Wersja archiwalna 2009-11-09 17:16:52

Gmina Somianka 07-203 Somianka pow. wyszkowski woj. mazowieckie

tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,  

e-mail: somianka@somianka.pl, ogłasza przetarg nieograniczony  o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy pzp.

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługa

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:  Gminy Somianka 07-203 Somianka pow. Wyszkowski,woj. Mazowieckie tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,   e-mail: somianka@somianka.pl,

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych w sezonie  2009/2010 na obszarze administracyjnym Gminy Somianka.

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługa.                                                               

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1.      Przedmiot zamówienia obejmuje:

1.1 Usługę odśnieżania i usuwania oblodzeń jezdni w rozmiarze każdorazowo uzależnionym od potrzeb Zamawiającego ( zamówienia indywidualne), a zwłaszcza od panujących warunków atmosferycznych w sezonie zimowych 2009/2010r. praca pojazdów mechanicznych; równiarki, pługu lekkiego na samochodzie,  fadromy, piaskarki z własną mieszanką. Planuje się rozmiar zamówienia nie przekraczający:

1)      równiarki  w wymiarze do 100 h,

2)      pługi lekkie w wymiarze do 120 h,

3)      fadromy  w wymiarze do 15 h,

4)      piaskarka z własną mieszanką o  pojemności nie mniej niż 4,5 m3 ( zawartość soli 10%,) , w wymiarze do 30 szt.

 

1.2. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:

a) zapewnienia koordynacji i nadzoru prowadzenia akcji zimowej na drogach gminnych i powiatowych na terenie Gminy Somianka

b) pełnienie dyżurów obejmujących szczególności:

- całodobowe pogotowie dyspozytora,

- prowadzenie na bieżąco raportu z ewidencjonowaniem temperatury, opadów, ilości pracującego sprzętu, godzin jego pracy.

c) zabezpieczenie stałej gotowości sprzętu specjalistycznego wraz z obsługą gwarantującą bezawaryjne utrzymanie zimowe dróg, a w przypadku jego awarii zapewnienie sprzętu zastępczego na własny koszt,

d) zakup, transport i składowanie piasku, soli drogowej lub innych środków dopuszczonych do stosowania przy usuwaniu gołoledzi  i oblodzeń ( rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005r., Dz. U. 05.230.1960) we własnym zakresie i na własne ryzyko,

e) zapewnienie przejezdności dróg do godziny 6.00,

f) usuwanie gołoledzi na chodnikach,

g) oczyszczanie z lodu i śniegu odpływów ulicznych,

h) wywóz śniegu z  miejsc i w czasie określonym przez Zamawiającego

1.3  Wykonawca   na podstawie oceny warunków pogodowych rozpoczyna realizację przedmiotu zamówienia  informując telefonicznie Zamawiającego:

a) upoważniony przedstawiciel Wykonawcy, w przypadku zaistnienia zjawisk pogodowych wymagających rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy , o zaistniałej potrzebie rozpoczęcia prac a także w celu uzyskania ich akceptacji powiadomienia telefoniczne upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego,

b) w wyjątkowych sytuacjach upoważniony przedstawiciela Zamawiającego informuje telefonicznie upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy o potrzebie rozpoczęcia realizacji zamówienia,

a) po zakończeniu prac o których mowa w punkcie 1.2 upoważnieni przedstawiciele wykonawcy powiadomią telefoniczne o tym fakcie upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego,

1.4  Wykonawca zobowiązany jest do wykonania prac porządkowych na terenie objętych umową

( usunięcie pozostałości piasku po likwidacji śliskości):

Dla sezonu zimowego 2009/2010 do dnia 30 kwietnia 2010r.

 

 

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):  90620000-9  -  Usługa odśnieżania

        90630000-2  - Usługa usuwania oblodzeń

    

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.1.7) Zamówienia uzupełniające. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7

 

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do 30.04.2010r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział oferenci, którzy:

1/      posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;

2/      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia;

3/      dysponują lub będą dysponowali potencjałem technicznym obejmującym następujące urządzenia i narzędzia:  równiarki, pługi lekkie na samochodzie, fadromy, piaskarki z własną mieszanką;

4/      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

5/      nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych.

 

Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nastąpi poprzez analizę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, metoda „spełnia - nie spełnia”.

 

Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie IX SIWZ.

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3)WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY

 

Zamawiający nie żąda przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy dla pokrycia roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy oraz jako pokrycie roszczeń z tytułu gwarancji jakości. Powyższe roszczenia w razie potrzeby będą realizowane wobec Wykonawcy na ogólnych zasadach prawa cywilnego o odpowiedzialności odszkodowawczej oraz w drodze kar umownych.

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Gmina Somianka http;//ugsomianka.bip.org.pl,  

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Somianka 07-203 Somianka

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: do dnia 19.11.2009r. godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Somianka, 07-203 Somianka, pok. Nr 6. Otwarcie ofert nastąpi w pok. Nr 19 w dniu 19.11.2009r. o godz. 10:30

IV.4.5) Termin związania ofertą: 30 dni od daty składania i otwarcia ofert.

 

 

 

                                                                        Wójt Gminy Somianka

                                                                                            /-/ Andrzej Żołyński

 

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Bogdan Krysiak
  • Data udostępnienia w BIP: 2009-11-09
  • Informacja zaktualizowana przez: Bogdan Krysiak
  • Data ostatniej aktualizacji: 2009-11-09 17:16:52
  • Liczba odsłon: 149
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4186252]

przewiń do góry