Gmina Somianka 07-203 Somianka pow. wyszkowski woj. mazowieckie

tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,  

e-mail: somianka@somianka.pl, ogłasza przetarg nieograniczony  o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy pzp, na realizację zadania:

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawa

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:  Gminy Somianka 07-203 Somianka pow. Wyszkowski                    woj. Mazowieckie tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,  

e-mail: somianka@somianka.pl,

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Dostawa oleju opałowego do budynków jednostek organizacyjnych Gminy Somianka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 170.000,00 litrów oleju opałowego do budynków jednostek organizacyjnych Gminy Somianka, która obejmuje załadunek, transport do miejsca przeznaczenia tj. zbiorników w poszczególnych placówkach oraz wyładunek oleju. Dostawa będzie dokonywana wg potrzeb do budynków:

1.       Zespół Szkół w Somiance

2.       Zespół Szkół w Woli Mystkowskiej

3.       Publiczna Szkoła Podstawowa w Jackowie Górnym

4.       Publiczna Szkoła Podstawowa w Nowych Wypychach

5.       Urząd Gminy Somianka

6.       Ośrodek Zdrowia w Somiance

7.       Ośrodek zdrowia w Woli Mystkowskiej

8.       Zakład Gospodarki Komunalnej w Somiance

Olej opałowy lekki powinien spełniać wymogi określone normą PN-C-96024:2001

Zamówienia będą dokonywane każdorazowo według potrzeb zamawiającego w okresie trwania umowy. Łączna ilość dostarczanego oleju opałowego w czasie trwania umowy nie większa niż 170.000,00 litrów. Każdorazowa wielkość dostawy dla poszczególnych odbiorców będzie ustalana telefonicznie minimum 2 dni przed datą jej dokonania, przez osobę odpowiedzialną za realizację zamówienia, wskazaną w umowie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do 15.05.2009r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

·                  Informacja na temat wadium:

1.  Wadium w kwocie 7 tyś złotych  może być wnoszone w:

o        pieniądzu: przelewem na specjalny rachunek Urzędu Gminy Somianka:28-8923 1076 0600 0824 2006 0006

    • Gwarancjach ubezpieczeniowych, gwarancjach bankowych, poręczeniach bankowych, lub s.k.o.-k. (poręczenie s.k.o.-k. zawsze w pieniądzu) lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości – oryginalne dokumenty powinny być złożone w pok. 18.

2.      Wadium powinno zostać wniesione do dnia 20.10.2008r do godz. 10:00. W tym terminie w siedzibie Zamawiającego w pok. Nr 18 muszą zostać złożone oryginały w/w firm wadium, natomiast pieniądze z przelewu powinny znaleźć się na w/w koncie;

3.      Wadium musi odejmować okres związany ofertą tj. 30 dni od daty składania i otwarcia ofert;

4.      Do oferty należy dołączyć kserokopie polecenia przelewu lub innej formy wadium;

5.      Oferent, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, a jego oferta zostanie odrzucona;

6.      Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli:

a)      upłyną termin związany ofertą

b)     zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego

c)      zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały rozstrzygnięte lub upłyną termin do ich wnoszenia;

7.       zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który:

a.       wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert

b.       został wykluczony z postępowania

c.       oferta którego została odrzucona;

8.       złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczona z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu;

9.       Zamawiający zatrzymuje wadium jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:

a.       odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie

b.       zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·          Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział oferenci, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych.

·          Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć następujące dokumenty i oświadczenia:

1.       poprawnie wypełniony formularz oferty podaną ceną netto za 1 tyś litrów oleju opałowego, traktowaną jako marżę własną Dostawcy oleju opałowego, dodawaną lub odejmowaną od oficjalnej ceny oleju opałowego podawaną przez producenta na stronie internetowej;.– załącznik nr 1 do SIWZ;

2.       Podpisany formularz „oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 i o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 2 do SIWZ;

3.       aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione, nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert;

4.       koncesję na handel i dystrybucję oleju opałowego

5.       dokument potwierdzający jakość oleju – atest ( oferowany olej opałowy powinien spełnia wymogi określone normą PN-C-96024:2001)

6.       Wykaz zrealizowanych w ciągu 3 lat zamówienia dostaw oleju opalowego a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie, (należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zadania potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem np. referencje, faktury, umowy, protokół itp.) wg wzoru stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ

7.       polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

8.       dowód wniesienia wadium w wysokości 7 tyś złotych

9.       parafowany przez Wykonawcę formularz umowy stanowiącej integralną część niniejszej SIWZ – załącznik nr 4

·                  SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

1.  O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie wyłącznie kryterium ceny netto za 1 tyś litrów oleju opałowego, o wadze 100%. Cena ta traktowana będzie jako marża własna Dostawcy oleju opałowego, każdorazowo dodawana lub odejmowana od oficjalnej ceny oleju opalowego podawanej przez producenta na stronie internetowej.

2.  Wartość (cena) oferty zostanie utworzona przez zamawiającego przez zsumowanie wartości marzy dostawcy z wartością 1 tyś litrów oleju opalowego w sprzedaży hurtowej z dnia otwarcia oferty, podanej na oficjalnej stronie internetowej producenta, dla ilości 170 tyś litrów oleju opałowego.

3.  Oferta, w której wykazany zostanie najniższy koszt zadania, wyliczony według powyższego sposobu, otrzyma maksymalna liczbie 100 punktów. Punkty dla ofert z poszczególnymi cenami będą ustalane wg wzoru:

     najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych

( ----------------------------------------------------------------- x 100 ) x 100% = ilość punktów

     cena oferty badanej nieodrzuconej

100 – wskaźnik stały

100% - procentowe znaczenie kryterium ceny

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Gmina Somianka http;//ugsomianka.bip.org.pl,  

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Somianka 07-203 Somianka, pok. nr 6

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: do dnia 20.10.2008r. godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Somianka, 07-203 Somianka, pok. Nr 6. Otwarcie ofert nastąpi w pok. Nr 19 w dniu 20.10.2008r. o godz. 10:30

IV.3.5) Termin związania ofertą: 30 dni od daty składania i otwarcia ofert.

 Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Wójt Gminy Somianka

  /-/ Andrzej Żołyński

 

Protest dot. przetargu nieograniczonego na dostawę oleju opałowego

Zawiadomienie o wniesionym proteście

Rozstrzygnięcie protestu

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Bogdan Krysiak
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Bogdan Krysiak
  • Data ostatniej aktualizacji: 2008-10-15 17:33:13
  • Liczba odsłon: 129
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3414748]

przewiń do góry