku lub
spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada
rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub
zdolność kredytową Wykonawcy – w wysokości 1.000.000,00 zł. (słownie: jeden
milion złotych). Informacja banku wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert. Natomiast w przypadku gdy Wykonawca polega na
zdolności finansowej do wykonania
zamówienia innych podmiotów zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu iż będzie
dysponował tymi zasobami w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne
zobowiązanie tych podmiotów od oddania wykonawcy niezbędnych zasobów na okres
korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
2. Polisę lub inny dokument
ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia na okres wykonywania zadania na wartość min. 500.000,00
złotych (słownie: pięćset tysięcy złotych).
III.4)
INFORMACJĘ O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIA NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY.
III.4.1) W
zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust.1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu, należy przedłożyć:
1. Wykaz kadry pracowniczej
odpowiedzialnej za realizację przedmiotu zamówienia wraz z zakresem
wykonywanych przez nich czynności oraz z informacją na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia
wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Kadra pracownicza
powinna być zatrudniona u Wykonawcy na podstawie umowy o pracę, umowy zlecenia,
umowy o dzieło. Natomiast w przypadku gdy Wykonawca polega na osobach zdolnych
do wykonania zamówienia innych podmiotów zobowiązany jest udowodnić
zamawiającemu iż będzie dysponował tymi osobami w szczególności przedstawiając
w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania wykonawcy osób
zdolnych wykonać zamówienia (kadry pracowniczej) do dyspozycji na okres
wykonywania zamówienia. W zakresie tym
należy wskazać kierownika budowy oraz kierownika robót sanitarnych, kierownika
robót elektrycznych.
2. Oświadczenie,
że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a szczególności
kadra określona w pkt. 6.1, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
3. Wykaz niezbędnych do
wykonania zamówienia maszyn, pojazdów, narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje
wykonawca przewidzianych do realizacji zamówienia: 1 koparko ładowarka, dwie
zagęszczarki, dwa samochody samowyładowawcze oraz pozostałe urządzenia
gwarantujące terminować wykonania prac. Natomiast w przypadku gdy Wykonawca
polega na maszynach do wykonania zamówienia innych podmiotów zobowiązany jest
udowodnić zamawiającemu iż będzie dysponował tymi maszynami w szczególności
przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania
wykonawcy maszyn zdolnych wykonać zamówienia do dyspozycji na okres wykonywania
zamówienia.
4. Wykaz
wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania
warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed
upływem terminu składania ofert (a jeśli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie) min. 3 roboty o charakterze i złożoności porównywalnej
z przedmiotem zamówienia (wykonanie sieci kanalizacyjnej z przyłączami o
długości nie mniejszej niż 2,5km i wykonaniem łącza wodociągowego na długości
1,3km , lub wartości wykonanego zadania nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł.)
licząc od miesiąca ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Do załącznika nr 6
wykonawca musi przedłożyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane
zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, ponadto powinny zawierać
czas realizacji, długość wykonanej kanalizacji oraz kwotę za którą zostały
wykonane (należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie
zadania potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem np. – referencje,
faktury, umowy, protokoły itp.). W przypadku polegania na wiedzy i
doświadczeniu innych podmiotów (podanie w wykazie robót zrealizowanych przez te
podmioty) należy dołączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do współpracy
przy wykonywaniu zamówienia przez oddanie do dyspozycji niezbędnych zasobów.
5. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
w których Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość
posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy – w wysokości
1.000.000,00 zł. (słownie: jeden milion złotych). Informacja banku wystawiona
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Natomiast w
przypadku gdy Wykonawca polega na zdolności finansowej do wykonania zamówienia innych podmiotów
zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu iż będzie dysponował tymi zasobami w
szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów od
oddania wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy
wykonaniu zamówienia.
6. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia na okres wykonywania zadania na
wartość min. 500.000,00 złotych (słownie: pięćset tysięcy złotych).
III.4.2) W
zakresie potwierdzenia niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1
ustawy, należy przedłożyć:
1. Aktualny odpis z właściwego
rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania
braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy,
wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1
pkt. 2 ustawy.
2. Podpisany formularz
„oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 i o nie podleganiu
wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu
skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub
zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległości płatności lub wstrzymane w całości wykonania
decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert.
4. Informacja z Krajowego
Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp,
wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert.
5. Aktualna informacja z
Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy,
wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
(dotyczy tylko podmiotów zbiorowych w rozumieniu przepisów o odpowiedzialności
podmiotów zbiorowych);
III.4.3) Dokumenty
podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,
przedkłada:
III.4.3.1)
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
1.
nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
2.
nie
zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i
zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie
decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert
3.
nie
orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego
organu sadowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania
osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8
ustawy – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert – albo oświadczenie złożone przed notariuszem,
właściwym organem sadowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego
albo administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego
odpowiedni miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w
którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego
zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania
się o zamówienia publiczne tylko dla wykonawców u których ponad 50% pracowników
stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja
elektroniczna: Nie.
IV.3) ZMIANY UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień
zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz
określenie warunków zmian:
-
W przypadku zmiany stawki VAT przez władze ustawodawczą w
trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany stawki od towarów i usług oraz
podatku akcyzowego.
-
W przypadku działania siły wyższej uniemożliwiającej
wykonanie zamówienia w terminie umownym lub powodującej zmianę zakresu robót,
-
W przypadku wystąpienia istotnych powodów
uniemożliwiających zachowanie terminu -
na wniosek Wykonawcy zaakceptowany przez Zamawiającego
-
W przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub
uzupełniających jeżeli w związku z tym konieczne będzie wydłużenie terminu
wykonania umowy
-
W przypadku zatwierdzenia przez Zamawiającego zmiany rodzaju i jakości materiałów budowlanych
skutkujące zmianą ceny jednostkowej za wykonanie zadania
-
Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy
pisemnej w postaci aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja
istotnych warunków zamówienia: Gmina
Somianka http;//ugsomianka.bip.org.pl,
Specyfikację istotnych warunków zamówienia
można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Somianka 07-203 Somianka
IV.4.2) Termin składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: do dnia 06.07.2010r. godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Somianka, 07-203 Somianka, pok. Nr 6. Otwarcie ofert
nastąpi w pok. Nr 19 w dniu 06.07.2010r. o godz. 10:30
IV.4.3) Termin związania ofertą: 30 dni od daty składania i otwarcia ofert.
IV.4.4) Informacje dodatkowe,
w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Zadanie realizowane z dofinansowaniem w ramach działania
321 „Podstawowe usługi dla gospodarki i ludzkości wiejskiej”, objętego
Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013
IV.4.5) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi :
Andrzej Piątek
Kierownik Zakładu Gospodarki
Komunalnej w Somiance
Załączniki:
szczegolowa_specyfikacja_techniczna-kanalizacja.pdf
opis_techniczny_kanalizacja.pdf
projekt_zasilanie_przepompowni_p-1_i_uzt.pdf
kosztorys_kanalizacja_i_lacze_wodociagowe.pdf
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Bogdan Krysiak
- Data udostępnienia w BIP: 2010-06-18
- Informacja zaktualizowana przez: Bogdan Krysiak
- Data ostatniej aktualizacji: 2010-06-18 15:13:47
- Liczba odsłon: 511
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: