Numer ogłoszenia: 386274 - 2013; data zamieszczenia: 24.09.2013
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 368200 - 2013 data 11.09.2013 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Zakład Gospodarki Komunalnej, Somianka 13A, 07-203 Somianka, woj. mazowieckie, tel. 29 74 187 16, fax. 29 74 187 14.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
· Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
· W ogłoszeniu jest: 26.09.2013r. godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Somianka, 07-203 Somianka, pok. Nr 14 - sekretariat. Otwarcie ofert nastąpi w pok. Nr 19 w dniu 26.09.2013r. o godz. 10:30.
· W ogłoszeniu powinno być: 30.09.2013r. godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Somianka, 07-203 Somianka, pok. Nr 14 - sekretariat. Otwarcie ofert nastąpi w pok. Nr 19 w dniu 30.09.2013r. o godz. 11:30.
Kierownik
Zakładu Gospodarki Komunalnej w Somiance
/-/ Waldemar Zioła
Modyfikacja treści SIWZ - II
Informacja o wpłynięciu zapytania
Warunki techniczne
Opłaty za zajęcie pasa drogowego
Załączniki do SIWZ
Modyfikacja treści SIWZ - I
Zakład Gospodarki Komunalnej w Somiance 07-203 Somianka pow. wyszkowski woj. mazowieckie
tel. (0-29) 74-187-16 fax (0-29) 74-187-14, e-mail: zgk@somianka.pl, somianka@somianka.pl,
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy pzp.
Ogłoszenie opublikowano w biuletynie UZP
Numer ogłoszenia: 368200-2013; data zamieszczenia: 11.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej Somianka 13A, 07-203 Somianka woj. Mazowieckie tel. (0-29) 74-187-16 fax (0-29) 74-187-14
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Zakład Gospodarki Komunalnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMOWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Somianka – rozbudowa kanalizacji sanitarnej oraz rozbudowa sieci wodociągowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową sieci kanalizacyjnej na długości 4 400 m i sieci wodociągowej na długości 3 985 m. W ramach robót należy wykonać:
SIEĆ KANALIZACJI SANITARNEJ GRAWITACYJNEJ
Rury PVC lite z wydłużonym kielichem typ S o śr. 200 mm - 2448 m
Studnie kanalizacyjne z tworzywa sztucznego o śr. 600 mm - 36 kpl
Studnie kanalizacyjne z tworzywa sztucznego o śr. 1000 mm - 22 kpl
Wykopy w gruncie kat. II - 70% ; kat. III - 30 % ; wykonywane mechanicznie 90% ; wykonywane ręcznie 10%
- o ścianach pionowych umocnionych na długości 2448 m
Odtworzenie nawierzchni i poboczy dróg
PRZYŁĄCZA KANALIZACJI SANITARNEJ GRAWITACYJNEJ
Rury PVC lite z wydłużonym kielichem typ N o śr. 200 mm - 380 m
Rury PVC lite z wydłużonym kielichem typ N o śr. 160 mm - 550 m
Studnie PVC o śr. 200/315 mm - 10 kpl
Studnie PVC o śr. 160/315 mm - 46 kpl
Zamknięcie studni :
- właz żeliwny na rurę karbowaną typ A-15 - 46 szt
- teleskop z włazem typ B-125 - 10 szt
Przejścia przez przeszkody metodą przecisku przy użyciu młota pneumatycznego :
- rury o śr. zewn. 356 mm - 19 m/2 szt
- rury o śr. zewn. 273 mm - 120 m/16 szt
Wykopy w gruncie kat. II - 70% ; kat. III - 30 % ; wykonywane mechanicznie 60% ; wykonywane ręcznie 40%
- ze skarpami na długości 739 m ; o ścianach pionowych umocnionych na długości 52 m
SIEĆ KANALIZACJI SANITARNEJ CIŚNIENIOWEJ
Rury PE o śr. 63 mm - 330 m o połączeniach zgrzewanych
Wykopy w gruncie kat. II - 70% ; kat. III - 30 % ; wykonywane mechanicznie 90% ; wykonywane ręcznie 10%
- ze skarpami na długości 200 m; o ścianach pionowych umocnionych na długości 130 m
Odtworzenie nawierzchni i poboczy dróg
PRZYŁĄCZA KANALIZACJI SANITARNEJ CIŚNIENIOWEJ
Rury PE o śr. 40 mm - 12 m
Wykopy w gruncie kat. II - 70% ; kat. III - 30 % ; wykonywane mechanicznie 60% ; wykonywane ręcznie 40%
- ze skarpami na długości 12 m
Urządzenia zbiornikowo - tłoczne - 1 kpl
- komora przepompowni przydomowej o głębokosci 2,34 m wykonana z PE o śr. 800 mm , przykryta pokrywą PE - 1 szt
- wyposażenie przepompowni : 1 pompa Kador ( lub równoważna ) wraz z rurociągami i armaturą
RUROCIĄG TŁOCZNY
Rury PE o śr. 90 mm - 680 m o połączeniach zgrzewanych
Studnia z PE o śr. 1200 mm z zaworem odpowietrzająco-napowietrzającym - 1 kpl
Przejścia przez przeszkody metodą przecisku przy użyciu młota pneumatycznego :
- rury o śr. zewn. 168 mm - 27 m/2szt
Przejścia przez przeszkody metodą przewiertu sterowanego :
- rury trójwarstwowe PE SDR 11 o śr. zewn. 160 mm - 30 m/1szt
Wykopy w gruncie kat. II - 70% ; kat. III - 30 % ; wykonywane mechanicznie 90% ; wykonywane ręcznie 10%
- ze skarpami na długości 623 m
PRZEPOMPOWNIE
- P1 typ PMS 2x0,8-24V-12x40 PMB lub równoważna
SIEĆ WODOCIĄGOWA ROZDZIELCZA
Sieć wodociągową zaprojektowano z rur ciśnieniowych PVC 10.0 atm. o średnicach Øz 160mm, Øz 110mm, Øz 90mm, Øz 63mm. Rury łączone będą ze sobą na wcisk z zastosowaniem uszczelek gumowych. Połączenia w węzłach sieci wodociągowej zaprojektowano z kształtek i armatury żeliwnej kołnierzowej. Połączenia rur PVC z armaturą żeliwną przyjęto za pomocą kształtek żeliwnych jednokołnierzowych. Przy połączeniach kołnierzowych zastosowano uszczelki klinkierytowe. Przykrycie wodociągu powinno wynosić 1,4 m.
Zestawienie długości sieci wodociągowej:
Rura PVC Dn 160 – 1793 m
Rura PVC Dn 110 – 636 m
Rura PVC Dn 90 – 1296 m
Rura PVC Dn 63 – 260 m
Sieć wodociągowa winna być wykonana zgodnie z przedmiarem robót i dokumentacją projektową (z wyłączeniem zapisów odnośnie przyłączy wodociągowych, których wykonanie nie stanowi przedmiotu zamówienia).
1.5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest opisany w :
- przedmiarze robót
- dokumentacji projektowej
- specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót
1.6. Zamawiający uzyskał pozwolenia na budowę.
1.7. Wykonawcy zobowiązani są do opracowania kosztorysu ofertowego na podstawie przedmiarów robót. Zamawiający sprawdzi zgodność zaoferowanej ceny z przedstawionymi kosztorysami ofertowymi.
1.8. Zamawiający informuje, iż przedmiary przekazane Wykonawcy pełnią jedynie funkcję pomocniczą (informacyjną) przy kalkulacji ceny przy składaniu ofert przez Wykonawców. Przygotowując oferty Wykonawcy powinni sprawdzić zgodność przedmiarów z pozostałymi częściami dokumentacji projektowej. Nie wniesienie zastrzeżeń przez wykonawcę w w/w zakresie skutkuje obowiązkiem wykonania przez wykonawcę robót zgodnie z dokumentacją techniczną i wiedzą techniczną zgodnie z art. 647 K.C.
1.9. Na podstawie art. 29 ust. 3 Ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji technicznej i SIWZ. W takim przypadku Wykonawca winien udokumentować, iż zaoferowany produkt odpowiada swoimi parametrom produktowi wskazanym w dokumentacji lub SIWZ. Jeśli w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty oraz pochodzenie urządzeń i materiałów należy je traktować, jako propozycje projektanta i Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i urządzeń w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych.
1.10.Rozliczenie z Wykonawcą będzie następowało zgodnie z ilością faktycznie wykonanych robót po cenach jednostkowych zaoferowanych przez Wykonawcę. W przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych będących następstwem wykonania zadania podstawowego Zamawiający zastosuje się do art. 67 ust. 1 pkt. 5 i 6 ustawy PZP. Wyliczenie cen jednostkowych zamówienia dodatkowego lub uzupełniającego zostanie wyliczone z zaoferowanych cen jednostkowych przez Wykonawcę z zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia dodatkowego lub uzupełniającego nie może przekroczyć 10% kwoty podstawowej zaoferowanej przez Wykonawcę.
1.11.Z uwagi na fakt, iż roboty będą wykonywane na terenie użytkowanym, Wykonawca przy wykonaniu robót musi zakładać jak najmniejszą uciążliwość dla mieszkańców oraz przestrzegać wszystkich zasad BHP.
1.12.Wykonawca, na etapie końcowego odbioru robót lub w trakcie robót na żądanie Zamawiającego, zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu odpowiednich aktualnych dokumentów (np. świadectw, certyfikatów, atestów, badań) dopuszczających do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych, dotyczących zamontowanych i użytych do wykonania przedmiotu zamówienia materiałów i urządzeń.
1.13.Wykonawca zobowiązany jest udzielić 60 miesięcy gwarancji jakości na całość wykonanych robót.
II.1.5) Czy przewiduje się udzielenie zamówienia uzupełniającego: TAK
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 i 6. Wartość zamówienia uzupełniającego nie może przekroczyć 10% kwoty podstawowej zaoferowanej przez Wykonawcę.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232423-3 Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45231212-3 Instalacja rurociągów
45232000-2 Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do 30.09.2014r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 25.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych).
2. Wadium może być wniesione (w zależności od wyboru Wykonawcy) w następujących formach:
a) w pieniądzu,
b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) w gwarancjach bankowych,
d) w gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z 2008r. Nr. 116, poz. 730 i 732 i nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. Nr 96, poz. 620)
3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zakładu Gospodarki Komunalnej w Somiance, nr konta: 86 8923 1076 0600 0216 2006 0001 Bank Spółdzielczy w Ostrowi Mazowieckiej oddział w Somiance. Dowód wniesienia wadium w pieniądzu musi zawierać w rubryce tytułem sformułowanie ze zwrotem wadium na przetarg … i należy załączyć go do oferty.
4. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt. 3 Ustawy.
5. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz, należy wnieść do Urzędu Gminy Somianka, pok. nr 6, a jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę załączyć do oferty.
4. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wskazaną formą i wysokością wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub Wykonawca nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania.
5. Za datę i godzinę wniesienia wadium w formie pieniądza przyjmuje się datę i godzinę uznania rachunku zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie:
7. Zwrot bądź zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 Ustawy.
8. Zamawiający dokona zwrotu wadium niezwłocznie na pisemny wniosek wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert,
9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczki na poczet wykona nie zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
1. Na podstawie podpisanego formularza oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.2.) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
1. Na podstawie wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeśli udokumentuje realizację robót o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, tj. minimum 1 zadania polegającego na wykonaniu kanalizacji sanitarnej na długości min. 4 000m lub wartości min. 900 tysięcy złotych oraz minimum 1 zadania polegającego na wykonaniu wodociągu o długości min. 3 500 m lub wartości min. 350 tysięcy złotych (w przypadku kiedy w ramach jednej roboty budowlanej spełnione będą łącznie oba powyższe warunki Zamawiający uzna taką robotę jako spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia w jednej robocie budowlanej), z wykorzystaniem załącznika nr 4 do SIWZ, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
1. Na podstawie podpisanego formularza oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonywania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
1. Na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
W zakresie tym należy wskazać kierownika budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.
2. Na podstawie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
1. Na podstawie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
W zakresie tym należy przedstawić opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument na wartość min. 1.000.000,00 złotych (jeden milion złotych ).
III.4) INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIA NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY.
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
1. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
3. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
4. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy, należy przedłożyć:
1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
4. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
1. lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty nie wymienione w pkt. III.4)
1. Poprawnie wypełniony formularz oferty z podaną ceną jednostkową za całość zadania, podpisany przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy i zaciągnięcia zobowiązań w wysokości wartości złożonej oferty
2. Potwierdzenie dokonania wpłaty wadium.
3. Poprawnie wypełniony kosztorys ofertowy.
4. Zaparafowane istotne postanowienia umowy.
5. Wykaz części zamówienia, których realizację wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.
Wymagane dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Zamawiający dopuszcza poświadczenie zgodności z oryginałem przez jedną z osób podpisujących druk Oferta przetargowa.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienia publiczne tylko dla wykonawców u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) ZMIANY UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
1) wystąpią zdarzenia losowe (powstałe na skutek działań natury – anomalie pogodowe np. powódź, huragan, intensywne opady deszczu utrzymujące się przez kilka tygodni i inne klęski żywiołowe) uniemożliwiające prawidłową realizację zadania,
2) wystąpią zmiany, których konieczność wprowadzenia będzie wynikała z wymagań instytucji współfinansujących realizację przedmiotu umowy,
3) wystąpią roboty dodatkowe od których uzależnione będzie wykonanie zamówienia podstawowego,
4) wystąpi awaria nie zawiniona czynnościami lub nie wynikająca z zaniechania czynności, do których Wykonawca był zobowiązany,
5) wystąpią działania osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://ugsomianka.bip.org.pl,
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej w Somiance, Somianka 13A, 07-203 Somianka lub Urząd Gminy Somianka Somianka Parcele 16B, 07-203 Somianka, pok. nr 6.
IV.4.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: do dnia 26.09.2013r. godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Somianka, 07-203 Somianka, pok. Nr 14 - sekretariat. Otwarcie ofert nastąpi w pok. Nr 19 w dniu 26.09.2013r. o godz. 10:30
IV.4.3) Termin związania ofertą: 30 dni od daty składania i otwarcia ofert.
IV.4.4) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Zadanie realizowane z dofinansowaniem Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.
IV.4.5) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi :
NIE
Kierownik
Zakładu Gospodarki Komunalnej w Somiance
/-/ Waldemar Zioła
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Wzór oferty
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
Oświadczenie o spełnieniu warunków
Doświadczenie zawodowe
Potencjał kadrowy
Oświadczenie o uprawnieniach
Istotne postanowienia umowy
Wykaz części zamówienia ......
Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej
Przedmiar robót wodociąg
Przedmiar robót kanalizacja
Przedmiar roboty elektryczne
Projekt sieci wodociągowej
Specyfikacja techniczna sieci wodociągowej
Specyfikacja techniczna kanalizacji
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Bogdan Krysiak
- Data udostępnienia w BIP: 2013-11-15
- Informacja zaktualizowana przez: Bogdan Krysiak
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-09-24 11:04:50
- Liczba odsłon: 1291
- Historia dokumentu: