Wersja archiwalna 2010-03-01 09:50:58

Gmina Somianka 07-203 Somianka pow. wyszkowski woj. mazowieckie

tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,  

e-mail: somianka@somianka.pl, ogłasza przetarg nieograniczony  o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy pzp.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:  Gminy Somianka 07-203 Somianka pow. Wyszkowski                    woj. Mazowieckie tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,  

e-mail: somianka@somianka.pl,

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAGOSPODAROWANIE CENTRUM MIEJSCOWOŚCI WOLA MYSTKOWSKA WRAZ Z BUDOWĄ CHODNIKA I OŚWIETLENIA ULICZNEGO .

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.         

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1.      Przedmiot zamówienia obejmuje:

1.1 Wykonanie układu komunikacyjnego dla pieszych w pasie drogowym przy drodze powiatowej oraz drodze gminnej przebiegającej przez miejscowość Wola Mystkowska.

Ciąg pieszy posiada zmienną  szerokość – od km 0+000 do km 1+213 przy drodze powiatowej szerokość chodnika 1,2 m o spadku 2%, od km 1+213 do km 1+400 przy drodze powiatowej szerokość chodnika od 0,8m do 1,2m o spadku 2% z nawierzchni z kostki brukowej gr. 6 cm na podsypce cementowo piaskowej gr 10 cm. Obramowanie ciągu pieszego od strony przylegającej do jezdni bitumicznej krawężnikiem betonowym 15 x 30 cm na ławie betonowej z betonu B-15, z drugiej strony obrzeże betonowe o wymiarach 8,0 x 30,0 cm.

Zjazdy indywidualne z kostki brukowej szarej o grubości 8 cm na podbudowie z betonu B-7,5 gr. 15 cm. i podsypce piaskowej gr. 10 cm.

W miejscach krzyżowania się ciągu pieszych z wjazdami należy na szerokości chodnika obniżyć krawężnik w celu uzyskania bezkolizyjnej komunikacji pieszych. Od strony ulicy na wjazdach na całej szerokości wjazdu należy ułożyć krawężnik na płask na podbudowie betonowej, jak również na zakończeniu wjazdu należy ułożyć krawężnik na płask. Przycięcie krawędzi nawierzchni zjazdu i drogi należy wyokrąglić łukiem kołowym o promieniu 3 m.

W km 0+806 przy drodze powiatowej należy  wykonać przedłużenie przepustu drogowego o średnicy DN 60 cm, zabezpieczonego od strony cieku wodnego ochronną barierką stalową.

Należy wykonać w miejscu skrzyżowania na drodze powiatowej przejście dla pieszych oraz ustawić znaki drogowe informacyjne.

KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI CHODNIKA

a.        Ciąg pieszy

-        szerokość chodnika 0,8 m do 1,2 m

-        Długość projektowanego chodnika 2500 mb

-        powierzchnia chodnika – 2267,18 m2

-        spadek jednostronny w kierunku drogi 2%

-        nawierzchnia chodnika z kostki brukowej szarej gr. 6cm

-        podsypka cem.-piask. gr. 10 cm.

-        krawężnik drogowy wystający 15 x 30 cm o łącznej długości –  1740 mb

-        obrzeże betonowe 8 x 30 cm. o łącznej długości – 1496 mb

b.        Wjazdy indywidualne

-        szerokość zgodna z rysunkami

-        nawierzchnia z kostki brukowej szarej gr. 8 cm

-        łączna powierzchnia zjazdów – 812,57 m2

-        pochylenie poprzeczne zmienne około 2% w kierunku istniejącej ulicy.

-        podbudowa z betonu B-7,5 gr. 20 cm.

-        podsypka piaskowa gr. 10 cm

-        długość krawężników wtopionych 15 x30 na ławie betonowej – 1 034 mb

1.2. Zagospodarowanie placu stanowiącego centrum miejscowości znajduje się przy Zespole Szkoły w Woli Mystkowskiej.

Należy wykonać ciąg pieszo jezdny o szerokości 3m o spadku 2% z nawierzchni z kostki brukowej gr. 8 cm na kruszywie łamanym stabilizowanym mechanicznie gr ok. 20 cm. Obramowanie ciągu pieszo jezdnego z obydwu stron stanowić będzie krawężnik betonowy 15 x 30 cm ułożony na ławie betonowej B-10. Ciąg pieszo - jezdny będzie odsunięty od istniejącego ogrodzenia o 1,5m. Na długości 10,0 m od bramy wjazdowej zastosowano zmienną szerokość z 4,0m do 3,0m. W ramach robót należy wykonać również alejki o szerokości 1,5 m i spadku 2% z nawierzchni kostki brukowej gr. 6 cm – szarej na podsypce cementowo piaskowej. Obramowanie alejek obydwu stron stanowić będzie obrzeże betonowe 8 x 30. Od strony ulicy na wjeździe, na całej szerokości wjazdu należy ułożyć krawężnik na płask. Przycięcie krawędzi nawierzchni zjazdu i drogi należy wyokrąglić łukiem kołowym o promieniu 3 m.

Na projektowanym placu zostaną ustawione zabawki dla dzieci w postaci: zjeżdżalnia z wieżą – drewniana z długim ślizgiem, huśtawka podwójna, piaskownica z bali drewnianych, huśtawka – bujaczek. Przy jednej z alejek ustawienie zostaną ławki parkowe jak również kosze na śmieci. Zostanie nasadzona również zieleń. Na pozostałą części placu należy uzupełnić brakującą ziemię urodzajną a następnie zasiać trawę.

KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI

a)  Konstrukcja ciągu pieszo – jezdnego na placu stanowiącym centrum miejscowości

-        Szerokość ciągu pieszo – jezdnego – 3,0 m

-        Nawierzchnia z kostki brukowej szarej gr. 8 cm

-        Łączna powierzchnia ciągu pieszo – jezdnego – 250,94 m2

-        Pochylenie poprzeczne 2%

-        Podbudowa z kruszywa kamiennego frakcji 0-31,5 gr. 20 cm.

-        Warstwa odsączająca z pospółki gr 10 cm.

-        Krawężnik drogowy na ławie betonowej B-10 z oporem o łącznej długości – 108 mb

b)  Konstrukcja alejki

-        Szerokość alejki – 1,5m

-        Nawierzchnia z kostki brukowej szarej gr. 6 cm

-        Łączna powierzchnia alejek –  180,71 m2

-        Pochylenie poprzeczne 2%

-        Podsypka cementowo – piaskowa gr. 10 cm

-        obrzeże betonowe 8 x 30 cm. o łącznej długości – 292 mb

1.3. W celu budowy oświetlenia ulic należy wykonać przyłącze kablowe nN ze stacji transformatorowej. Kabel energetyczny zasilać będzie złącze kablowe ZK-la zlokalizowane przy stacji transformatorowej. Ze złącza kablowego wyprowadzić kabel typu YKXS 3x1 Omm2. Zasilać on będzie rozdzielnicę sterowniczą zlokalizowana przy ZK. Z rozdzielnicy sterowniczej wyprowadzić obwód oświetleniowy kablowy YAKXS 4x35mm2 zasilający oprawy oświetleniowe.

        Przy projektowanej inwestycji liniowej przewiduje się zastosowanie słupów oświetleniowych typu S-80 produkcji Elektromontaż Rzeszów. Zainstalować słupy stalowe ocynkowane sześciokątne S-80- wyposażone w wysięgniki ST-150 o długości l,5m o kącie nachylenia 10°. Słupy posiadają wnękę do zainstalowania typowej tabliczki bezpiecznikowej.. Jako zabezpieczenie opraw oświetleniowych we wnękach słupowych zainstalować złącza słupowe ZG5-95 wyposażone w listwę zaciskową oraz zabezpieczenie  Zasilanie od tabliczki oprawy oświetleniowej wykonać przewodem YDY żo 3x2,5 mm2.

Słupy oświetleniowe mocować na prefabrykowanych fundamentach betonowych B150/200. Fundamenty wytworzone są z betonu klasy B-20. Posiadają kosze zbrojeniowe oraz otwory boczne i otwór pionowy do wprowadzenia kabli zasilających.

Na słupie zainstalować oprawę typu Leda 2 OUSc/S-70. Jest to typowa jednokorpusowa oprawa oświetleniowa przeznaczona od oświetlenia terenów otwartych, dróg ulic, parkingów terenów miejskich. Jako źródło światła zastosować lampę sodową wysokoprężną o mocy 70W. Wyposażona w szerokostyrumieniowy układ optyczny. Wykonana w II klasie ochronności o IP 66.

Do sterowania oświetleniem wykorzystać programator astronomiczny CPA

Jako uziemienie, wzdłuż kabla ułożona zostanie bednarka stalowa ocynkowana FeZn 25x4mm. Podłączyć do niej należy zaciski PE wszystkich słupów oświetleniowych. Po zakończeniu prac montażowych należy wykona pomiary kontrolne i wyniki w formie protokółu przekazać Inwestorowi.

Części metalowe słupów należy połączyć z przewodem PE w tabliczce bezpiecznikowej.

Po wykonaniu instalacji należy wykonać pomiary izolacji oraz skuteczności ochrony od porażeń a wyniki w formie protokółu należy przekazać Inwestorowi.

Kable należy układać bezpośrednio w ziemi na dnie wykopu, jeżeli grunt jest piaszczysty, w pozostałych przypadkach kable należy układać na warstwie piasku o grubości co najmniej l0cm. Ułożone kable należy zasypać warstwą piasku o grubości co najmniej l0cm, następnie warstwą piasku lub gruntu rodzimego. Folia powinna się znajdować nad ułożonym kablem na wysokości 25-K35cm.

Głębokość ułożenia kabli w ziemi, mierzona prostopadle od powierzchni ziemi do górnej powierzchni kabla, powinna wynosić co najmniej:

- 70 cm dla kabli o napięciu znamionowym do 1 kV ułożonymi poza użytkami rolnymi

Kable należy układać poza częściami dróg i ulic przeznaczonymi dla ruchu kołowego, w odległości co najmniej 50 cm od jezdni i fundamentów budynków.

1.4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest opisany w :

 -      przedmiarze robót                                                     

 -      dokumentacji projektowej                                          

 -      specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót 

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

03.44.10.00-3                   Rośliny ozdobne, trawy, mchy lub porosty

31.32.12.10-7                   Kabel niskiego napięcia

34.92.84.80-6                   Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

37.50.00.00-3                   Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw

45.11.12.00-0                   Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45.11.13.00-1                   Roboty rozbiórkowe

45.11.27.23-9                   Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45.23.20.00-2                   Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45.23.22.00-4                   Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych

45.23.32.21-4                   Malowanie nawierzchni

45.23.32.22-1                   Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45.23.32.90-8                   Instalowanie znaków drogowych

45.31.23.10-3                   Ochrona odgromowa

45.31.61.10-9                   Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45.31.73.00-5                   Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

77.21.16.00-8                   Sadzenie drzew

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.1.7) Zamówienia uzupełniające. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 i 6

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do 30.08.2010r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

·                               Informacja na temat wadium:

1.   Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 15 000,00 PLN (słownie złotych: piętnaście tysięcy).    

2.   Wadium może być wniesione (w zależności od wyboru Wykonawcy) w następujących formach:

a)      pieniądzu, wpłaconym na konto: 28 8923 1076 0600 0824 2006 0006  Bank Spółdzielczy w Ostrowi Mazowieckiej oddział w Somiance,

b)     gwarancjach bankowych- oryginał,

c)      gwarancjach ubezpieczeniowych- oryginał,

d)     poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm)- oryginał.

e)   poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - oryginał,

3.  Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz, należy wnieść do Urzędu Gminy Somianka, pok. nr 6, a  jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę załączyć do oferty.

4.   Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wskazaną formą i wysokością wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub Wykonawca nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania.

5.   Za datę i godzinę wniesienia wadium w formie pieniądza przyjmuje się datę i godzinę uznania rachunku  zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

6.    Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie:

7.    Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:

      a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;

      b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,

      c) zawarcie umowy w sprawie Zamówienia publicznego stalo się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

8.  Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium, jeżeli:

a)      nie zwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a ustawy Pzp.;

b)      zostanie zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego oraz zostanie wniesione przez Wykonawcę zabezpieczenie należytego wykonania umowy;

c)      Zamawiający unieważni postępowanie,

9.  Zamawiający dokona zwrotu wadium niezwłocznie na  pisemny wniosek wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert,

10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczki na poczet wykona nie zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:

1/      Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych.

2/      Posiada prawo do występowania w obrocie prawnym  w zakresie objętym zamówieniem.

3/      Wykonawca winien wykazać zdolność do finansowania przedmiotu zamówienia w formie posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę nie mniejszą niż wartość oferty.

4/      Posiadają potencjał kadrowy umożliwiający prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia, w tym wykwalifikowany personel legitymujący się uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania budową oraz wszystkimi robotami branżowymi ujętymi w zamówieniu, oraz legitymującymi się zaświadczeniem o uiszczaniu obowiązujących składek na rzecz właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.

5/      wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) min. 2 roboty o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia. tj. budową chodników i oświetlenia, o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł.

6/      Oferent udzieli gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż 36 miesięcy (gwarancje muszą obejmować także wbudowane materiały i urządzenia).

7/      Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

8/      Wpłaci wadium w wysokości: 15 000 zł. (słownie: piętnaście tysięcy złotych).

Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nastąpi poprzez analizę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, metoda „spełnia - nie spełnia”.

Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie IX SIWZ.

W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć następujące dokumenty i oświadczenia:

1.            poprawnie wypełniony formularz oferty z podaną ceną jednostkową za całość zadania, podpisany przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy i zaciągnięcia zobowiązań w wysokości wartości złożonej oferty.– załącznik nr 1 do SIWZ;

2.            Potwierdzenie dokonania wpłaty wadium.

3.            Poprawnie wypełniony kosztorys ofertowy z wykorzystaniem wzoru

4.            Dokumenty potwierdzające posiadanie przez Oferenta uprawnień do wykonywania określonej działalności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- PZP:

4.1.  Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do   ewidencji gospodarczej, o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

4.2.  Podpisany formularz „oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 i o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 2 do SIWZ;

4.3.   Aktualne  zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

4.4.   Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

4.5.   Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy tylko podmiotów zbiorowych w rozumieniu przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych);

5.      Dokumenty potwierdzające posiadanie przez Oferenta niezbędnej wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

5.1.   Wykaz kadry pracowniczej odpowiedzialnej za realizację przedmiotu zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności - zgodnie z załącznikiem nr 3 oraz uprawnienia niezbędne do realizacji zamówienia. Winny to być decyzje o nadaniu uprawnień oraz przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa .

5.2.   Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia maszyn, pojazdów, narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca przewidzianych do realizacji zamówienia– załącznik nr 4 

5.3.   wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) min. 2 roboty o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia. tj. budową chodników i oświetlenia, o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł. licząc od miesiąca ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych z wykorzystaniem załącznika nr 5 do SIWZ, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo wykonane.

6.      Dokumenty potwierdzające, że Oferent znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:

6.1.   Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności -  za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – za ten okres.

6.2.   Informację  banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy – w wysokości kwoty oferty. Informacja banku wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

6.3.   Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

6.4.   Harmonogram rzeczowo-finansowy.

6.5.   Zaparafowane istotne postanowienia umowy.

Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą „za zgodność z oryginałem” i poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający dopuszcza poświadczenie zgodności z oryginałem przez jedną z osób podpisujących druk „Oferta przetargowa”

III.3) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienia publiczne tylko dla wykonawców u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) ZMIANY UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:

-        W przypadku zmiany stawki VAT przez władze ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany stawki od towarów i usług oraz podatku akcyzowego.

-        W przypadku działania siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie zamówienia w terminie umownym lub powodującej zmianę zakresu robót,

-        W przypadku wystąpienia istotnych powodów uniemożliwiających zachowanie terminu  - na wniosek Wykonawcy zaakceptowany przez Zamawiającego

-        W przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub uzupełniających jeżeli w związku z tym konieczne będzie wydłużenie terminy wykonania umowy

-        W przypadku zatwierdzenia przez Zamawiającego zmiany rodzaju i jakości materiałów budowlanych skutkujące zmianą ceny jednostkowej za wykonanie zadania

-        Zmiana korzystna dla Zamawiającego (np. roboty zamienne, zmniejszenie zakresu) – określona protokołem zasadności wprowadzenia zmian, zaakceptowana przez Zamawiającego

-        Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Gmina Somianka http;//ugsomianka.bip.org.pl,  

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Somianka 07-203 Somianka

IV.4.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: do dnia 22.03.2010r. godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Somianka, 07-203 Somianka, pok. Nr 6. Otwarcie ofert nastąpi w pok. Nr 19 w dniu 22.03.2010r. o godz. 10:30

IV.4.5) Termin związania ofertą: 30 dni od daty składania i otwarcia ofert.

IV.4.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:

Zadanie realizowane z dofinansowaniem w ramach działania „odnowa i rozwój Wsi”, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013

 

Wójt Gminy Somianka

  /-/ Andrzej Żołyński

SIWZ

Centrum miejscowości -  1,  2

Przedmiar robót -  1,  2

Budowa chodnika -  1,  2,  3,  4,  5,  6,  7,  8

Budowa oświetlenia -  1,  2,  3,  4,  5,  6,  7,  8,  9,  10

Przekroje konstrukcyjne -  1,  2,  3,  4,  5,  6

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4186252]

przewiń do góry