Somianka,dnia14.05.2009r.

Kz.  340/02-1/09

 

 

Wykonawcy biorący udział w postępowaniu przetargowym

 

 

 

 

Nazwa zamówienia

Utrzymanie czystości w budynku Urzędu Gminy Somianka, Gminnego Ośrodka Kultury oraz pomieszczeniach biurowych znajdujących się w Ośrodku Zdrowia w Somiance

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego

o szacunkowej wartości przedmiotu zamówienia poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy PZP, na realizację zadania,

w trybie przetargu nieograniczonego (KZ 340/02/09)

 

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO

 

Działając na podstawie art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r., Nr 223 poz. 1655) Gmina Somianka zawiadamia wszystkich wykonawców składających oferty w przetargu nieograniczonym o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy PZP, na realizację w/w usługi:

O unieważnieniu postępowania, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty (oraz wszystkich pozostałych) przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych.

 

Uzasadnienie

Podczas jawnej sesji otwarcia przewodniczący komisji przetargowej podał kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Była to nie przekraczająca kwota 60.000,00 złotych brutto na realizację całości zadania. Kwota niniejsza była jednocześnie kwotą, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie całości zamówienia.

W przetargu wzięło udział pięciu Wykonawców, jeden wykonawca został wykluczony z udziału w postępowaniu o uzyskania zamówienia, tym samym jego oferta została odrzucona z mocy prawa.

 

Numer oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy

Cena za 1 miesiąc (zł brutto)

Punktacja łączna i za kryterium,

1.

 

„AKROPOLOSES” Sp. Z O.O.

43-300 Bielsko – Biała, ul. 3 Maja 25

 

1.                 2.031,30

2.                    671,00

3.                 1.043,10

100%

2.

CLAR SYSTEM S.A

60-542 Poznań, ul. Janickiego 20B

 

  1.          3.519,70

  2.          1.993,48

  3.          2.117,92

 

48,82%

3.

 

SPRZĄTANIE I CZYSZCZENIE OBIEKTÓW

„ATA”

Zofia Wojciechowska

02-746 Warszawa, ul. Noskowskiego 20/121

 

 

1.          2.074,00

2.          1.708,00

3.          1.098,00

 

76,75%

5.

 

P.H.U BOG-ART.

05-120 Legionowo, ul. Husarska 19/25

 

1.                 5.319,81

2.                 1.752,53

3.                 2.965,82

37,11%

 

 

Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych nakazuje i upoważnia zamawiającego do unieważnienia postępowania, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Wobec powyższego należy postępować jak na wstępie.

 

 

                                                                                Wójt Gminy Somianka

/-/ Andrzej Żołyński

 

 

Gmina Somianka 07-203 Somianka pow. wyszkowski woj. mazowieckie

tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,  

e-mail: somianka@somianka.pl, ogłasza przetarg nieograniczony  o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy pzp.

ZAWIADOMIENIE

O wprowadzeniu sprostowania do załącznika nr 1 do SIWZ „Oferta”

Zamawiający informuje iż ofertowa cena za wykonanie usług objętych zamówieniem zgodnie z wymogami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) powinna być określona w załączniku nr 1 „Oferta” za jeden miesiąc wykonywanej usługi w każdym obiekcie oddzielnie.

Wójt Gminy Somianka

 /-/ Andrzej Żołyński

 

Gmina Somianka 07-203 Somianka pow. wyszkowski woj. mazowieckie

tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,  

e-mail: somianka@somianka.pl, ogłasza przetarg nieograniczony  o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy pzp.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:  Gminy Somianka 07-203 Somianka pow. wyszkowski,  woj. mazowieckie tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,   e-mail: somianka@somianka.pl,

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości w budynku Urzędzie Gminy Somianka, Gminnym Ośrodku Kultury oraz pomieszczeń biurowych znajdujących się w Ośrodku Zdrowia w Somiance

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń biurowych w Urzędzie Gminy Somianka, gminnego Ośrodka Kultury oraz pomieszczeń biurowych znajdujących się w Ośrodku Zdrowia w Somiance.

Zakres prac do wykonania:

I.        Urząd Gminy Somianka – cała powierzchnia użytkowa parteru, piętra, klatki schodowej, częściowo piwnicy.

1.       Sprzątnie codzienne:

-         pokoje biurowe – 19 szt i korytarz wraz z klatką schodową i schodami do piwnicy o powierzchni ok. 513 m2

-         wycieranie kurzu i czyszczenie powierzchni biurek, szaf, szafek i innego sprzętu biurowego, a także z parapetów, pulpitów, listew ściennych itp. Powierzchni pod sprzętem komputerowym, jednakże bez sprzętu komputerowego i sprzętu mu towarzyszącego;

-         4 łazienki: czyszczenie glazury i terakoty, armatury, luster, wyposażenie w papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie, środki dezynfekujące, środki zapachowe/ uzupełniające z zapasem w miarę potrzeb i zużycia - powierzchnia 44 m2

-         opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci wraz z ich segregacją, wyposażeniem ich w worki na śmieci, wymiana worków

-         sprzątanie na sucho i mokro wszystkich podłóg pokrytych wykładziną PCV – 311 m2

-         odkurzanie wykładzin dywanowych i dywaników – 23 m2

-         sprzątanie na sucho i mokro podłóg drewnianych ( klepka) – 92 m2

-         sprzątanie na sucho i mokro schodów zewnętrznych, w tym usuwanie śniegu i innych odpadów – rano przed wydaniem kluczy pracownikom

-         otwieranie budynku przed rozpoczęciem pracy urzędu o godz. 7:40 (poniedziałek, środę, czwartek, piąte) o godz. 8:40 we wtorek i wydanie kluczy pracownikom oraz zamykanie budynku po godz. 16:00 w poniedziałek, środę, czwartek, piątek, natomiast we wtorek po godz. 17:00.

2.       Sprzątanie raz na tydzień

-         podlewanie i pielęgnacja kwiatów w pokoju wójta, w sali obrad, na korytarzu, klatce schodowej, w porze wiosenno – letniej także na zewnątrz budynku

-         pastowanie i polerowanie podłóg pokrytych PCV oraz podłóg drewnianych.

-         mycie drzwi 31 szt. wewnętrznych z łazienkami, 4 szt. duże wejściowe aluminiowe przeszklone.

3.       Sprzątanie raz na trzy miesiące

-         mycie otworów okiennych z PCV otwieranych (szt. 32, w tym 28 dwuskrzydłowe i 4 jednoskrzydłowe), drzwi balkonowe z PCV (7 szt.); wszystkie otwory z górnymi świetlikiem nie otwieranym; mycie szyb i ram od wewnątrz i z zewnątrz pomieszczenia;

-         pranie na mokro wykładzin dywanowych i dywanów

-         pranie wertykali

-         sprzątanie pomieszczeń w piwnicy: archiwum i magazynów obrony cywilnej

4.       Sprzątanie raz na pół roku

-         zdejmowanie, pranie i zakładanie wszystkich firanek

5.       Sprzątanie w miarę potrzeb (okresowo)

-         sali konferencyjnych po posiedzeniach rady gminy, komisji rady gminy lub innych zgromadzeniach, w tym zmywanie szklanek i termosów.

-         inne dodatkowe sprzątanie związane z remontem

Czas pracy w miarę potrzeb realizacji obowiązków

-         codziennie przed 7:40 schody zewnętrzne

-         od godz. 16:00 pomieszczenia biurowe i łazienki

-         w dni wolne od pracy urzędu praca może być wykonywana w dowolnych godzinach.

-        sprzątanie w czasie niezbędnym do wykonania wszystkich zadań musi być wykonane w każdy dzień od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem świąt, w sobotę w miarę potrzeb.

II.     Gminny Ośrodek Kultury:

1..   Sprzątanie codzienne:

-         pokoje biurowe – 9 szt i korytarz wraz z klatką schodową i schodami ok. 169 m2

-         2 łazienki: czyszczenie glazury i terakoty, armatury, luster, zabezpieczenie w papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie, środki dezynfekujące, środki zapachowe/uzupełnienie z zapasem w miarę potrzeb i zużycia – powierzchnia 15 m2

-         opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci wraz z segregacją, wyposażenie ich w worki na śmieci, wymiana worków w miarę potrzeb,

-         wycieranie kurzu i czyszczenie z powierzchni biurek, szafek, szaf i innego sprzętu biurowego, a także z parapetów, pulpitów, listew ściennych itp. pod sprzętem komputerowym, jednakże bez sprzętu komputerowego i sprzętu mu towarzyszącego

-         sprzątanie na sucho i mokro wszystkich podłóg pokrytych wykładziną PCV i lastryko – 169 m2

-         sprzątanie na sucho i mokro schodów zewnętrznych, w tym poranne usuwanie śniegu i innych odpadów.

2..  Sparzanie raz w tygodniu

-         pastowanie i polerowanie podłóg pokrytych lastryko i PCV

-        mycie drzwi 11 szt. wewnętrznych z łazienkami, 1 szt. duże wejściowe aluminiowe przeszklone.

-        podlewanie i pielęgnacja kwiatów, w porze wiosenno – letniej także na zewnątrz budynku

             3..  Sprzątanie raz na trzy miesiące

-        mycie otworów okiennych z PCV otwieranych o powierzchni 50,9 m2; wszystkie otwory z górnymi świetlikiem nie otwieranym; mycie szyb i ram od wewnątrz i z zewnątrz pomieszczenia;

-        pranie wertykali i odkurzanie rolet

             4..    Sprzątanie raz na pół roku

-         zdejmowanie, pranie i zakładanie wszystkich firanek

             5..   Sprzątanie w miarę potrzeb (okresowo)

-         inne dodatkowe sprzątanie związane z remontem

Czas pracy w miarę potrzeby realizacji obowiązków

-         od godz. 18:00 poniedziałek – piątek

-         sprzątanie w czasie niezbędnym do wykonania wszystkich zadań musi być wykonane w każdy dzień od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem świąt, w sobotę w miarę potrzeb.

III.   Ośrodek Zdrowia w Somiance:

-         powierzchnia użytkowa parteru bez całej części (skrzydła) gabinetów lekarskich i bez apteki,

-         korytarza na parterze i piętrze,

-         klatka schodowa,

-         oddział przedszkolny

-         pomieszczenie wioski internetowej

-         punktu konsultacyjnego uzależnień

-         pomieszczenia Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej

Łącznej powierzchni użytkowej ok. 286 m2

1.    Sprzątanie codzienne:

-         wycieranie kurzu i czyszczenie z powierzchni biurek, szafek, szaf i innego sprzętu biurowego, a także z parapetów, pulpitów, listew ściennych itp. pod sprzętem komputerowym, jednakże bez sprzętu komputerowego i sprzętu mu towarzyszącego

-         opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci wraz z segregacją, wyposażenie ich w worki na śmieci, wymiana worków w miarę potrzeb,

-         4 łazienki: czyszczenie glazury i terakoty, armatury, luster, zabezpieczenie w papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie, środki dezynfekujące, środki zapachowe/uzupełnienie z zapasem w miarę potrzeb i zużycia – 48 m2

-         sprzątanie na sucho i mokro wszystkich podłóg pokrytych wykładziną PCV i lastryko – 163 m2

-         odkurzanie wykładzin dywanowych i dywaników – 75 m2

-         sprzątanie na sucho i mokro schodów zewnętrznych, w tym poranne usuwanie śniegu i innych odpadów.

2.    Sparzanie raz w tygodniu

-         pastowanie i polerowanie podłóg pokrytych lastryko i PCV

-        mycie drzwi 8 szt. wewnętrznych z łazienkami,

3.       Sprzątanie raz na trzy miesiące

-        mycie otworów okiennych z PCV otwieranych (szt. 11, w tym 8 dwuskrzydłowe i 3 jednoskrzydłowe), drzwi balkonowe z PCV (10 szt.); wszystkie otwory z górnymi świetlikiem nie otwieranym; mycie szyb i ram od wewnątrz i z zewnątrz pomieszczenia;

-        pranie na mokro wykładzin dywanowych i dywanów

-        pranie wertykali i odkurzanie rolet

4.       Sprzątanie raz na pół roku

-         zdejmowanie, pranie i zakładanie wszystkich firanek

Czas pracy w miarę potrzeby realizacji obowiązków

-         w godz. 8:00 – 18:00 poniedziałek – piątek na korytarzach, klatce schodowej i w łazienkach

-         od godz. 14:00 w pomieszczeniach przedszkola, za wyjątkiem wakacji, ferii i innych przerw

-         od godz. 18:00 poniedziałek – piątek pomieszczenia Wioski Internetowej

-         sprzątanie w czasie niezbędnym do wykonania wszystkich zadań musi być wykonane w każdy dzień od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem świąt, w sobotę w miarę potrzeb.

Zamawiający informuje, że utrzymanie czystości w pomieszczeniach Gminnego Ośrodka Kultury w Somiance rozpocznie się najwcześniej od 01.01.2010 r.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

90.91.00.00-9 ( Usługi sprzątania), 90.91.10.00-6 (Usługi sprzątania budynków), 90.91.13.00-9 ( Usługi czyszczenia okien), 90.91.92.00-4 (usługi sprzątania biur)

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.1.7) Zamówienia uzupełniające. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do 31.12.2010r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

·                  Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział oferenci, którzy:

1/      posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;

2/      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.

3/      Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

4/      Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych.

Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nastąpi poprzez analizę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, metoda „spełnia - nie spełnia”.

Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń,

Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu

W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć następujące dokumenty i oświadczenia:

1.       poprawnie wypełniony formularz oferty z podaną ceną za całość przedmiotu zamówienia, podpisany przez osobę/osoby upewnione do reprezentowania Wykonawcy i zaciągnięcia zobowiązań w wysokości wartości złożonej oferty.;

2.       Podpisany formularz „oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 i o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych;

3.       aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione, nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert;

4.       aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

5.       parafowany przez Wykonawcę formularz umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Gmina Somianka http;//ugsomianka.bip.org.pl,  

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Somianka 07-203 Somianka

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: do dnia 04.05.2009r. godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Somianka, 07-203 Somianka, pok. Nr 6. Otwarcie ofert nastąpi w pok. Nr 19 w dniu 04.05.2009r. o godz. 10:30

IV.3.5) Termin związania ofertą: 30 dni od daty składania i otwarcia ofert.

Wójt Gminy Somianka

 /-/ Andrzej Żołyński

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4284013]

przewiń do góry