Informacje o wpłynięciu zapytania

 

Zakład Gospodarki Komunalnej w Somiance 07-203 Somianka pow. wyszkowski woj. mazowieckie tel. (0-29) 74-187-16 fax (0-29) 74-187-16 http://www.somianka.pl,  e-mail: zgk@somianka.pl, ogłasza przetarg nieograniczony  o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy pzp.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:  Zakład Gospodarki Komunalnej Somianka 13A,  07-203 Somianka pow. Wyszkowski woj. Mazowieckie tel. (29) 74-187-16, fax (29) 74-187-16 e-mail: zgk@somianka.pl,  l.lalak@somianka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Zakład Gospodarki Komunalnej w Somiance

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMOWIENIA

II.1.1)  Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UPORZĄDKOWANIE GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ I WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH NA TERENIE GMINY SOMIANKA - Budowa 184 sztuk biologicznych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Somianka”

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1        Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie 182 sztuk przydomowych biologicznych oczyszczalni  ścieków  oraz  2  sztuk  przyszkolnych  na  terenie  Gminy  Somianka pracujących na bazie połączonej technologii zanurzonego złoża biologicznego i niskoobciążonego osadu czynnego,  w ramach realizacji zadania pn. Uporządkowanie gospodarki wodno ściekowej na terenie gminy Somianka – przydomowe oczyszczalnie ścieków.

2        Przedmiot  zamówienia  obejmuje  m.in.  wykonanie  robót  budowlano    montażowych 184 sztuk biologicznych oczyszczalni ścieków pracujących na bazie połączonej technologii zanurzonego złoża biologicznego i niskoobciążonego osadu czynnego wraz z: 

a)  przeprowadzeniem rozruchu mechanicznego i technologicznego,  

b)  obsługą  geodezyjną  - wytyczenie  i  wykonanie  inwentaryzacji  geodezyjnej powykonawczej,

c)  przeszkoleniem  użytkowników  oczyszczalni  ścieków  wraz  z  przekazaniem  książek eksploatacji. 

d)  przeprowadzeniem w 20szt oczyszczalni badania ścieku oczyszczonego przez odpowiednie instytucje posiadających odpowiednie uprawnienia do przeprowadzania tego typu czynności i badań oraz przekazania wyników Zamawiającemu

3        W  przypadku  wycofania  się  właściciela  danej  nieruchomości  z  udziału  w  realizacji inwestycji,  Zamawiający  zastrzega  sobie  prawo  zmniejszenia  przewidzianych  do wybudowania przydomowych oczyszczalni. Jednocześnie Zamawiający dopuszcza zmianę lokalizacji przydomowej oczyszczalni ścieków w obrębie danej działki w szczególnie uzasadnionych przypadkach.

4        Wszystkie montowane urządzenia a w szczególności:

-   reaktor

-   osadnik wstępny

-   przepompownia ścieków surowych i oczyszczonych

-   studnia chłonna

Powinny posiadać aprobaty techniczne i deklaracje zgodności z normą (jeśli dotyczy). Wykonawca powyższe dokumenty powinien dołączyć do oferty. Dodatkowo należy załączyć certyfikaty  na pompy oraz szafy zasilająco sterujące oczyszczalnię

5        Montowana biologiczna oczyszczalnia ścieków musi zabezpieczyć usuwanie osadu nie częściej niż raz na rok przy maksymalnym obciążeniu urządzenia.

6        Sterowanie pracy oczyszczalni musi odbywać się w sposób automatyczny bez obsługi w sposób ręczny. Zaoferowane oczyszczalnie muszą posiadać sterowanie z wyświetlaczem informującym o awarii oraz licznik godzin pracy.

7        Szczegółowy  opis  przedmiotu  zamówienia  i  sposobu  jego  wykonania  ujęty  jest  w  dokumentacji  technicznej  oraz  projekcie  umowy  stanowiących  załączniki  do Specyfikacji. 

8        Zamówienie  należy  wykonać  zgodnie  z  obowiązującymi  przepisami  prawa,  w  tym  w szczególności:

1)    ustawy  z  dnia  7  lipca  1994  r.  Prawo  budowlane  (tekst  jednolity  z  2006  Dz.  U.  Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.),

2)    ustawy  z  dnia  18  lipca  2001r.    Prawo  Wodne  (Dz.U.  Nr  115,  poz.  2019  z  poźn. zm.),

3)    ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity z 2007 r. Dz. U. Nr 39, poz. 251 ze zm.),

4)    ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 z późn. zm.),

5)    ustawy o ochronie i kształtowaniu środowiska (Dz. U. Nr. 49/94 poz.196),

6)    rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24 lipca 2006 r. (Dz. U. Nr 137, poz. 984 z późn. zm.), w sprawie warunków jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do  wód  lub  do  ziemi,  oraz  w  sprawie  substancji  szczególnie  szkodliwych  dla środowiska wodnego,

7)    rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 13 lipca 2010 r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz. U. Nr 137, poz. 924),

8)    rozporządzenia  Rady  Ministrów  z  dnia  9  listopada  2004  r.  w  sprawie  określenia rodzajów  przedsięwzięć  mogących  znacząco  oddziaływać  na  środowisko  oraz szczegółowych  uwarunkowań  związanych  z  kwalifikowaniem  przedsięwzięcia  do sporządzenia  raportu  o  oddziaływaniu  na  środowisko  (Dz. U.  Nr  257,  poz.  2573  z późn. zm.),

9)    rozporządzenia  Ministra  Środowiska  z  dnia  13  maja  2009  r  w  sprawie  form  i sposobu  prowadzenia  monitoringu  jednolitych  części  wód  powierzchniowych  i podziemnych (Dz. U. Nr 81, poz. 685),

9        Zamawiający  zgłosił  zamiar  wykonywania  robót  budowlanych  do  Starostwa Powiatowego w Wyszkowie, wobec którego to zgłoszenia w/w organ nie wniósł sprzeciwu. 

10      Z uwagi na fakt, iż roboty będą wykonywane na terenie zamieszkanych (użytkowanych) nieruchomości,  Wykonawca  przy  wykonaniu  robót  musi  zakładać  jak  najmniejszą uciążliwość dla ich mieszkańców lub użytkowników.

11      Wykonawca,  na  etapie  końcowego  odbioru  robót  lub  w  trakcie  robót  na  żądanie Zamawiającego,  zobowiązany  jest  do  przekazania  Zamawiającemu  odpowiednich aktualnych  dokumentów  (np.  świadectw,  certyfikatów,  atestów)  dopuszczających  do obrotu  i  powszechnego  lub  jednostkowego  stosowania  w  budownictwie  zgodnie  z  art. 10  ustawy  z  dnia  7  lipca  1994  r.  Prawo  budowlane  oraz  zgodnie  z  przepisami  ustawy  z  dnia  16  kwietnia  2004  r.  o  wyrobach  budowlanych,  dotyczących  zamontowanych  i użytych do wykonania przedmiotu zamówienia materiałów i urządzeń. 

12      Na  podstawie  art.  29  ust.  3  Ustawy  Zamawiający  dopuszcza  możliwość  zaoferowania materiałów równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji technicznej.  W takim przypadku Wykonawca winien udokumentować, iż zaoferowany produkt odpowiada swoimi parametrom produktowi wskazanym w dokumentacji.

13      Wykonawca zobowiązany jest udzielić 60 miesięcy gwarancji jakości oraz 36 miesięcy rękojmi  za  wady  na  całość  wykonanych  robót.  Dla  dostarczonych  i  zamontowanych materiałów i urządzeń, Wykonawca zapewnia gwarancję producenta, jednakże na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. Warunki gwarancji określone są w projekcie umowy.

14      Wykonawca po zamontowaniu każdej oczyszczalni na danej działce zobowiązany jest do przedłożenia kosztorysu powykonawczego oraz po zakończeniu całości zadania zbiorczego kosztorysu powykonawczego.

15        Wykonawcy zobowiązani są do opracowania kosztorysu ofertowego na podstawie przedmiarów robót. Zamawiający sprawdzi zgodność zaoferowanej ceny z przedstawionymi kosztorysami ofertowymi

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówienia uzupełniającego: TAK

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

-      45.23.24.21-9              roboty w zakresie oczyszczania ścieków,

-      45.11.12.00-0              roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i

                                              roboty ziemne

-      45.23.24.10-9              roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i

                                              rurociągów do odprowadzania ścieków

-      45.23.24.23-3              roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

-      45.25.56.00-5              roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

-      45.23.24.00-6              przepompownie ścieków

-      45.23.13.00-8              roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

-      45.31.00.00-3              roboty w zakresie instalacji elektrycznych

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do 31.10.2011r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

1    Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 40 000 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych). 

2    Wadium może być wnoszone w następujących formach: 

1)   w pieniądzu, 

2)   w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym  że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

3)   w gwarancjach bankowych, 

4)   w gwarancjach ubezpieczeniowych, 

5)   poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy  z  dnia  9  listopada  2000  r.  o  utworzeniu  Polskiej  Agencji  Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Dokument  potwierdzający  wniesienie  wadium  w  jednej  z  form  wymienionych  w  pkt 2

3    W  przypadku  wnoszenia  wadium  w  pieniądzu  kwotę  należy  wpłacić  przelewem  na rachunek bankowy Zakładu Gospodarki Komunalnej w Somiance, nr konta: 86 8923 1076 0600 0216 2006 0001 Bank Spółdzielczy w Ostrowi Mazowieckiej oddział w Somiance. Dowód  wniesienia  wadium  w  pieniądzu  musi  zawierać  w  rubryce  „tytułem” sformułowanie ze zwrotem „wadium w sprawie nr …………… i należy załączyć go do oferty. 

4    Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt. 163 Ustawy.

5. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz, należy wnieść do Urzędu Gminy Somianka, pok. nr 6, a  jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę załączyć do oferty.

6    Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wskazaną formą i wysokością wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub Wykonawca nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania.

7.   Za datę i godzinę wniesienia wadium w formie pieniądza przyjmuje się datę i godzinę uznania rachunku  zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

8    Zwrot bądź zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 Ustawy. 

9    Zamawiający dokona zwrotu wadium niezwłocznie na  pisemny wniosek wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert,

10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczki na poczet wykona nie zamówienia: nie

III.3)   WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania.

            Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

1.      Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy.

2.      Podpisany formularz „oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 i o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

3.      Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

4       Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

5       Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy tylko podmiotów zbiorowych w rozumieniu przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych);

III.3.2.) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

1.      Wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) min. 3 roboty o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia:

1)      dwóch  zadań związanych z wykonaniem 100 szt. przydomowych oczyszczalni pracujących w połączonej technologii zanurzonego złoża biologicznego i nisko obciążonego osadu czynnego.

2)      jednego zadania związanego z wykonaniem takiej samej bądź większej ilości przydomowych oczyszczalni pracujących w połączonej technologii zanurzonego złoża biologicznego i nisko obciążonego osadu czynnego

         licząc do miesiąca ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych z wykorzystaniem załącznika nr 3 do SIWZ z podaniem ich ilości wartości oraz daty realizacji i miejsca wykonania. Do załącznika nr 3 wykonawca musi przedłożyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, ponadto powinny zawierać czas realizacji, ilość wykonanych sztuk oczyszczalni oraz kwotę za którą zostały wykonane (należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zadania potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem np. – referencje)

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

Zamawiający nie określa tego warunku

III.3.4) Osoby zdolne do wykonywania zamówienia

Zamawiający nie określa tego warunku

 III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

1.      Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy – w wysokości 3.000.000,00 zł. (trzy miliony złotych). Informacja banku wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

2.      Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na okres wykonywania zadania na wartość min. 3.000.000,00 złotych (trzy miliony złotych).

III.4) INFORMACJĘ O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIA NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY.

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

1. Wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) min. 3 roboty o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia:

1)      dwóch  zadań związanych z wykonaniem 100 szt. przydomowych oczyszczalni pracujących w połączonej technologii zanurzonego złoża biologicznego i nisko obciążonego osadu czynnego.

2)      jednego zadania związanego z wykonaniem takiej samej bądź większej ilości przydomowych oczyszczalni pracujących w połączonej technologii zanurzonego złoża biologicznego i nisko obciążonego osadu czynnego

         licząc do miesiąca ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych podaniem ich ilości wartości oraz daty realizacji i miejsca wykonania. Wykonawca musi przedłożyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, ponadto powinny zawierać czas realizacji, ilość wykonanych sztuk oczyszczalni oraz kwotę za którą zostały wykonane (należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zadania potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem np. – referencje)

2.      Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy – w wysokości 3.000.000,00 zł. (trzy miliony złotych). Informacja banku wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

3.      Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na okres wykonywania zadania na wartość min. 3.000.000,00 złotych (trzy miliony złotych).

4.            Potwierdzenie wniesienia wadium

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy, należy przedłożyć:

1.      Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy..

2.      Podpisany formularz „oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 i o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych

3.      Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

4.   Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

5.   Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy tylko podmiotów zbiorowych w rozumieniu przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych);

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

1.       nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

2.       nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

3.       nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert – albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego albo administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedni miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty nie wymienione w pkt. III.4)

1.      wypełniony i podpisany formularz „Oferta”

2.      informacja o części / częściach zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom,  o  ile  Wykonawca  będzie  realizował  zamówienie  z  udziałem podwykonawców

3.      Potwierdzenie dokonania wpłaty wadium.

4.      Poprawnie wypełniony kosztorys ofertowy z wykorzystaniem wzoru stanowiący załącznik do SIWZ

5.      Harmonogram rzeczowo-finansowy.

6.      Aprobaty Techniczne lub Certyfikaty Zgodności z Normą lub aprobaty technicznie certyfikaty potwierdzające badania laboratoryjne z jednostki notyfikowanej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienia publiczne tylko dla wykonawców u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) ZMIANY UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:

-      konieczność wprowadzenia zmian będzie uzasadniona w następstwie obiektywnych okoliczności uniemożliwiających wykonywanie robót budowlanych przez  Wykonawcę zgodnie z dokumentacją techniczną,

-      w przypadku, gdy zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego bez zwiększenia ustalonego wynagrodzenia. 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Gmina Somianka http;//ugsomianka.bip.org.pl,  

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Somianka 07-203 Somianka

IV.4.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: do dnia 10.06.2011r. godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Somianka, 07-203 Somianka, pok. Nr 6. Otwarcie ofert nastąpi w pok. Nr 19 w dniu 10.06.2011r. o godz. 10:10

IV.4.3) Termin związania ofertą: 30 dni od daty składania i otwarcia ofert.

IV.4.4) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:

Zadanie realizowane z dofinansowaniem w ramach działania 321 „Podstawowe usługi dla gospodarki i ludzkości wiejskiej”, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013

NIE DOTYCZY

IV.4.5) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi :

NIE

                         Kierownik

Zakładu Gospodarki Komunalnej w Somiance

                   /-/ Andrzej Piątek

 SIWZ

Załączniki do siwz1,  2,  3,  4,  5,  6,

Mapy -  1,  2,  3,  4,  5,  6,  7,  8,  9,  (Udostępnione mapy ze względu na dużą wielkość zapisane są w 9-cio częściowym archiwum zip. Należy zapisać wszystkie 9 części archiwum do jednego katalogu i wtedy rozpakować)

Przedmiar robót -  1,  2,  3 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Bogdan Krysiak
  • Data udostępnienia w BIP: 2011-07-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Bogdan Krysiak
  • Data ostatniej aktualizacji: 2011-06-08 15:32:29
  • Liczba odsłon: 782
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4284024]

przewiń do góry