Wersja archiwalna 2009-04-29 14:09:32

Gmina Somianka 07-203 Somianka pow. wyszkowski woj. mazowieckie

tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,  

e-mail: somianka@somianka.pl, ogłasza przetarg nieograniczony  o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy pzp.

 

ZAWIADOMIENIE

O wprowadzeniu sprostowania do załącznika nr 1 do SIWZ „Oferta”

 

Zamawiający informuje iż ofertowa cena za wykonanie usług objętych zamówieniem zgodnie z wymogami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) powinna być określona w załączniku nr 1 „Oferta” za jeden miesiąc wykonywanej usługi w każdym obiekcie oddzielnie.

Wójt Gminy Somianka

 /-/ Andrzej Żołyński

 

Gmina Somianka 07-203 Somianka pow. wyszkowski woj. mazowieckie

tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,  

e-mail: somianka@somianka.pl, ogłasza przetarg nieograniczony  o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy pzp.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:  Gminy Somianka 07-203 Somianka pow. wyszkowski,  woj. mazowieckie tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,   e-mail: somianka@somianka.pl,

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości w budynku Urzędzie Gminy Somianka, Gminnym Ośrodku Kultury oraz pomieszczeń biurowych znajdujących się w Ośrodku Zdrowia w Somiance

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń biurowych w Urzędzie Gminy Somianka, gminnego Ośrodka Kultury oraz pomieszczeń biurowych znajdujących się w Ośrodku Zdrowia w Somiance.

Zakres prac do wykonania:

I.        Urząd Gminy Somianka – cała powierzchnia użytkowa parteru, piętra, klatki schodowej, częściowo piwnicy.

1.       Sprzątnie codzienne:

-         pokoje biurowe – 19 szt i korytarz wraz z klatką schodową i schodami do piwnicy o powierzchni ok. 513 m2

-         wycieranie kurzu i czyszczenie powierzchni biurek, szaf, szafek i innego sprzętu biurowego, a także z parapetów, pulpitów, listew ściennych itp. Powierzchni pod sprzętem komputerowym, jednakże bez sprzętu komputerowego i sprzętu mu towarzyszącego;

-         4 łazienki: czyszczenie glazury i terakoty, armatury, luster, wyposażenie w papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie, środki dezynfekujące, środki zapachowe/ uzupełniające z zapasem w miarę potrzeb i zużycia - powierzchnia 44 m2

-         opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci wraz z ich segregacją, wyposażeniem ich w worki na śmieci, wymiana worków

-         sprzątanie na sucho i mokro wszystkich podłóg pokrytych wykładziną PCV – 311 m2

-         odkurzanie wykładzin dywanowych i dywaników – 23 m2

-         sprzątanie na sucho i mokro podłóg drewnianych ( klepka) – 92 m2

-         sprzątanie na sucho i mokro schodów zewnętrznych, w tym usuwanie śniegu i innych odpadów – rano przed wydaniem kluczy pracownikom

-         otwieranie budynku przed rozpoczęciem pracy urzędu o godz. 7:40 (poniedziałek, środę, czwartek, piąte) o godz. 8:40 we wtorek i wydanie kluczy pracownikom oraz zamykanie budynku po godz. 16:00 w poniedziałek, środę, czwartek, piątek, natomiast we wtorek po godz. 17:00.

2.       Sprzątanie raz na tydzień

-         podlewanie i pielęgnacja kwiatów w pokoju wójta, w sali obrad, na korytarzu, klatce schodowej, w porze wiosenno – letniej także na zewnątrz budynku

-         pastowanie i polerowanie podłóg pokrytych PCV oraz podłóg drewnianych.

-         mycie drzwi 31 szt. wewnętrznych z łazienkami, 4 szt. duże wejściowe aluminiowe przeszklone.

3.       Sprzątanie raz na trzy miesiące

-         mycie otworów okiennych z PCV otwieranych (szt. 32, w tym 28 dwuskrzydłowe i 4 jednoskrzydłowe), drzwi balkonowe z PCV (7 szt.); wszystkie otwory z górnymi świetlikiem nie otwieranym; mycie szyb i ram od wewnątrz i z zewnątrz pomieszczenia;

-         pranie na mokro wykładzin dywanowych i dywanów

-         pranie wertykali

-         sprzątanie pomieszczeń w piwnicy: archiwum i magazynów obrony cywilnej

4.       Sprzątanie raz na pół roku

-         zdejmowanie, pranie i zakładanie wszystkich firanek

5.       Sprzątanie w miarę potrzeb (okresowo)

-         sali konferencyjnych po posiedzeniach rady gminy, komisji rady gminy lub innych zgromadzeniach, w tym zmywanie szklanek i termosów.

-         inne dodatkowe sprzątanie związane z remontem

Czas pracy w miarę potrzeb realizacji obowiązków

-         codziennie przed 7:40 schody zewnętrzne

-         od godz. 16:00 pomieszczenia biurowe i łazienki

-         w dni wolne od pracy urzędu praca może być wykonywana w dowolnych godzinach.

-        sprzątanie w czasie niezbędnym do wykonania wszystkich zadań musi być wykonane w każdy dzień od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem świąt, w sobotę w miarę potrzeb.

II.     Gminny Ośrodek Kultury:

1..   Sprzątanie codzienne:

-         pokoje biurowe – 9 szt i korytarz wraz z klatką schodową i schodami ok. 169 m2

-         2 łazienki: czyszczenie glazury i terakoty, armatury, luster, zabezpieczenie w papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie, środki dezynfekujące, środki zapachowe/uzupełnienie z zapasem w miarę potrzeb i zużycia – powierzchnia 15 m2

-         opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci wraz z segregacją, wyposażenie ich w worki na śmieci, wymiana worków w miarę potrzeb,

-         wycieranie kurzu i czyszczenie z powierzchni biurek, szafek, szaf i innego sprzętu biurowego, a także z parapetów, pulpitów, listew ściennych itp. pod sprzętem komputerowym, jednakże bez sprzętu komputerowego i sprzętu mu towarzyszącego

-         sprzątanie na sucho i mokro wszystkich podłóg pokrytych wykładziną PCV i lastryko – 169 m2

-         sprzątanie na sucho i mokro schodów zewnętrznych, w tym poranne usuwanie śniegu i innych odpadów.

2..  Sparzanie raz w tygodniu

-         pastowanie i polerowanie podłóg pokrytych lastryko i PCV

-        mycie drzwi 11 szt. wewnętrznych z łazienkami, 1 szt. duże wejściowe aluminiowe przeszklone.

-        podlewanie i pielęgnacja kwiatów, w porze wiosenno – letniej także na zewnątrz budynku

             3..  Sprzątanie raz na trzy miesiące

-        mycie otworów okiennych z PCV otwieranych o powierzchni 50,9 m2; wszystkie otwory z górnymi świetlikiem nie otwieranym; mycie szyb i ram od wewnątrz i z zewnątrz pomieszczenia;

-        pranie wertykali i odkurzanie rolet

             4..    Sprzątanie raz na pół roku

-         zdejmowanie, pranie i zakładanie wszystkich firanek

             5..   Sprzątanie w miarę potrzeb (okresowo)

-         inne dodatkowe sprzątanie związane z remontem

Czas pracy w miarę potrzeby realizacji obowiązków

-         od godz. 18:00 poniedziałek – piątek

-         sprzątanie w czasie niezbędnym do wykonania wszystkich zadań musi być wykonane w każdy dzień od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem świąt, w sobotę w miarę potrzeb.

III.   Ośrodek Zdrowia w Somiance:

-         powierzchnia użytkowa parteru bez całej części (skrzydła) gabinetów lekarskich i bez apteki,

-         korytarza na parterze i piętrze,

-         klatka schodowa,

-         oddział przedszkolny

-         pomieszczenie wioski internetowej

-         punktu konsultacyjnego uzależnień

-         pomieszczenia Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej

Łącznej powierzchni użytkowej ok. 286 m2

1.    Sprzątanie codzienne:

-         wycieranie kurzu i czyszczenie z powierzchni biurek, szafek, szaf i innego sprzętu biurowego, a także z parapetów, pulpitów, listew ściennych itp. pod sprzętem komputerowym, jednakże bez sprzętu komputerowego i sprzętu mu towarzyszącego

-         opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci wraz z segregacją, wyposażenie ich w worki na śmieci, wymiana worków w miarę potrzeb,

-         4 łazienki: czyszczenie glazury i terakoty, armatury, luster, zabezpieczenie w papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie, środki dezynfekujące, środki zapachowe/uzupełnienie z zapasem w miarę potrzeb i zużycia – 48 m2

-         sprzątanie na sucho i mokro wszystkich podłóg pokrytych wykładziną PCV i lastryko – 163 m2

-         odkurzanie wykładzin dywanowych i dywaników – 75 m2

-         sprzątanie na sucho i mokro schodów zewnętrznych, w tym poranne usuwanie śniegu i innych odpadów.

2.    Sparzanie raz w tygodniu

-         pastowanie i polerowanie podłóg pokrytych lastryko i PCV

-        mycie drzwi 8 szt. wewnętrznych z łazienkami,

3.       Sprzątanie raz na trzy miesiące

-        mycie otworów okiennych z PCV otwieranych (szt. 11, w tym 8 dwuskrzydłowe i 3 jednoskrzydłowe), drzwi balkonowe z PCV (10 szt.); wszystkie otwory z górnymi świetlikiem nie otwieranym; mycie szyb i ram od wewnątrz i z zewnątrz pomieszczenia;

-        pranie na mokro wykładzin dywanowych i dywanów

-        pranie wertykali i odkurzanie rolet

4.       Sprzątanie raz na pół roku

-         zdejmowanie, pranie i zakładanie wszystkich firanek

Czas pracy w miarę potrzeby realizacji obowiązków

-         w godz. 8:00 – 18:00 poniedziałek – piątek na korytarzach, klatce schodowej i w łazienkach

-         od godz. 14:00 w pomieszczeniach przedszkola, za wyjątkiem wakacji, ferii i innych przerw

-         od godz. 18:00 poniedziałek – piątek pomieszczenia Wioski Internetowej

-         sprzątanie w czasie niezbędnym do wykonania wszystkich zadań musi być wykonane w każdy dzień od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem świąt, w sobotę w miarę potrzeb.

Zamawiający informuje, że utrzymanie czystości w pomieszczeniach Gminnego Ośrodka Kultury w Somiance rozpocznie się najwcześniej od 01.01.2010 r.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

90.91.00.00-9 ( Usługi sprzątania), 90.91.10.00-6 (Usługi sprzątania budynków), 90.91.13.00-9 ( Usługi czyszczenia okien), 90.91.92.00-4 (usługi sprzątania biur)

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.1.7) Zamówienia uzupełniające. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do 31.12.2010r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

·                  Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział oferenci, którzy:

1/      posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;

2/      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.

3/      Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

4/      Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych.

Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nastąpi poprzez analizę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, metoda „spełnia - nie spełnia”.

Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń,

Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu

W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć następujące dokumenty i oświadczenia:

1.       poprawnie wypełniony formularz oferty z podaną ceną za całość przedmiotu zamówienia, podpisany przez osobę/osoby upewnione do reprezentowania Wykonawcy i zaciągnięcia zobowiązań w wysokości wartości złożonej oferty.;

2.       Podpisany formularz „oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 i o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych;

3.       aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione, nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert;

4.       aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

5.       parafowany przez Wykonawcę formularz umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Gmina Somianka http;//ugsomianka.bip.org.pl,  

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Somianka 07-203 Somianka

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: do dnia 04.05.2009r. godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Somianka, 07-203 Somianka, pok. Nr 6. Otwarcie ofert nastąpi w pok. Nr 19 w dniu 04.05.2009r. o godz. 10:30

IV.3.5) Termin związania ofertą: 30 dni od daty składania i otwarcia ofert.

Wójt Gminy Somianka

 /-/ Andrzej Żołyński

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4284273]

przewiń do góry