Ustalanie numerów porządkowych i wydawanie zawiadomień o tych ustaleniach
-
Osoba
prowadząca sprawę: Mariola Mróz insp.
ds. planowania przestrzennego, gospodarki nieruchomościami, rolnictwa i ochrony
środowiska Urząd Gminy Somianka pok. nr 8 (parter), tel. (29) 741 87 96 w. 43.
- Wymagane dokumenty: -wniosek o ustalenie numeru porządkowego; -mapa inwentaryzacyjna powykonawcza (budynek istniejący), mapa z projektem bądź inna obrazująca planowane usytuowanie budynku prognozowanego lub w budowie, dla którego ma być ustalony numer porządkowy (lub kopie tych dokumentów).
-
Opłaty:
Nie podlega opłacie
skarbowej.
- Terminy: Zawiadomienie o ustaleniu numeru porządkowego jest wydawane w ciągu 7 dni od dnia złożenia kompletnego wniosku
- Tryb odwoławczy: Tryb załatwienia sprawy nie przewiduje środka odwoławczego.
- Miejsce złożenia dokumentów: Sekretariat Urzędu Gminy Somianka (Somianka-Parcele 16B) pok. nr 14 (I piętro) w godz. 8-16.
- Inne wymagania: Zgodnie z art. 47b ust.1 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne- właściciele nieruchomości zabudowanych lub inne podmioty uwidocznione w ewidencji gruntów i budynków, które takimi nieruchomościami władają, mają obowiązek umieszczenia w widocznym miejscu na ścianie frontowej budynku tabliczki z numerem porządkowym w terminie 30 dni od dnia otrzymania zawiadomienia o ustaleniu tego numeru.
- Podstawa prawna:
1) art. 47a i 47b ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2016 r. poz. 1629);
2) rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz. U. z 2012 r. poz. 125).
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Bogdan Krysiak
- Data udostępnienia w BIP: 2016-12-19 14:26:22
- Informacja zaktualizowana przez: Bogdan Krysiak
- Data ostatniej aktualizacji: 2016-12-19 14:42:46
- Liczba odsłon: 1720
- Historia dokumentu: