OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

Gmina Somianka 07-203 Somianka pow. wyszkowski woj. mazowieckie

tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14

http://  www.ugsomianka.bip.org.pl, e-mail:somianka@somianka.pl,

ogłasza przetarg nieograniczony (KZ 340/13/07) w tzw. procedurze uproszczonej (krajowej) na realizację zadania:

TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ULASKU

- II etap

(CPV: 45100000-8, 45320000-6, 45442100-8, 45324000-4, 45262650-2, 45321000-2, 45232460-4, 45300000-0, 45331100-7, 45400000-1, 45431000-7)

w zakresie m. in.:

1. Ocieplenie ścian w technologii lekkiej mokrej, gr. styropianu 7,5 cm, z wykończeniem elewacji tynkiem cienkowarstwowym strukturalnym i wykonaniem impregnacji grzybobójczej na izolowanych ścianach (powyżej poziomu cokolików ok. 30 cm)

2. Ocieplenie ściany styropianem twardym (ekstrudowanym) lub Styrodurem o gr. 4 cm poniżej poziomu cokolika do głębokości 70 cm

3. Wymiana rurociągu c.o. biegnącego między budynkiem szkoły i budynkiem mieszkalnym.

4. Przełożenie lub wymienienie i zabezpieczenie instalacji elektrycznych i telefonicznych na zewnątrz budynku.

5. Wymiana rur spustowych, wykonanie odprowadzenia wody od budynku spadkami podłoża (wylewką betonową z wyrobionym odpływem) na odległość co najmniej 1m od ścian szkoły.

6. Wymiana kotła c.o. węglowego na kocioł opalany biomasą – marki HEF model EKO PLUS ze sterownikiem 75 KW lub równoważny jakościowo i cenowo.

7. Wymiana całkowita stalowej instalacji grzewczej z grzejnikami.

Wadium nie jest wymagane.

Termin realizacji zamówienia nieprzekraczalny: 10.08.2008 r.

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena za całość zamówienia - 100 %.         Specyfikację istotnych warunków bezpłatnie dostępna na http://www.ugsomianka.bip.org.pl albo bezpośrednio u Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym (koszt 60,00 zł).   Kontakt z wykonawcami: Robert Ostatek – insp. ds. zamówień publicznych; w godz. 08:00 - 16:00; tel. (0-29) 74-187-90 w. 38; fax. (0-29) 74-187-14; e-mail: robertostatek@somianka.pl.                                                                                                Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.                                                               Dopuszcza się składanie ofert częściowych:                                                                       Cz.1 pkt. 1 – 5 zakresu zamówienia DOCIEPLENIE ŚCIAN                                                    Cz. 2 pkt 6 – 7 zakresu zamówienia WYMIANA PIECA I INSTALACJI C.O.                      Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pok. 11 do dnia 2008-01-15 do godz. 10:00.                                                                                                                 Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, pok. 19 w dniu 2008-01-15 o godz. 10:30.                                                                                                                    Termin związania ofertą: 30 dni od daty składania i otwarcia ofert.                            Warunki udziału w postępowaniu: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:                                                                                                                                1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;                                                 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;                                                                   3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykona nie zamówienia;                                                                                                                  4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.                          

Na całość oferty składają się następujące dokumenty, formularze i oświadczenia m. in. potwierdzające spełnienie warunków, o których powyżej mowa:

1)   formularz „Oferta przetargowa” poprawnie wypełniony z podaną ceną za całość przedmiotu zamówienia, podpisany przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy i zaciągania zobowiązań w wysokości wartości złożonej oferty;

2)   oświadczeniem o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych,
3)   aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

4)   dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia budowlane (ogólnobudowlane, a także sanitarne, jeśli oferta także na cz. 2 zamówienia) wraz z aktualną kopią poświadczającą przynależność do okręgowej izby inżynierów budownictwa

5)   wykaz wykonanych przed wszczęciem niniejszego postępowania w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeśli udokumentuje realizację co najmniej 2 zadań tego rodzaju, rozmiaru i wartości;

6)   polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;

7)   kosztorys ofertowy, uwzględniający treść projektów technicznych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz całość wymogów w treści SIWZ, sporządzony odrębnie na każdą cześć zamówienia na podstawie przedmiaru robót (cz. 1) i/lub kosztorysu ofertowego (cz.2);

8)   zaakceptowany wzór umowy.

Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia”, w ramach której badana będzie zgodność formalna i merytoryczna przedłożonych dokumentów. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy i uznaniem jego oferty za odrzuconą. Oferta, która zostanie odrzucona, także z innych przyczyn, nie będzie w rozpatrywana w postępowaniu o wybór najkorzystniejszej.

Zamawiający nie zamierza:

1) zawrzeć umowy ramowej,

2) ustanowić dynamicznego systemu zakupów,

3) wybrać najkorzystniejszą ofertę      

    Wójt Gminy Somianka

     /-/ Andrzej Żołyński

 

Poniżej SIWZ 1-10

 1-4 Instrukcja dla oferentów, oferta, oswiadczenie, wzór umowy SIWZ

 5 Projekt  na cz.1 Opis techniczny

 5 Projekt na cz. 1 Projekt techniczny

 6 na cz. 1 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych

 7 na cz. 1 Książka przedmiarów

 8 na cz. 2 Założenia: modernizacja - wymiana kotła i instalacji c.o.

 8 na cz. 2 Instalacja c.o. i kotłownia nr 1

 8 na cz. 2 Instalacja c.o. i kotłownia nr 2

 9 na cz. 2 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych cz. 2

 10 na cz. 2 Kosztorys ofertowy

 

 WYJAŚNIENIA DO SIWZ

 

                   Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 3415147]

przewiń do góry