Wersja archiwalna 2009-11-09 17:16:52
Gmina Somianka 07-203 Somianka pow. wyszkowski woj. mazowieckie
tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,
e-mail: somianka@somianka.pl, ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy pzp.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługa
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminy Somianka 07-203 Somianka pow. Wyszkowski,woj. Mazowieckie tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl, e-mail: somianka@somianka.pl,
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych w sezonie 2009/2010 na obszarze administracyjnym Gminy Somianka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługa.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.1 Usługę odśnieżania i usuwania oblodzeń jezdni w rozmiarze każdorazowo uzależnionym od potrzeb Zamawiającego ( zamówienia indywidualne), a zwłaszcza od panujących warunków atmosferycznych w sezonie zimowych 2009/2010r. praca pojazdów mechanicznych; równiarki, pługu lekkiego na samochodzie, fadromy, piaskarki z własną mieszanką. Planuje się rozmiar zamówienia nie przekraczający:
1) równiarki w wymiarze do 100 h,
2) pługi lekkie w wymiarze do 120 h,
3) fadromy w wymiarze do 15 h,
4) piaskarka z własną mieszanką o pojemności nie mniej niż
1.2. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
a) zapewnienia koordynacji i nadzoru prowadzenia akcji zimowej na drogach gminnych i powiatowych na terenie Gminy Somianka
b) pełnienie dyżurów obejmujących szczególności:
- całodobowe pogotowie dyspozytora,
- prowadzenie na bieżąco raportu z ewidencjonowaniem temperatury, opadów, ilości pracującego sprzętu, godzin jego pracy.
c) zabezpieczenie stałej gotowości sprzętu specjalistycznego wraz z obsługą gwarantującą bezawaryjne utrzymanie zimowe dróg, a w przypadku jego awarii zapewnienie sprzętu zastępczego na własny koszt,
d) zakup, transport i składowanie piasku, soli drogowej lub innych środków dopuszczonych do stosowania przy usuwaniu gołoledzi i oblodzeń ( rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005r., Dz. U. 05.230.1960) we własnym zakresie i na własne ryzyko,
e) zapewnienie przejezdności dróg do godziny 6.00,
f) usuwanie gołoledzi na chodnikach,
g) oczyszczanie z lodu i śniegu odpływów ulicznych,
h) wywóz śniegu z miejsc i w czasie określonym przez Zamawiającego
1.3 Wykonawca na podstawie oceny warunków pogodowych rozpoczyna realizację przedmiotu zamówienia informując telefonicznie Zamawiającego:
a) upoważniony przedstawiciel Wykonawcy, w przypadku zaistnienia zjawisk pogodowych wymagających rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy , o zaistniałej potrzebie rozpoczęcia prac a także w celu uzyskania ich akceptacji powiadomienia telefoniczne upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego,
b) w wyjątkowych sytuacjach upoważniony przedstawiciela Zamawiającego informuje telefonicznie upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy o potrzebie rozpoczęcia realizacji zamówienia,
a) po zakończeniu prac o których mowa w punkcie 1.2 upoważnieni przedstawiciele wykonawcy powiadomią telefoniczne o tym fakcie upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego,
1.4 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania prac porządkowych na terenie objętych umową
( usunięcie pozostałości piasku po likwidacji śliskości):
Dla sezonu zimowego 2009/2010 do dnia 30 kwietnia 2010r.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9 - Usługa odśnieżania
90630000-2 - Usługa usuwania oblodzeń
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.1.7) Zamówienia uzupełniające. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do 30.04.2010r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział oferenci, którzy:
1/ posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;
2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia;
3/ dysponują lub będą dysponowali potencjałem technicznym obejmującym następujące urządzenia i narzędzia: równiarki, pługi lekkie na samochodzie, fadromy, piaskarki z własną mieszanką;
4/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
5/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych.
Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nastąpi poprzez analizę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, metoda „spełnia - nie spełnia”.
Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie IX SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3)WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
Zamawiający nie żąda przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy dla pokrycia roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy oraz jako pokrycie roszczeń z tytułu gwarancji jakości. Powyższe roszczenia w razie potrzeby będą realizowane wobec Wykonawcy na ogólnych zasadach prawa cywilnego o odpowiedzialności odszkodowawczej oraz w drodze kar umownych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Gmina Somianka http;//ugsomianka.bip.org.pl,
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Somianka 07-203 Somianka
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: do dnia 19.11.2009r. godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Somianka, 07-203 Somianka, pok. Nr 6. Otwarcie ofert nastąpi w pok. Nr 19 w dniu 19.11.2009r. o godz. 10:30
IV.4.5) Termin związania ofertą: 30 dni od daty składania i otwarcia ofert.
Wójt Gminy Somianka
/-/ Andrzej Żołyński
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Bogdan Krysiak
- Data udostępnienia w BIP: 2009-11-09
- Informacja zaktualizowana przez: Bogdan Krysiak
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-11-09 17:16:52
- Liczba odsłon: 161
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: