Somianka 04.08.2015r.

 

GMINA SOMIANKA

07-203 Somianka

pow. wyszkowski. woj. mazowieckie

tel. (29) 74 187 90 fax (29) 74 187 14

NIP 762-190-15-71, REGON550668090

 

KZ 270.3.2.2015

Wykonawcy biorący udział

w postępowaniu przetargowym

 

 

Nazwa zamówienia:

PRZEWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ PUBLICZNYCH NA TERENIE GMINY SOMIANKA, NA PODSTAWIE ZAKUPU BILETÓW MIESIĘCZNYCH W ROKU SZKOLNYM 2015/2016

 

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego

(KZ.270.3.2015)

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY I ODRZUCENIU OFERTY

 

Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 poz. 907 z póź. zm.) zawiadamiamy o wyborze najkorzystniejszej oferty, wszystkich wykonawców składających oferty w przetargu nieograniczonym na realizację w/w zadania.

 

Najkorzystniejszą ofertą złożył Wykonawca nr 2:

Firma „MONTPLAST” Usługi i Handel

Marian Łachacki

Ul. 3 Maja 4/14

07-200 Wyszków

za cenę brutto 120.900,00 zł.

 

Ze względu na najkorzystniejszą cenę, oferta w/w wykonawca uzyskały rekomendację komisji przetargowej oraz został zaakceptowany przez Wójta Gminy. Była to najkorzystniejsza cena ofertowa w stosunku co do ceny jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zadania. Oferta Wykonawcy nie przekracza możliwości ani zamierzeń finansowych Zamawiającego. 


Kryteria oceny ofert:    najniższa cena – 95%

                                   średni wiek taboru – 5%

Złożone oferty w postępowaniu podlegające ocenie:

Nr oferty

 

Wykonawca

 

Liczba punktów przy kryterium cena – max 95%             

Liczba punktów przy kryterium okres gwarancji – max 5%

Razem ilość punktów

Uwagi

1

Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Ostrołęce Spółka Akcyjna

Ul. Tadeusza Zawadzkiego „Zośki” 1

07-412 Ostrołęka

78,43

4,00

82,43

Oferta odrzucona

2

Firma „MONTPLAST” Usługi i Handel

Marian Łachacki

Ul. 3 Maja 4/17

07-200 Wyszków

95,00

2,00

97,00

Oferta ważna

                                                                                        

Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 poz. 907 z póź. zm.) Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie została odrzucona żadna oferta.

Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 poz. 907 z póź. zm.) Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu  została  odrzucona  jedna  oferta Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Ostrołęce Spółka Akcyjna, ul. Tadeusza Zawadzkiego „Zośki” 1, 07-412 Ostrołęka,  na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013r.  poz. 907 z póź. zm.), gdyż treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 poz. 907 z póź. zm.) Zamawiający informuje, że podpisanie umowy z wyłonionym Wykonawcą zgodnie z art. 94 ust. 1 ustawy PZP możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności po upływie 5 dni od dnia przesłania (faksem lub drogą elektroniczną) niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, lub po upływie 10 dni od dnia przesłania (pocztą polską) niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty. 

Ponadto Zamawiający informuje, iż od rozstrzygnięcia postępowania przysługują  Wykonawcy  środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 poz. 907 z póź. zm.) obowiązujące w chwili wszczęcia postępowania. 

 

Uzasadnienie

Wykonawca w ofercie przedłożył dokument, który nie spełnia wymagań określonych w SIWZ. Do oferty zostało załączone  zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że nie zalega z opłaceniem podatków wystawione w dniu 16.04.2015r. Zgodnie z zapisami SIWZ   dokument   powinien być wystawiony  nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.

Zamawiający w dniu 28.07.2015r przesłał do Wykonawcy „WEZWANIE DO UZUPEŁNIENIA DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ” w celu spełnienia wymogów zawartych w SIWZ. Wykonawca w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie  przedstawił wyjaśnienia, iż nie jest wstanie przedstawić Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że nie zalega z opłaceniem podatków na dzień składania ofert tj. 17.07.2015r. Wykonawca dysponuje zaświadczeniem wystawionym  z dnia 16.04.2015r. wystawionym wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, które to zaświadczenie załączył do oferty, jak również zaświadczeniem wystawionym      po dniu składania ofert. W związku z powyższym, że wykonawca nie dysponuje na dzień składani ofert tj. 17.07.2015r. Zaświadczeniem właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że nie zalega z opłaceniem podatków, tym samym nie potwierdził spełnienia warunku udziału w postępowaniu na dzień składania ofert.

W związku z powyższym Zamawiający działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 poz. 907 z póź. zm.), w prowadzonym postępowaniu  odrzucona    ofertę Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013r.  poz. 907 z póź. zm.), gdyż treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.


                                                                                                       Wójt Gminy Somianka

                                                                                                        /-/ Andrzej Żołyński

 

    

Informacje o wpłynięciu zapytania



Gmina Somianka 07-203 Somianka pow. wyszkowski woj. Mazowieckie, tel. (0-29) 74-187-90, fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl, e-mail: somianka@somianka.pl, ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy pzp.

 

Ogłoszenie opublikowano w biuletynie UZP

Numer ogłoszenia: 102499-2015, data zamieszczenia: 09.07.2015r.

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – USŁUGA

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Somianka, Somianka - Parcele 16 B, 07-203 Somianka, woj. mazowieckie,                  tel. 029 7418790, faks 029 7418714.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

PRZEWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ PUBLICZNYCH NA TERENIE GMINY SOMIANKA, NA PODSTAWIE ZAKUPU BILETÓW MIESIĘCZNYCH W ROKU SZKOLNYM 2015/2016

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługa

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiot zamówienia obejmuje usługi przewozowe polegające na dowozie autobusami uczniów z miejsca zamieszkania do szkół publicznych na terenie Gminy Somianka i z powrotem, na podstawie zakupu biletów miesięcznych w roku szkolnym 2015/2016.

 

Dowóz i odwóz odbywał będzie się do niżej wymienionych szkół:

- Zespołu Szkół w Somiance,

- Zespołu Szkół w Woli Mystkowskiej,

- Publicznej Szkoły Podstawowej w Ulasku,

- Publicznej Szkoły Podstawowej w Jackowie Górnym

 

Dowóz i odwóz odbywał będzie się na trasach zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ

 

Dowóz do szkół odbywać się będzie rano w godzinach zapewniających swobodne przybycie wszystkich uczniów na lekcje od godziny 8:00 i godziny 9:00 tylko w Zespole Szkół w Woli Mystkowskiej – kurs III, odwóz po godzinach nauki uzgodniony przez Wykonawcę z dyrektorami poszczególnych szkół zaakceptowany przez zamawiającego. Dowóz i odwóz dzieci do szkół musi odbywać się przez wszystkie wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ miejscowości, poprzez przejazd przez te miejscowości bądź dojazd do tych miejscowości.

Realizacja przewozów w dniach nauki szkolnej zgodnie z harmonogramem dowozu i odwozu uczniów do szkół, natomiast w dniach innych niż dni nauki szkolnej – rekolekcje, odpracowania dni nauki w innych terminach, święta szkolne itp., których konieczność wynika z organizacji roku szkolnego – według rozkładu okazjonalnego, uzgodnionego z Zamawiającym oraz Dyrekcją poszczególnych szkół.

 

Wykonawca w ramach ceny za bilet miesięczny zobowiązany jest do zatrudnienia opiekuna do sprawowania opieki nad dziećmi w trakcie dowozu do placówek Oświatowych i z powrotem oraz zagwarantowanie ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

 

Usługa winna być wykonana pojazdami spełniającymi warunki do przewozu dzieci.

 

Wykonawca musi dysponować odpowiednią ilością pojazdów do przewiezienia ilości dzieci na trasach wskazanych w załączniku nr 1a  do SIWZ:

1)   Zespół Szkół w Somiance i Publiczna Szkoła Podstawowa w Ulasku:

-     kurs I, kurs II, kurs IV – jeden autobus  po 52 miejsca siedzące + 1 miejsce,

-     kurs III – jeden autobus po 52 miejsc siedzących + 1 miejsce

2)   Zespół Szkól w Woli Mystkowskiej:

-     kurs I, kurs II, Kurs III – jeden autobus po 52 miejsca siedzące + 1 miejsce

3)   Publiczna Szkoła Podstawowa w Jackowie Górnym:

-     kurs I, kurs II – jeden autobus po 27 miejsc siedzących + 1 miejsce

Zgodnie z powyższymi zapisami wykonawca powinien dysponować trzema autobusami po 52 miejsca siedzące + 1 miejsce, jednym autobusem lub busem po 27 miejsc siedzących + 1 miejsce.

 W razie awarii pojazdu wykonującego przewóz uczniów, Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia autobusu zastępczego na własny koszt.

 W razie awarii pojazdu wykonującego przewóz uczniów, Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia autobusu zastępczego na własny koszt.

 

Wykonawca przedstawi ceny biletów miesięcznych w poszczególnych zakresach:

-        do 5 kilometrów

-        od 5 kilometrów do 10 kilometrów

-        powyżej 10 kilometrów ale nie więcej niż 15 kilometrów

 

Orientacyjna ilość uczniów i odległości do poszczególnych szkół  w roku szkolnym 2015/2016 przedstawiono poniżej

1)        Zespół Szkół w Somiance:

a)      Do 5 km – 109 dzieci

b)      Od 5 km do 10 km – 45 dzieci

c)      Powyżej 10 km – 16 dzieci

2)        Zespół Szkół w Woli Mystkowskiej

a)      Do 5 km – 104 dzieci

b)      Od 5 km do 10 km – 45 dzieci

c)      Powyżej 10 km – 0 dzieci

3)        Szkoła Podstawowa w Ulasku

a)      Do 5 km – 40 dzieci

b)      Od 5 km do 10 km – 0 dzieci

c)      Powyżej 10 km – 0 dzieci

4)        Szkoła Podstawowa w Jackowie Górnym

a)      Do 5 km – 30 dzieci

b)      Od 5 km do 10 km – 21 dzieci

c)      Powyżej 10 km – 0 dzieci

 

Suma:

d)      Do 5 km – 283 dzieci

e)      Od 5 km do 10 km – 111 dzieci

f)       Powyżej 10 km – 16 dzieci

 

Rozliczenie za wykonaną usługę odbywać się będzie w okresach jednomiesięcznych. Zapłata zostanie uregulowana przelewem na konto wykonawcy wskazane na fakturze w terminie 14 dni od daty wpływu faktury do siedziby Zamawiającego, wraz z listą uczniów upoważnionych do przewozu w danym miesiącu podpisaną przez Dyrektora danej placówki.

Zamawiający przewiduje możliwość uruchomienia przez przewoźnika linii regularnej na terenie Gminy Somianka.

Ilość uczniów może ulec zwiększeniu bądź zmniejszeniu w danym miesiącu. W związku ze zwiększeniem ilości uczniów wartość zakupu biletów miesięcznych w danym roku nie może przekroczyć 20% wartości ogólnej zamówienia w danym roku szkolnym. Zapotrzebowanie na bilety miesięczne przekazywane będzie z wyprzedzeniem miesięcznym przez dyrektora szkoły. 

Wykonawca składając ofertę zobowiązany będzie do dokonywania  przewozu autobusami przedstawionymi w ofercie. W przypadku braku możliwości dokonania przewozu autobusami przedstawionymi w ofercie Wykonawca będzie mógł Wystąpić do Zamawiającego o dokonanie zamiany lecz przedstawiając autobus z tego samego rocznika lub młodszy o parametrach takich samych lub lepszych. Brak będzie zgody ze strony zamawiającego na dokonanie zamiany na autobus starszy i gorszych parametrach.

Wykonawca przed rozpoczęciem usługi zobowiązany będzie do uzgodnienia z Zamawiającym rozkładu jazdy na poszczególnych trasach, wraz z uzgodnieniem przystanków w poszczególnych miejscowościach.

 

II.1.5) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Tak

Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

  60100000-9  - Usługi w zakresie transportu drogowego

-   60172000-4 – Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowca

-   60112000-6 – Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego.

        

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: NIE.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: NIE.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

 

Termin realizacji zamówienia do 30.06.2016r.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1)   WADIUM

·         Informacja na temat wadium:

1.   Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości:2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych )    

2.   Wadium może być wniesione (w zależności od wyboru Wykonawcy) w następujących formach:

a)   w pieniądzu, 

b)   w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

c)   w gwarancjach bankowych, 

d)   w gwarancjach ubezpieczeniowych, 

e)   poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy  z  dnia  9  listopada  2000  r.  o  utworzeniu  Polskiej  Agencji  Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z 2008r. Nr. 116, poz. 730 i 732 i nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. Nr 96, poz. 620)

3.   W  przypadku  wnoszenia  wadium  w  pieniądzu  kwotę  należy  wpłacić  przelewem  na rachunek bankowy Gminy Somianka, nr konta: 28 892310760600082420060006 Bank Spółdzielczy w Ostrowi Mazowieckiej oddział w Somiance. Dowód  wniesienia  wadium  w  pieniądzu  musi  zawierać  w  rubryce  „tytułem” sformułowanie ze zwrotem „wadium na przetarg …………………………………………………………………….……………… i należy załączyć go do oferty. 

4.   Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt. 3 Ustawy.

5.   Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz, należy wnieść do Urzędu Gminy Somianka, pok. nr 11, a  jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę załączyć do oferty.

6.   Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wskazaną formą i wysokością wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub Wykonawca nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania.

7.   Za datę i godzinę wniesienia wadium w formie pieniądza przyjmuje się datę i godzinę uznania rachunku  zamawiającego o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert.

8.  Do oferty należy dołączyć kopię przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:

1)   odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;

2)   nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;

3)   zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

11. Zwrot bądź zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 Ustawy PZP. 

12.  Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,

13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

 

III.3)   WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1)   Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

1.      Podpisany formularz oświadczenia o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1  ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.3.2)   Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony w przypadku gdy Wykonawca udokumentuje na podstawie złożonych dokumentów, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie realizację minimum 1 usługi o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia polegające na dowozie min 300 dzieci w ciągu jednego miesiąca w jednym roku szkolnym do szkół na podstawie zakupu biletów miesięcznych, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

 

Dowodami, o których mowa powyżej są:

-      poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

-      oświadczenie wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej

 

W przypadku gdy  usługi, wskazane w wykazie, o którym mowa w tym punkcie, zostały wykonane na rzecz Zamawiającego, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.

 

Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty wykazu wykonanych usług  oraz dowodami potwierdzającymi, że usługi  zostały wykonane należycie.

 

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.

Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

 

III.3.3)   Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony w przypadku gdy Wykonawca udokumentuje na podstawie złożonych dokumentów, że dysponuje sprzętem przewidzianych do realizacji zamówienia: trzema autobusami po 52 miejsca siedzące + 1 miejsce, jednym autobusem lub busem po 27 miejsc siedzących + 1 miejsce  (należy dołączyć kopie dokumentów na podstawie których Zamawiający będzie mógł stwierdzić dysponowanie przez Wykonawcę w/w sprzętem potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę np. dowody zakupu, dowody rejestracyjne itp.)

 

Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty wykazu potencjału technicznego oraz dowodami potwierdzającymi, że Wykonawca dysponuje sprzętem – potencjałem technicznym.

 

Wykonawca może polegać na potencjale technicznym do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.

Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

III.3.4)   Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

·        Zamawiający nie określa tego warunku

III.3.5)   Sytuacja ekonomiczna i finansowa

               Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

·        Zamawiający nie określa tego warunku

 

III.4)   INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1)   W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

 

-       wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

     wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2)   W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

·    Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

-      Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

-       Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

-      Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3)   Dokumenty podmiotów zagranicznych

               Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

·         nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4)   Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

·        lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

 

III.6)   INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty nie wymienione w pkt. III.4) albo w pkt. III.5)

1.                     

1.             Poprawnie wypełniony „formularz ofertowy” z podaną ceną jednostkową na poszczególnych trasach oraz za całość usługi, podpisany przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy i zaciągnięcia zobowiązań w wysokości wartości złożonej oferty

2.             Dokumenty stwierdzające, że wykonawca, który będzie wykonywać zamówienie, posiada uprawnienia do działalności i czynności będących przedmiotem zamówienia: kopia zezwolenia/licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób;

3.       Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej

4        Wykaz części zamówienia, których realizację wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom

5.       Dowód wniesienia wadium

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1)    TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1)    Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2)    KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:  

Przy ocenie ofert i wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami :

1)   łączna wartość zamówienia - cena: 95 pkt.

2)   średni wiek taboru: 5 pkt.

 

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3)    ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust. 1 Ustawy, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany  postanowień  zawartej  umowy, w przypadku gdy:

1)    wystąpią zdarzenia losowe (powstałe na skutek działań natury – anomalie pogodowe np. powódź, huragan, intensywne opady deszczu utrzymujące się przez kilka tygodni i inne klęski żywiołowe) uniemożliwiające prawidłową realizację zadania,

2)    wystąpi awaria nie zawiniona czynnościami lub nie wynikająca z zaniechania czynności, do których Wykonawca był zobowiązany,

3)    wystąpią działania osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia.,

4)    wystąpią zmiany na uzasadniony wniosek Wykonawcę zaakceptowany przez Zamawiającego i pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona,

5)    warunków płatności z zastrzeżeniem, że zmiana ta będzie korzystna i niezbędna dla Zamawiającego,

6)    innych niezbędnych zmian pod warunkiem, że są korzystne dla Zamawiającego.

IV.4)    INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)    Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:  https://ugsomianka.bip.org.pl/

               Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

               Urząd Gminy Somianka, Somianka Parcele 16B, 07-203 Somianka.

IV.4.4)    Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

               17.07.2015r. godzina 10:00 miejsce: Urząd Gminy Somianka, Somianka Parcele 16B, 07-203 Somianka w pokoju nr 14 - sekretariat.

               Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy Somianka w pokoju nr 19. w dniu 17.07.2015r. o godz. 10:15

IV.4.5)    Termin związania ofertą:

               okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16)  Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:

Nie dotyczy

IV.4.17)  Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie     zamówienia, w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz nie podlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:

               Nie

                                                                                                        

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Załączniki (7-zip)


                                                                                                         Wójt Gminy Somianka

                                                                                                          /-/ Andrzej Żołyński


Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Bogdan Krysiak
  • Data udostępnienia w BIP: 2015-08-06
  • Informacja zaktualizowana przez: Bogdan Krysiak
  • Data ostatniej aktualizacji: 2015-08-06 11:12:04
  • Liczba odsłon: 259
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3399014]

przewiń do góry