Somianka 12.11.2014r.
GMINA SOMIANKA
07-203 Somianka
pow. wyszkowski. woj. mazowieckie
tel. (29) 74 187 90 fax (29) 74 187 14
NIP 762-190-15-71, REGON550668090
KZ 270.12.11.2014
Wykonawcy biorący udział
w postępowaniu przetargowym
Nazwa zamówienia:
„Przebudowa rynku wiejskiego stanowiącego centrum miejscowości Popowo Kościelne”
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego
(KZ.270.12.2014)
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 poz. 907 z póź. zm.) zawiadamiamy o wyborze najkorzystniejszej oferty, wszystkich wykonawców składających oferty w przetargu nieograniczonym na realizację w/w zadania.
Najkorzystniejszą ofertą złożył Wykonawca nr 9:
PHU BRUBUD
Grzegorz Wiśniewski
Ul. Odnowy 12, 07-200 Wyszków
za cenę brutto 402 699,29 zł.
Ze względu na najkorzystniejszą cenę, oferty w/w wykonawca uzyskały rekomendację komisji przetargowej oraz został zaakceptowany przez Wójta Gminy, po zwiększeniu kwoty jak była przeznaczona na sfinansowanie na zadanie do wysokości najkorzystniejszej złożonej oferty. Po zwiększeniu kwoty jaka była przeznaczona na sfinansowanie zadania do wysokości złożonej oferty, nie przekracza ona możliwości ani zamierzeń finansowych Zamawiającego. Była to najkorzystniejsza cena ofertowa w stosunku co do ceny jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zadania.
Uzasadnienie wyboru oferty: najniższa cena – 100 pkt.
Kryteria oceny ofert: cena 100%
Do upływu terminu składania ofert złożono następujące oferty:
Nr oferty |
Wykonawca
|
Wartość za całość zadania ( brutto) |
Punktacja |
Uwagi |
1 |
TYSZMARK-POL MPBO Marek Tyszka Ul. Fabryczna 18 07-410 Ostrołęka |
573 421,35 |
74,93 |
Oferta ważna |
2 |
„DROGOWIEC” Maciej i Wacław Wojtaszek Ul. 1 Maja 9/58 07-202 Wyszków |
445 830,35 |
90,33 |
Oferta ważna |
3 |
Zakład Usług Terenowych Budowlanych I Porządkowych “MARGOT” Pasaż Ursynowski 11 02-784 Warszawa |
677 961,77 |
59,40 |
Oferta ważna |
4 |
„JAKOŚĆ BIS” sp. z o.o. Ul. Piłsudzkiego 42 05-091 Ząbki |
534 960,85 |
75,28 |
Oferta ważna |
5 |
BRUK-POL Grzegorz Musiński Ul. 3-go Maja 14 06-230 Różan |
499 923,97 |
80,55 |
Oferta ważna |
6 |
RYMIX-BIS S.A. Ul. Równoległa 1 02-235 Warszawa |
587 093,81 |
68,59 |
Oferta ważna |
7 |
Roboty Ziemne-Budowlane Janusz Mróz Ul. Sobieskiego 41 lok. 30 05-120 Legionowo |
533 206,08 |
75,52 |
Oferta ważna |
8 |
BRUK-JAR Jarosław Deptuła Komorowo 12 07-205 Rząśnik |
421 440,47 |
95,55 |
Oferta ważna |
9 |
PHU BRUBUD Grzegorz Wiśniewski Ul. Odnowy 12 07-200 Wyszków |
402 699,29 |
100,00 |
Oferta ważna |
10 |
ZARBUD Arkadiusz Zaręba Ołdaki Stefanowi 7B/3 06-126 Gzy |
483 518,25 |
83,29 |
Oferta ważna |
11
|
POLONIX Wojciech Tokarski Paweł Koniec s.c. Ul. Krańcowa 12 09-100 Płońsk |
703 189,77 |
57,27 |
Oferta ważna |
12 |
P&K Jaczewscy Jaczewski Paweł Ul. Spółdzielcza 5A 07-120 Korytnica |
447 335,69 |
90,02 |
Oferta ważna |
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 poz. 907 z póź. zm.) Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie została odrzucona żadna oferta.
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 poz. 907 z póź. zm.) Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie został wykluczony żaden Wykonawca.
Zamawiający na podstawie art. 87 ust. 2 pkt. 2 dokonał poprawienia oczywistych omyłek rachunkowych, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.
1) Zamawiający poprawił w ofercie Wykonawcy „DROGOWIEC” Maciej i Wacław Wojtaszek z siedzibą przy ul. 1 Maja 9/58, 07-202 Wyszków, w kosztorysie ofertowym w pozycji 14 niezgodną ilość robót z przedmiarem stanowiącym załącznik do SIWZ. W konsekwencji dokonanych poprawek zmienia uległa wartość całkowita pozycji nr 14 kosztorysu ofertowego. W konsekwencji poprawek dokonanych w formularzu cenowym zmieniła się również wartość oferty Wykonawcy:
Wartość oferty przed dokonaniem poprawek wynosiła:
- netto: 362 449,59zł
- podatek VAT: 83 363,41 zł
- brutto: 445 813,00 zł
Wartość oferty po dokonanych poprawkach wynosi:
- netto: 362 463,70 zł;
- podatek VAT: 83 366,65 zł;
- brutto: 445 830,35 zł.
Poprawienie rozbieżności w kosztorysie ofertowym Wykonawcy polegało na tym, że Zamawiający dostosował ilość robót do wynikającej z przedmiaru robót (stanowiącego załącznik do SIWZ) i przemnożył ją przez wskazaną przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym cenę jednostkową. Wykonawca w załączonym do oferty kosztorysie ofertowym zaoferował cenę jednostkową za poszczególne elementy – czyli Zamawiający posiadał dane w celu dokonania poprawek na podstawie danych zawartych w ofercie Wykonawcy, z uwzględnieniem konsekwencji działań arytmetycznych. Taka korekta dokonana przez Zamawiającego miała na celu ujednolicenie ilości jednostek wynikających z SIWZ z ilością wynikającą z ofert poszczególnych Wykonawców, doprowadzając ofertę każdego Wykonawcy do porównywalności z innymi ofertami złożonymi w postępowaniu.
2) Zamawiający poprawił w ofercie Wykonawcy „JAKOŚĆ BIS” Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Piłsudzkiego 42, 05-091 Ząbki poprawił, w kosztorysie ofertowym w pozycji 7 niezgodną ilość robót z przedmiarem stanowiącym załącznik do SIWZ. W konsekwencji dokonanych poprawek zmienia uległa wartość całkowita pozycji nr 7 kosztorysu ofertowego. W konsekwencji poprawek dokonanych w formularzu cenowym zmieniła się również wartość oferty Wykonawcy:
Wartość oferty przed dokonaniem poprawek wynosiła:
- netto: 434 897,52 zł
- podatek VAT: 100 026,43 zł
- brutto: 534 923,95 zł
Wartość oferty po dokonanych poprawkach wynosi:
- netto: 434 927,52 zł;
- podatek VAT: 100 033,33 zł;
- brutto: 534 960,85 zł.
Poprawienie rozbieżności w kosztorysie ofertowym Wykonawcy polegało na tym, że Zamawiający dostosował ilość robót do wynikającej z przedmiaru robót (stanowiącego załącznik do SIWZ) i przemnożył ją przez wskazaną przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym cenę jednostkową. Wykonawca w załączonym do oferty kosztorysie ofertowym zaoferował cenę jednostkową za poszczególne elementy – czyli Zamawiający posiadał dane w celu dokonania poprawek na podstawie danych zawartych w ofercie Wykonawcy, z uwzględnieniem konsekwencji działań arytmetycznych. Taka korekta dokonana przez Zamawiającego miała na celu ujednolicenie ilości jednostek wynikających z SIWZ z ilością wynikającą z ofert poszczególnych Wykonawców, doprowadzając ofertę każdego Wykonawcy do porównywalności z innymi ofertami złożonymi w postępowaniu.
3) Zamawiający poprawił w ofercie Wykonawcy „Roboty Ziemne-Budowlane Janusz Mróz” z siedzibą przy ul. Sobieskiego 41 lok. 30, 05-120 Legionowo w kosztorysie ofertowym w pozycji 10 i pozycji 17 niezgodną ilość robót z przedmiarem stanowiącym załącznik do SIWZ. W konsekwencji dokonanych poprawek zmienia uległa wartość całkowita pozycji nr 10 i poz. Nr 17 kosztorysu ofertowego. W konsekwencji poprawek dokonanych w formularzu cenowym zmieniła się również wartość oferty Wykonawcy:
Wartość oferty przed dokonaniem poprawek wynosiła:
- netto: 432 692,56 zł
- podatek VAT: 99 519,29 zł
- brutto: 533 211,85 zł
Wartość oferty po dokonanych poprawkach wynosi:
- netto: 432 687,87 zł;
- podatek VAT: 99 518,21 zł;
- brutto: 533 206,08 zł.
Poprawienie rozbieżności w kosztorysie ofertowym Wykonawcy polegało na tym, że Zamawiający dostosował ilość robót do wynikającej z przedmiaru robót (stanowiącego załącznik do SIWZ) i przemnożył ją przez wskazaną przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym cenę jednostkową. Wykonawca w załączonym do oferty kosztorysie ofertowym zaoferował cenę jednostkową za poszczególne elementy – czyli Zamawiający posiadał dane w celu dokonania poprawek na podstawie danych zawartych w ofercie Wykonawcy, z uwzględnieniem konsekwencji działań arytmetycznych. Taka korekta dokonana przez Zamawiającego miała na celu ujednolicenie ilości jednostek wynikających z SIWZ z ilością wynikającą z ofert poszczególnych Wykonawców, doprowadzając ofertę każdego Wykonawcy do porównywalności z innymi ofertami złożonymi w postępowaniu.
4) Zamawiający poprawił w ofercie Wykonawcy „BRUK-JAR” Jarosław Deptuła z siedzibą w Komorowie 12, 07-205 Rząśnik, poprawił, w kosztorysie ofertowym w pozycji 12 niezgodną ilość robót z przedmiarem stanowiącym załącznik do SIWZ. W konsekwencji dokonanych poprawek zmienia uległa wartość całkowita pozycji nr 12 kosztorysu ofertowego. W konsekwencji poprawek dokonanych w formularzu cenowym zmieniła się również wartość oferty Wykonawcy:
Wartość oferty przed dokonaniem poprawek wynosiła:
- netto: 342 624,07 zł
- podatek VAT: 78 803,54 zł
- brutto: 421 427,61 zł
Wartość oferty po dokonanych poprawkach wynosi:
- netto: 342 634,53 zł;
- podatek VAT: 78 805,94zł;
- brutto: 421 440,47 zł
Poprawienie rozbieżności w kosztorysie ofertowym Wykonawcy polegało na tym, że Zamawiający dostosował ilość robót do wynikającej z przedmiaru robót (stanowiącego załącznik do SIWZ) i przemnożył ją przez wskazaną przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym cenę jednostkową. Wykonawca w załączonym do oferty kosztorysie ofertowym zaoferował cenę jednostkową za poszczególne elementy – czyli Zamawiający posiadał dane w celu dokonania poprawek na podstawie danych zawartych w ofercie Wykonawcy, z uwzględnieniem konsekwencji działań arytmetycznych. Taka korekta dokonana przez Zamawiającego miała na celu ujednolicenie ilości jednostek wynikających z SIWZ z ilością wynikającą z ofert poszczególnych Wykonawców, doprowadzając ofertę każdego Wykonawcy do porównywalności z innymi ofertami złożonymi w postępowaniu.
5) Zamawiający poprawił w ofercie Wykonawcy „PHU BRUBUD” Grzegorz Wiśniewski z siedzibą przy ul. Odnowy 12, 07-200 Wyszków, w kosztorysie ofertowym w pozycji 14 i pozycji 19, niezgodną ilość robót z przedmiarem stanowiącym załącznik do SIWZ. W konsekwencji dokonanych poprawek zmienia uległa wartość całkowita pozycji nr 14 i poż nr 19 kosztorysu ofertowego. W konsekwencji poprawek dokonanych w formularzu cenowym zmieniła się również wartość oferty Wykonawcy:
Wartość oferty przed dokonaniem poprawek wynosiła:
- netto: 317 641,38 zł
- podatek VAT: 73 057,52zł
- brutto: 390 698,90 zł
Wartość oferty po dokonanych poprawkach wynosi:
- netto: 327 397,80 zł;
- podatek VAT: 75 301,49 zł;
- brutto: 402 699,29 zł.
Poprawienie rozbieżności w kosztorysie ofertowym Wykonawcy polegało na tym, że Zamawiający dostosował ilość robót do wynikającej z przedmiaru robót (stanowiącego załącznik do SIWZ) i przemnożył ją przez wskazaną przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym cenę jednostkową. Wykonawca w załączonym do oferty kosztorysie ofertowym zaoferował cenę jednostkową za poszczególne elementy – czyli Zamawiający posiadał dane w celu dokonania poprawek na podstawie danych zawartych w ofercie Wykonawcy, z uwzględnieniem konsekwencji działań arytmetycznych. Taka korekta dokonana przez Zamawiającego miała na celu ujednolicenie ilości jednostek wynikających z SIWZ z ilością wynikającą z ofert poszczególnych Wykonawców, doprowadzając ofertę każdego Wykonawcy do porównywalności z innymi ofertami złożonymi w postępowaniu.
6) Zamawiający poprawił w ofercie Wykonawcy „TYSZMARK-POL MPBO” Marek Tyszka z siedziba przy ul. Fabrycznej 18, 07-410 Ostrołęka, niezgodną wartość podsumowania pozycji kosztorysowych wynikającą z przemnożenia zaoferowanej ceny jednostkowej za poszczególne elementy robót przez ilość robót przewidzianą do wykonania. W związku ze źle dokonanymi przeliczeniami Zamawiający poprawił wartość pozycji w niżej wymienionych pozycjach:
Lp |
Pozycja kosztorysu ofertowego |
Wartość błędna |
Wartość poprawna |
1 |
2 |
4 076,59 |
4 076,97 |
2 |
3 |
637,50 |
637,13 |
3 |
4 |
439,92 |
439,53 |
4 |
6 |
255,06 |
254,72 |
5 |
7 |
1 108,52 |
1 108,54 |
6 |
8 |
13 641,64 |
13 641,66 |
7 |
9 |
2 549,43 |
2 581,17 |
8 |
10 |
123 239,29 |
123 238,01 |
9 |
11 |
736,97 |
722,53 |
10 |
12 |
96 933,30 |
96 928,84 |
11 |
13 |
1 880,86 |
1 880,33 |
12 |
14 |
3 644,96 |
3 644,37 |
13 |
15 |
3 059,88 |
3 059,96 |
14 |
16 |
10 050,94 |
10 049,59 |
15 |
17 |
18 777,43 |
18 777,52 |
16 |
18 |
8 803,83 |
8 802,98 |
17 |
19 |
102 198,44 |
102 193,27 |
18 |
20 |
19 245,22 |
19 245,21 |
19 |
23 |
27 541,05 |
27 547,79 |
20 |
24 |
4 584,95 |
4 585,03 |
21 |
26 |
457,21 |
457,20 |
22 |
27 |
1 997,21 |
1 997,19 |
23 |
29 |
8 146,53 |
8 146,46 |
W konsekwencji poprawek dokonanych w formularzu cenowym zmieniła się również wartość oferty Wykonawcy:
Wartość oferty przed dokonaniem poprawek wynosiła:
- netto: 466 186,95 zł
- podatek VAT: 107 222,77 zł
- brutto: 573 408,72 zł
Wartość oferty po dokonanych poprawkach wynosi:
- netto: 466 196,22 zł;
- podatek VAT: 107 225,13 zł;
- brutto: 573 421,35 zł
Poprawienie rozbieżności w kosztorysie ofertowym Wykonawcy polegało na tym, że Zamawiający dokonał poprawnego przemnożenia ilości robót zapisanych w kosztorysie ofertowym (po wcześniejszym sprawdzeniu zgodności ilości z przedmiaru robót stanowiącego załącznik do SIWZ) przez cenę jednostkowa zaoferowana przez Wykonawcę za poszczególne elementy. Wykonawca w załączonym do oferty kosztorysie ofertowym zaoferował cenę jednostkową za poszczególne elementy – czyli Zamawiający posiadał dane w celu dokonania poprawek na podstawie danych zawartych w ofercie Wykonawcy, z uwzględnieniem konsekwencji działań arytmetycznych. Taka korekta dokonana przez Zamawiającego miała na celu ujednolicenie i doprowadzenie oferty Wykonawcy do porównywalności z innymi ofertami złożonymi w postępowaniu.
Zgodnie z art. 87. ust. 2 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych zamawiający poprawia oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 poz. 907 z póź. zm.) Zamawiający informuje, że podpisanie umowy z wyłonionym Wykonawcą zgodnie z art. 94 ust. 1 ustawy PZP możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności po upływie 5 dni od dnia przesłania (faksem lub drogą elektroniczną) niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, lub po upływie 10 dni od dnia przesłania (pocztą polską) niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Ponadto Zamawiający informuje, iż od rozstrzygnięcia postępowania przysługują Wykonawcy środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 poz. 907 z póź. zm.) obowiązujące w chwili wszczęcia postępowania.
Wójt Gminy Somianka
/-/ Andrzej Żołyński
Uszczegółowienie pozycji 24 przedmiaru robót
Gmina Somianka w nawiązaniu do przetargu Przebudowa rynku wiejskiego stanowiącego centrum miejscowości Popowo Kościelne, uszczegóławia pozycję 24 przedmiaru robót – „Sadzenie drzew i krzewów liściastych. form naturalnych na terenie płaskim w gr. kat. I-II bez zaprawy dołów śr. głębokości 0,3m”
W przedmiotowej pozycji wykonawca powinien wycenić nasadzenie drzewek np. typu Tuja Szmaragd oraz krzewy ozdobne liściaste np. Bukszpan żywopłot. Wykonawca powinien w przedmiotowej pozycji skalkulować wszystkie koszty związane z zakupem i nasadzeniem drzew. Należy zachować proporcję 50/50 w ilości sadzonych drzew. Wysokość sadzonych drzew nie powinna być mniejsza niż 30 cm.
Gmina Somianka 07-203 Somianka pow. wyszkowski woj.
mazowieckie
tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,
e-mail: somianka@somianka.pl, ogłasza przetarg nieograniczony o
wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na
podstawie art.11 ust. 8 ustawy pzp.
Ogłoszenie
opublikowano w biuletynie UZP
Numer ogłoszenia:
337842 - 2014 data zamieszczenia: 10.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – Robota budowlana
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Gmina Somianka, Somianka -
Parcele 16 B, 07-203 Somianka, woj. mazowieckie, tel. 029 7418790, faks 029
7418714.
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego:
„Przebudowa rynku wiejskiego stanowiącego
centrum miejscowości Popowo Kościelne”
II.1.2) Rodzaj
zamówienia: robota budowlana
II.1.4) Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1 Przedmiotem
zamówienia jest utwardzenie części działek o nr 537, 510/1, 510/3, 514/5, 538
zlokalizowanych w miejscowości Popowo Kościelne, gm. Somianka w celu utworzenia
rynku wiejskiego. Planowane przedsięwzięcie obejmuje zagospodarowanie części
w/w działek poprzez ich utwardzenie kostką brukową betonową typu „Nostalid” o
gr. 8cm. oraz placu przed kościołem z kostki kamiennej granitowej, o
nieregularnej wysokości 7/9 cm. W ramach przedsięwzięcia planuje się wykonanie
elementów małej architektury poprzez ustawienie ławek parkowych, koszy na
śmieci jak również ustawienia masztu flagowego i nasadzenie zieleni.
Zakres zamówienia dla zadania
obejmuje:
-
roboty rozbiórkowe i ziemne polegające na
przygotowaniu placu do zagospodarowania powiązane z usunięciem warstwy ziemi
gruntowej, wykonaniem koryta pod wykonywaną nawierzchnię, rozebraniem
nawierzchni z mieszanki mineralno bitumicznej oraz kostki betonowej
-
wykonanie nawierzchni z kostki brukowej
betonowej kolorowej grafitowej z paskami pojedynczymi na zewnątrz koloru
żółtego typu Nastalid gr
-
wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej
granitowej, nieregulowanej o wysokości 7/9 cm na podsypce żwirowej z
wypełnieniem grysem granitowym i podbudowie z kruszywa łamanego gr.
-
ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8
cm na ławie batonowej z oporem z betonu C12/15 w ilości 131,40 mb
-
ustawienie krawężników o wymiarach 12x25 cm i
krawężników 15x30 cm na ławie batonowej z oporem z betonu C12/15 o łącznej
ilości 718,10 mb
- humusowanie
z obsianiem trawą
-
nasadzenie drzew i krzewów liściastych w ilości 53 szt.
- ustawienie
ławek parkowych z oparciem stalowym, obudowana drewnem o wymiarach min. 60x177
cm w ilości 6 szt
- ustawienie
koszy na śmieci stalowych na słupku z daszkiem o poj. min.
- ustawienie
potrójnego masztu flagowego o wysokości do
- regulacja pionowa
studzienek dla zaworów wodociągowych, gazowych i studzienek telefonicznych
- wykonanie
poręczy ochronnych łańcuchowych podwójnych z rur
1.2. Szczegółowy
zakres przedmiotu zamówienia jest opisany w:
- Przedmiarze robót
stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ
- Dokumentacji projektowej
stanowiącej załącznik nr 11 do SIWZ
- Specyfikacja Techniczna
Wykonania i Odbioru Robót stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ
1.3. Wykonawca będzie
zobowiązany wykonać zadanie zgodnie z:
1)
Projektem
budowlanym stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ
2)
Specyfikacją
Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ
3)
Obowiązującymi
przepisami,
4)
Zasadami
sztuki budowlanej.
1.4. Zamawiający zgłosił zamiar
wykonywania robót budowlanych
do Starostwa Powiatowego w
Wyszkowie, wobec którego to zgłoszenia w/w organ nie wniósł sprzeciwu.
1.5. Wykonawca
zobowiązany jest do opracowania kosztorysu ofertowego na podstawie załączonego
do SIWZ przedmiaru. Zamawiający sprawdzi
zgodność zaoferowanej ceny z przedstawionym kosztorysem ofertowym.
1.6. Zamawiający informuje, iż przedmiary
przekazane Wykonawcy pełnią funkcję jedynie pomocniczą (informacyjną) przy
kalkulacji ceny przy składaniu ofert przez Wykonawców. Przygotowując oferty
Wykonawcy powinni sprawdzić zgodność przedmiarów z pozostałymi częściami
dokumentacji projektowej. Nie wniesienie zastrzeżeń przez wykonawcę w w/w
zakresie skutkuje obowiązkiem wykonania
przez wykonawcę robót zgodnie z dokumentacją techniczną i wiedzą techniczną
zgodnie z art. 647 K.C.
1.7.
Na podstawie art. 29
ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza
możliwość zaoferowania materiałów
równoważnych w stosunku do wskazanych w Projekcie budowlanym i SIWZ. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia
wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że
wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne,
eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty
w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych,
eksploatacyjnych i użytkowych, lecz nie gorszych niż wskazane przez
Zamawiającego.
Wykonawca, który powołuje się na
rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty
budowlane, materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez
Zamawiającego.
1.9. Tam,
gdzie w Projekcie budowlanym oraz opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane
normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa
w art. 30 ust. 1-3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza
zastosowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że
zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych oraz bezpieczeństwa użytkowania
nie gorszych od założonych w niniejszej Specyfikacji i Projekcie budowlanym.
1.10. Rozliczenie
z Wykonawcą będzie następowało zgodnie z ilością faktycznie wykonanych robót po
cenach jednostkowych zaoferowanych przez Wykonawcę. W przypadku wystąpienia
robót dodatkowych lub uzupełniających będących następstwem wykonania zadania
podstawowego Zamawiający zastosuje się do art. 67 ust. 1 pkt. 5 i 6 ustawy PZP.
Wyliczenie cen jednostkowych zamówienia dodatkowego i uzupełniającego zostanie
wyliczone z zaoferowanych cen jednostkowych przez Wykonawcę z zamówienia
podstawowego. Wartość zamówienia dodatkowego lub uzupełniającego nie może
przekroczyć 10% wartości zamówienia podstawowego.
1.11.
Z uwagi na fakt, iż
roboty będą wykonywane na terenie użytkowanym,
Wykonawca przy wykonaniu
robót musi zakładać
jak najmniejszą uciążliwość dla
użytkowników budynków oraz przestrzegać wszystkich zasad BHP.
1.11. Wykonawca będzie
odpowiedzialny za szkody wobec Zamawiającego oraz za szkody wobec osób
trzecich, spowodowane istnieniem wad ukrytych materiałów, lub innych urządzeń
wykorzystanych lub zamontowanych w ramach realizacji roboty budowlanej, jak też
szkody powstałe przy usuwaniu tych wad.
1.12. Wykonawca w ramach realizacji zadania zobowiązany jest do wykonania minimum
30% robót stanowiących przedmiot zamówienia do 20.12.2014r.
1.13. Rozliczenie z
wykonawcą nastąpi w momencie zakończenia całości zadania i podpisaniu protokołu
odbioru końcowego robót.
1.14. Wykonawca, na etapie
końcowego odbioru robót
lub w trakcie
robót na żądanie Zamawiającego, zobowiązany
jest do przekazania
Zamawiającemu odpowiednich
aktualnych dokumentów (np.
świadectw, certyfikatów, atestów, badań) dopuszczających do obrotu
i powszechnego lub
jednostkowego stosowania w
budownictwie zgodnie z art.
10 ustawy z
dnia 7 lipca
1994 r. Prawo
budowlane oraz zgodnie
z przepisami ustawy
z dnia 16
kwietnia 2004 r.
o wyrobach budowlanych,
dotyczących zamontowanych i użytych do wykonania przedmiotu zamówienia
materiałów i urządzeń.
1.15. Wykonawca zobowiązany jest udzielić 60
miesięcy gwarancji jakości na
całość wykonanych robót.
II.1.5) Czy przewiduje
się udzielenie zamówień uzupełniających: Tak
Zamawiający
przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego z wolnej ręki na podstawie
art. 67 ust. 1 pkt 6.
II.1.6) Wspólny Słownik
Zamówień (CPV):
45111200-0 - Roboty w zakresie
przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie
budowy dróg
45110000-1 - Roboty
w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie
terenu pod budowę
45233220-7 - Roboty
w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty
budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45450000-6 - Roboty
budowlane wykończeniowe, pozostałe
II.1.7) Czy dopuszcza
się złożenie oferty częściowej: NIE.
II.1.8) Czy dopuszcza
się złożenie oferty wariantowej: NIE.
II.2) CZAS TRWANIA
ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Termin realizacji zamówienia do
20.03.2015r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
·
Informacja na temat
wadium:
1. Oferta powinna być
zabezpieczona wadium w wysokości:7.000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych
)
2.
Wadium może być wniesione (w
zależności od wyboru Wykonawcy) w następujących formach:
a) w pieniądzu,
b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach
spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest
zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) w gwarancjach
bankowych,
d) w gwarancjach
ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach
udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z
dnia 9 listopada
2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji
Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.
275 z 2008r. Nr. 116, poz. 730 i 732 i nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. Nr 96,
poz. 620)
3. W przypadku
wnoszenia wadium w
pieniądzu kwotę należy
wpłacić przelewem na rachunek bankowy Gminy Somianka, nr konta: 28
892310760600082420060006 Bank Spółdzielczy w Ostrowi Mazowieckiej oddział w
Somiance. Dowód wniesienia
wadium w pieniądzu
musi zawierać w
rubryce „tytułem” sformułowanie
ze zwrotem „wadium na przetarg …………………………………………………………………….……………… i
należy załączyć go do oferty.
4. Złożone
poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z
art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt. 3 Ustawy.
5. Wadium wnoszone w
innej formie niż pieniądz, należy wnieść do Urzędu Gminy Somianka, pok. nr
6. Wykonawca, którego
oferta nie będzie zabezpieczona wskazaną formą i wysokością wadium, w tym
również na przedłużony okres związania ofertą lub Wykonawca nie zgodzi się na
przedłużenie okresu związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z
postępowania.
7. Za datę i godzinę
wniesienia wadium w formie pieniądza przyjmuje się datę i godzinę uznania
rachunku zamawiającego o którym mowa w ust.
3, przed upływem terminu składania ofert.
8. Do oferty należy dołączyć kopię przelewu,
potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli
wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP,
nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy
PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących
po jego stronie.
10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami,
jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił
podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w
ofercie;
2) nie wniósł
wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie
umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących
po stronie wykonawcy.
11. Zwrot bądź zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z
art. 46 Ustawy PZP.
12.
Zamawiający zwraca niezwłocznie
wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu
składania ofert,
13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający
zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na
którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz
prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez
Wykonawcę.
III.3) WARUNKI
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH
WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia
do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają
obowiązek ich posiadania
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Podpisany
formularz oświadczenia o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.2) Wiedza i
doświadczenie
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający
uzna ten warunek za spełniony w przypadku gdy Wykonawca udokumentuje na
podstawie złożonych dokumentów, że w okresie pięciu lat przed upływem terminu
składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, realizację
minimum 2 robót o charakterze i złożoności
porównywalnej z przedmiotem zamówienia, tj. zadania polegającego na wykonaniu
utwardzonego placu /chodnika/jezdni/ciągu pieszo jezdnego z kostki betonowej
lub kamiennej o powierzchni nie mniejszej niż
Ocena
spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia
na podstawie załączonego do oferty wykazu wykonanych robót oraz dowodami
potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo
ukończone.
Wykonawca może
polegać na wiedzy i doświadczeniu, innych podmiotów, niezależnie od charakteru
prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany
jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do
realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne
zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na
okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.3.3) Potencjał
techniczny
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie określa tego warunku
III.3.4) Osoby
zdolne do wykonania zamówienia
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za
spełniony w przypadku gdy Wykonawca wskaże kierownika
budowy oraz kierownika robót drogowych, posiadających odpowiednie uprawnienia
do kierowania robotami drogowymi.
W przypadku
Wykonawców posiadających siedzibę poza granicami RP, Zamawiający dopuszcza
przedstawienie osób posiadających równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych
państwach, na zasadach określonych w art.
Na
potwierdzenie powyższego Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie. Ocena
spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia
na podstawie załączonego do oferty wykazu potencjału kadrowego oraz,
oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
posiadają wymagane uprawnienia.
Wykonawca może
polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w
takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował
zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w
tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji
niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.3.5) Sytuacja
ekonomiczna i finansowa
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający
uzna ten warunek za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca wskaże że jest ubezpieczony
w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej od odpowiedzialności cywilnej
na kwotę co najmniej 300 000,00
zł (słownie: trzysta tysięcy zł). Wykonawca musi
przedstawić odpowiedni dokument potwierdzający fakt ubezpieczenia w zakresie
prowadzonej działalności wraz z dowodem uiszczenia opłaty. Ocena
spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia
na podstawie załączonych do oferty dokumentów
W przypadku
złożenia przez Wykonawców dokumentów potwierdzających spełnianie warunków
udziału w postępowaniu zawierających dane w innych walutach niż PLN,
Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs Narodowego
Banku Polskiego z dnia wszczęcia postępowania, tj. zamieszczenia ogłoszenia o
zamówieniu na stronie internetowej Zamawiającego. Ten sam kurs Zamawiający
przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych.
Wykonawca może
polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru
prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany
jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do
realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne
zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na
okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.4) INFORMACJA O
OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez
wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- Wykaz
robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z
podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem
dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały
wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z
zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę
jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami;
- Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają
obowiązek posiadania takich uprawnień;
- Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku,
inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie
potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy,
należy przedłożyć:
· Oświadczenie o braku
podstaw do wykluczenia;
· Aktualny odpis z
właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
- Aktualne zaświadczenie
właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega
z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- Aktualne
zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie,
że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
- Wykonawca powołujący
się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby
innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia,
przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla
wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w
kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
· nie otwarto jego
likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
· nie zalega z
uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne
albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na
raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące
przynależności do tej samej grupy kapitałowej
· lista podmiotów
należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego
2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy
do grupy kapitałowej.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty nie wymienione w pkt. III.4) albo w pkt.
III.5)
1. Poprawnie
wypełniony formularz oferty z podaną ceną za całość robót, podpisany przez
osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy i zaciągnięcia zobowiązań w
wysokości wartości złożonej oferty
2. Poprawnie wypełniony kosztorys
ofertowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącym załącznik do SIWZ
3. Wykaz części zamówienia,
których realizację wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom
4. Potwierdzenie dokonania
wpłaty wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg
nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY
OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena
IV.2.2)
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na
podstawie art. 144 ust. 1 Ustawy, Zamawiający informuje, że przewiduje
możliwość zmiany postanowień zawartej
umowy, w przypadku gdy:
1) wystąpią
zdarzenia losowe (powstałe na skutek działań natury – anomalie pogodowe np.
powódź, huragan, intensywne opady deszczu utrzymujące się przez kilka tygodni i
inne klęski żywiołowe) uniemożliwiające prawidłową realizację zadania,
2) wystąpią zmiany,
których konieczność wprowadzenia będzie wynikała z wymagań instytucji
współfinansujących realizację przedmiotu
umowy,
3) wystąpią
roboty dodatkowe od których uzależnione będzie wykonanie zamówienia
podstawowego,
4) wystąpi awaria nie zawiniona czynnościami lub
nie wynikająca z zaniechania czynności, do których Wykonawca był zobowiązany,
5) Wystąpią działania osób trzecich lub organów
władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie
realizacji zamówienia.
6) wystąpią potrzeby wykonania
robót zamiennych lub odstąpienia od realizacji części robót, i związanej z tym
zmiany wynagrodzenia na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy,
7) wystąpią zmiany na
uzasadniony wniosek Wykonawcę zaakceptowany przez Zamawiającego i pod
warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności których Wykonawca nie mógł
przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona,
8) braku rozwiązań projektowych
lub błędów w dokumentacji projektowej stwierdzonych w czasie trwania robót o
czas niezbędny do ich uzupełnienia,
9) wystąpią zmiany technologii
wykonania robót,
10) zmiany terminu realizacji
zamówienia,
11) warunków płatności z
zastrzeżeniem, że zmiana ta będzie korzystna i niezbędna dla Zamawiającego,
12) innych niezbędnych zmian pod
warunkiem, że są korzystne dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest
dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
https://ugsomianka.bip.org.pl/
Specyfikację
istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd
Gminy Somianka, Somianka Parcele 16B, 07-203 Somianka.
IV.4.4) Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
28.10.2014r.
godzina 10:00 miejsce: Urząd Gminy Somianka, Somianka Parcele 16B, 07-203
Somianka w pokoju nr 14 - sekretariat.
Otwarcie
ofert nastąpi w Urzędzie Gminy Somianka w pokoju nr 19. w dniu 28.10.2014r. o
godz. 10:30
IV.4.5) Termin
związania ofertą:
okres w
dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje
dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii
Europejskiej:
Zadanie realizowane z dofinansowaniem w ramach PROW
2007-2013, działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju – Odnowa i
Rozwój Wsi
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nie przyznania
środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz nie podlegających
zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego
Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia:
TAK
Wójt Gminy Somianka
/-/ Andrzej Żołyński
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Bogdan Krysiak
- Data udostępnienia w BIP: 2014-11-12
- Informacja zaktualizowana przez: Bogdan Krysiak
- Data ostatniej aktualizacji: 2014-11-12 14:58:20
- Liczba odsłon: 827
- Historia dokumentu: