Wersja archiwalna 2013-06-26 15:15:43
Gmina Somianka 07-203 Somianka pow. wyszkowski woj. mazowieckie
tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,
e-mail: somianka@somianka.pl, ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy pzp.
Ogłoszenie opublikowano w biuletynie UZP
Numer ogłoszenia 245682 – 2013 data zamieszczenia: 26.06.2013r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – Robota budowlana
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Somianka, Somianka - Parcele 16 B, 07-203 Somianka, woj. mazowieckie, tel. 029 7418790, faks 029 7418714, http://www.somianka.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Stworzenie Rekreacyjnego Centrum wsi:
Ostrowy, Wielęcin, Jackowo Dolne, Popowo Kościelne
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz montażem zabawek w postaci:
- huśtawki dwuosobowej
- bujawki dla min. 4 osób
- karuzeli obrotowej dla 6 osób
- zestawu rekreacyjnego dwuwieżowego
- bujawki typu bujaczek
Oraz wyposażenia w postaci:
- ławki parkowej
- koszy na śmieci
- tablicy informacyjnej.
Zabawki zostaną ustawione w czterech miejscowościach (w miejscowości Ostrowy, Wielęcin, Jackowo Dolne, Popowo Kościelne) w celu utworzenia rekreacyjnego centrum wsi. W każdej z miejscowości zostanie ustawiony następujący komplet zabawek:
- huśtawka dwuosobowa – 1 szt.
- bujawka dla min. 4 osób – 1 szt.
- karuzela obrotowa dla 6 osób – 1 szt.
- zestaw rekreacyjny dwuwieżowy – 1 szt.
- bujawka typu bujaczek – 2 szt.
Oraz wyposażenia w postaci:
- ławki parkowej – 2 szt.
- koszy na śmieci – 2 szt.
- tablicy informacyjnej – 1 szt.
Elementy konstrukcyjne zabawek powinny być wykonane z aluminium lub stali galwanizowanej.
W ramach zadania Wykonawca będzie zobowiązany do dostawy wraz z montażem wszystkich urządzeń wymienionych w opisie oraz przedmiarze robót. Zabawki powinny być wmontowane na stałe w grunt, uniemożliwiając ich łatwy sposób demontażu.
Wykonawca będzie zobowiązany do opracowania kosztorysu ofertowego na dostawę i montaż zabawek zgodnie z załączonym przedmiarem robót do SIWZ - załącznikiem nr 7.
Kolorystykę dostarczanych i wbudowywanych zabawek, Wykonawca będzie zobowiązany uzgodnić z Zamawiającym.
Miejsce wbudowania zabawek i innych urządzeń zostało określone w dokumentacji budowlanej.
Każda z zabawek powinna posiadać niżej wymienione dokumenty określające zgodność danego produktu z normą:
- Deklarację Zgodności wystawiana przez producenta. Deklaracja dotyczy pojedynczego, dostarczonego egzemplarza wyrobu. Musi być potwierdzona badaniami w wymaganym zakresie i wystawiona zgodnie z wymogami obowiązującej Normy ISO/IEC 17050-1.
- Certyfikat wystawiany przez zewnętrzną instytucję (stronę trzecią), na podstawie przedstawionego egzemplarza, lub precyzyjnego projektu. Certyfikat zaświadcza, że wykonany produkt jest zgodny z normami.
1.1. W załączniku nr 1 do SIWZ przedstawione zostały przykładowe zabawki i inne elementy wbudowywane podczas wykonywania prac oraz wyposażenia. Jeżeli gdziekolwiek wskazano znak towarowy, patent, pochodzenia materiałów lub urządzeń to wykonawca może zastosować równoważne. Wszystkie materiały i urządzenia przeznaczone do zabawy dla dzieci muszą odpowiadać i spełniać wymagania bezpieczeństwa stawiane przez polskie i europejskie normy PN-EN 1176. Wszystkie wmontowywane urządzenia muszą posiadać odpowiednie certyfikaty zgodności. Na wszystkie wbudowane urządzenia Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji. Gwarancja liczona będzie od dnia protokolarnego przekazania i odebrania wbudowanych urządzeń.
1.2. Na podstawie art. 29 ust. 3 Ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów równoważnych w stosunku do wskazanych w SIWZ. W takim przypadku Wykonawca winien udokumentować, iż zaoferowany produkt odpowiada swoimi parametrami produktowi wskazanemu w SIWZ.
1.3. Rozliczenie z Wykonawcą będzie następowało zgodnie z ilością faktycznie wykonanych robót po cenach jednostkowych zaoferowanych przez Wykonawcę.
1.4. Rozliczenie z wykonawcą nastąpi w momencie zakończenia całości zadania i podpisaniu protokółu odbioru końcowego robót.
1.5. Wykonawca zobowiązany jest udzielić 36 miesięcy gwarancji jakości oraz 36 miesięcy rękojmi za wady na całość wykonanych robót.
II.1.5) Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
· Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
· Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego z wolnej ręki.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
37.53.52.00-9 – wyposażenie placów zabaw
45.22.38.00-4 – montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Do 16.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
· Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Podpisany formularz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; (należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zadania potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem np. – referencje, faktury, umowy, protokoły itp.).
Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeśli udokumentuje realizację minimum 1 roboty o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, tj. dostawą i montażem zabawek w celu utworzenia placu zabaw. Wartość zadania wykonanego przez Wykonawcę powinna być nie mniejsza niż 70 tysięcy złotych brutto, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Ponadto jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień Publicznych zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dołączenia dokumentów dotyczących w szczególności:
a) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
b) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie określa tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie określa tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie określa tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
§ wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
· aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
§ wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
· nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
· lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Poprawnie wypełniony formularz oferty z podaną ceną za całość robót, podpisany przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy i zaciągnięcia zobowiązań w wysokości wartości złożonej oferty.
2. Poprawnie wypełniony kosztorys ofertowy.
3. Zaparafowane istotne postanowienia umowy.
Wymagane dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
W przypadku składania elektronicznych dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
Zamawiający dopuszcza poświadczenie zgodności z oryginałem przez jedną z osób podpisujących druk - Oferta przetargowa.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Zamawiający na podstawie art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Złożenie wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów po upływie terminu wyznaczonego przez zamawiającego spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia chociażby jednego warunku warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się Wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą. Oświadczenie i zaświadczenia składane w trakcie postępowania stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które nie mogą być udostępniane osobom trzecim Wykonawca musi oznaczyć klauzulą: Dokument stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. Nr 47, poz. 211 z 1993 r. z późn. zm.).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ust. 1 Ustawy, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, szczególności w przypadku gdy:
1) wprowadzenie zmian jest korzystne dla Zamawiającego
2) wystąpią zdarzenia losowe (powstałe na skutek działań natury – anomalie pogodowe np. powódź, huragan, intensywne opady deszczu utrzymujące się przez kilka tygodni i inne klęski żywiołowe) uniemożliwiające prawidłową realizację zadania.
3) wystąpią zmiany, których konieczność wprowadzenia będzie wynikała z wymagań instytucji współfinansujących realizację przedmiotu umowy
4) wystąpią roboty dodatkowe od których uzależnione będzie wykonanie zamówienia podstawowego,
5) wystąpi awaria nie zawiniona czynnościami lub nie wynikająca z zaniechania czynności, do których Wykonawca był zobowiązany,
6) wystąpią działania osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
https://ugsomianka.bip.org.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Somianka, Somianka Parcele 16B, 07-203 Somianka.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
11.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Somianka, Somianka Parcele 16B, 07-203 Somianka w pokoju nr 14 - sekretariat.
Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy Somianka w pokoju nr 19. w dniu 11.07.2013r. o godz. 10:30.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Zadanie realizowane z dofinansowaniem w ramach działania „Wdrożenie lokalnych strategii rozwoju”, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
NIE
Wójt Gminy Somianka
/-/ Andrzej Żołyński
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Zał. 4 - doświadczenie zawodowe
Zał. 5 - istotne postanowienia umowy
Zał. 8a - Projekt budowlano-wykonawczy Ostrowy
Zał. 8b - Projekt budowlano-wykonawczy Popowo Kościelne
Zał. 8c - Projekt budowlano-wykonawczy Jackowo Dolne
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Bogdan Krysiak
- Data udostępnienia w BIP: 2013-06-26
- Informacja zaktualizowana przez: Bogdan Krysiak
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-06-26 15:15:43
- Liczba odsłon: 552
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: