Somianka, 25.08.2014
KZ. 270.9.4.2014
Wykonawcy biorący udział
w postępowaniu przetargowym
Nazwa zamówienia:
„PRZEWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ PUBLICZNYCH NA TERENIE GMINY SOMIANKA, NA PODSTAWIE ZAKUPU BILETÓW MIESIĘCZNYCH W ROKU SZKOLNYM 2014/2015”
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego
(KZ 270.9.2014)
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Na podstawie art. 92 ust. ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 poz. 907 z póź. zm.) zawiadamiamy o wyborze najkorzystniejszej oferty, wszystkich wykonawców składających oferty w przetargu nieograniczonym na realizację w/w zadania.
Najkorzystniejszą ofertę złożył Wykonawca nr 3
Firma „MONTPLAST” Usługi i Handel
Marian Łachacki
ul. 3 Maja 4/17
07-200 Wyszków
za ceną brutto za całość zadania 135 150,00 złotych
Ze względu na najkorzystniejszą cenę, oferty w/w wykonawca uzyskał rekomendację komisji przetargowej oraz został zaakceptowany przez Wójta Gminy. Była to najkorzystniejsza cena ofertowa w stosunku co do ceny jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zadania. Oferta Wykonawcy nie przekracza możliwości ani zamierzeń finansowych Zamawiającego.
Uzasadnienie wyboru oferty:
1) łączna wartość zamówienia dla liczby uczniów określonej w SIWZ – 90 pkt.
2) średni wiek taboru: 5 pkt
3) wyposażenie dodatkowe zwiększające bezpieczeństwo (ABS i drzwi automatycznie otwierane przez kierowcę): 5pkt
Do upływu terminu składania ofert złożono następujące oferty:
Nr oferty |
Wykonawca i siedziba/adres |
Cena Brutto za bilet miesięczny na trasie |
Wartość za całość zadania ( brutto) |
Punktacja |
Uwagi |
|
1. |
„SANIMAX-Transport s.c.” Janusz Sosnowski i Monika Sosnowska ul. Sokołowska 9/286, 01-142 Warszawa |
Do 5 km |
35,00 |
142 160,00 |
94,81 |
Oferta ważna |
Od 5km do 10 km |
44,00 |
|||||
Powyżej 10 km |
50,00 |
|||||
2. |
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W OSTROŁĘCE S.A. ul. Tadeusza Zawadzkiego „ZOŚKI” 1, 07-412 Ostrołęka |
Do 5 km |
35,10 |
142 198,20 |
95,04 |
Oferta ważna |
Od 5km do 10 km |
43,74 |
|||||
Powyżej 10 km |
50,22 |
|||||
3. |
Firma „MONTPLAST” USŁUGI I HANDEL Marian Łachacki ul. 3 Maja 4/17, 07-200 Wyszków |
Do 5 km |
33,00 |
135 150,00 |
98,25 |
Oferta ważna |
Od 5km do 10 km |
41,00 |
|||||
Powyżej 10 km |
56,00 |
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 2) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 poz. 907 z póź. zm.) Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie została odrzucona żadna oferta.
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 poz. 907 z póź. zm.) Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie został wykluczony żaden Wykonawca.
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 poz. 907 z póź. zm.) Zamawiający informuje, że podpisanie umowy z wyłonionym Wykonawcą zgodnie z art. 94 ust. 1 ustawy PZP możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności po upływie 5 dni od dnia przesłania (faksem lub drogą elektroniczną) niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, lub po upływie 10 dni od dnia przesłania (pocztą polską) niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej ofert.
Ponadto Zamawiający informuje, iż od rozstrzygnięcia postępowania przysługują Wykonawcy środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 poz. 907 z póź. zm.) obowiązujące w chwili wszczęcia postępowania.
Wójt Gminy Somianka
/-/ Andrzej Żołyński
Otrzymują:
1. „SANIMAX- Transport s.c.”
Janusz Sosnowski i Monika Sosnowska
ul. Sokołowska 9/286, 01-142 Warszawa
- PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI
SAMOCHODOWEJ W OSTROŁĘCE S.A.
ul. Tadeusza Zawadzkiego „Zośki” 1, 07-412 Ostrołęka
3. Firma „MONTPLAST” USŁUGI I HANDEL
Marian Łachacki
ul. 3 Maja 4/17, 07-200 Wyszków
Gmina Somianka 07-203 Somianka pow. wyszkowski woj.
mazowieckie
tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,
e-mail: somianka@somianka.pl, ogłasza przetarg nieograniczony o
wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na
podstawie art.11 ust. 8 ustawy pzp.
Ogłoszenie
opublikowano w biuletynie UZP
Numer ogłoszenia:
168687 – 2014, data zamieszczenia: 04.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – USŁUGA
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Gmina Somianka, Somianka -
Parcele 16 B, 07-203 Somianka, woj. mazowieckie, tel. 029 7418790, faks 029
7418714.
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego:
Przewóz uczniów do Szkół Publicznych na terenie gminy Somianka, na podstawie
zakupu biletów miesięcznych w roku szkolnym 2014/2015
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usluga
II.1.4) Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot
zamówienia obejmuje usługi przewozowe polegające na dowozie autobusami uczniów
z miejsca zamieszkania do szkół publicznych na terenie Gminy Somianka i z
powrotem, na podstawie zakupu biletów miesięcznych w roku szkolnym 2014/2015.
Dowóz
i odwóz odbywał będzie się do niżej wymienionych szkół:
- Zespołu
Szkół w Somiance,
- Zespołu
Szkół w Woli Mystkowskiej,
- Publicznej
Szkoły Podstawowej w Ulasku,
- Publicznej
Szkoły Podstawowej w Jackowie Górnym
Dowóz
i odwóz odbywał będzie się na trasach zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik
nr 1a i 1b do SIWZ
Dowóz
do szkół odbywać się będzie rano w godzinach zapewniających swobodne przybycie
wszystkich uczniów na lekcje od godziny 8:00 i godziny 9:00 tylko w Zespole
Szkół w Woli Mystkowskiej – kurs III, odwóz po godzinach nauki uzgodniony przez
Wykonawcę z dyrektorami poszczególnych szkół zaakceptowany przez zamawiającego.
Dowóz i odwóz dzieci do szkół musi odbywać się przez wszystkie wymienione w
załączniku nr 1a i 1b do SIWZ miejscowości, poprzez przejazd przez te
miejscowości bądź dojazd do tych miejscowości.
Realizacja
przewozów w dniach nauki szkolnej zgodnie z harmonogramem dowozu i odwozu
uczniów do szkół, natomiast w dniach innych niż dni nauki szkolnej –
rekolekcje, odpracowania dni nauki w innych terminach, święta szkolne itp.,
których konieczność wynika z organizacji roku szkolnego – według rozkładu
okazjonalnego, uzgodnionego z Zamawiającym oraz Dyrekcją poszczególnych szkół.
Wykonawca w
ramach ceny za bilet miesięczny zobowiązany jest do zatrudnienia opiekuna do
sprawowania opieki nad dziećmi w trakcie dowozu do placówek Oświatowych i z
powrotem oraz zagwarantowanie ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych
wypadków
Usługa winna
być wykonana pojazdami spełniającymi warunki do przewozu dzieci.
Wykonawca musi
dysponować odpowiednią ilością pojazdów do przewiezienia ilości dzieci
wskazanych w załączniku nr 1a i 1b do SIWZ:
1) Zespół Szkół w Somiance i Publiczna
Szkoła Podstawowa w Ulasku:
- kurs I,
kurs II, kurs IV – jeden autobus po 52
miejsca siedzące + 1 miejsce,
- kurs III
– jeden autobus po 50 miejsc siedzących + 1 miejsce
2) Zespół Szkól w Woli Mystkowskiej:
- kurs I, kurs II, Kurs III –
jeden autobus po 52 miejsca siedzące + 1 miejsce
3) Publiczna Szkoła Podstawowa w Jackowie
Górnym:
- kurs I, kurs II – jeden
autobus po 25 miejsc siedzących + 1 miejsce
Zgodnie z
powyższymi zapisami wykonawca powinien dysponować dwoma autobusami po 52
miejsca siedzące + 1 miejsce, jeden autobus po 50 miejsc siedzących + 1
miejsce, jednym autobusem lub busem po 25 miejsc siedzących + 1 miejsce.
W razie awarii pojazdu wykonującego przewóz
uczniów, Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia autobusu zastępczego na
własny koszt.
Wykonawca
przedstawi ceny biletów miesięcznych w poszczególnych zakresach:
- do
- od
- powyżej
Orientacyjna
ilość uczniów i odległości do poszczególnych szkół w roku szkolnym 2014/2015 przedstawiono
poniżej
Zespół Szkół w Somiance |
do |
Od |
Powyżej |
107 |
36 |
18 |
|
Zespół Szkół w Woli Mystkowskiej |
do |
Od |
Powyżej |
75 |
46 |
0
|
|
Publiczna Szkoła Podstawowa w Ulasku |
do |
Od |
Powyżej |
45 |
0 |
0 |
|
Publiczna Szkoła Podstawowa w Jackowie Górnym |
do |
Od |
Powyżej |
29 |
17 |
0 |
|
SUMA |
256 |
99 |
18 |
Rozliczenie za
wykonaną usługę odbywać się będzie w okresach jednomiesięcznych. Zapłata
zostanie uregulowana przelewem na konto wykonawcy wskazane na fakturze w
terminie 14 dni od daty wpływu faktury do siedziby Zamawiającego, wraz z listą
uczniów upoważnionych do przewozu w danym miesiącu podpisaną przez Dyrektora
danej placówki.
Zamawiający
przewiduje możliwość uruchomienia przez przewoźnika linii regularnej na terenie
Gminy Somianka.
Ilość uczniów
może ulec zwiększeniu bądź zmniejszeniu w danym miesiącu. W związku ze
zwiększeniem ilości uczniów wartość zakupu biletów miesięcznych w danym roku
nie może przekroczyć 10% wartości ogólnej zamówienia w danym roku szkolnym.
Zapotrzebowanie na bilety miesięczne przekazywane będzie z wyprzedzeniem
miesięcznym przez dyrektora szkoły.
Wykonawca
składając ofertę zobowiązany będzie do dokonywania przewozu autobusami przedstawionymi w
ofercie. W przypadku braku możliwości dokonania przewozu autobusami
przedstawionymi w ofercie Wykonawca będzie mógł Wystąpić do Zamawiającego o
dokonanie zamiany lecz przedstawiając autobus z tego samego rocznika lub
młodszy o parametrach takich samych lub lepszych. Brak będzie zgody ze strony
zamawiającego na dokonanie zamiany na autobus starszy i gorszych parametrach.
II.1.5) Czy przewiduje
się udzielenie zamówień uzupełniających: Tak
Zamawiający
przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego z wolnej ręki na
podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6.
II.1.6) Wspólny Słownik
Zamówień (CPV):
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
60172000-4
– Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowca
60112000-6
– Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego.
II.1.7) Czy dopuszcza
się złożenie oferty częściowej: NIE.
II.1.8) Czy dopuszcza
się złożenie oferty wariantowej: NIE.
II.2) CZAS TRWANIA
ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Do 30.06.2015r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
- Informacja na temat wadium:
1. Oferta
powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.000,00 PLN
(słownie: dwa tysiące złotych)
2. Wadium
może być wniesione (w zależności od wyboru Wykonawcy) w następujących
formach:
a) w pieniądzu,
b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach
spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem
pieniężnym,
c) w gwarancjach
bankowych,
d) w gwarancjach
ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach
udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z
dnia 9 listopada
2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji
Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.
275 z 2008r. Nr. 116, poz. 730 i 732 i nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. Nr 96,
poz. 620)
3. W przypadku
wnoszenia wadium w
pieniądzu kwotę należy
wpłacić przelewem na rachunek bankowy Gminy Somianka, nr konta: 28
892310760600082420060006 Bank Spółdzielczy w Ostrowi Mazowieckiej oddział w
Somiance. Dowód wniesienia
wadium w pieniądzu
musi zawierać w
rubryce „tytułem” sformułowanie
ze zwrotem „wadium na przetarg …………… i należy załączyć go do
oferty.
4. Złożone
poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt.
3 Ustawy.
5. Wadium
wnoszone w innej formie niż pieniądz, należy wnieść do Urzędu Gminy Somianka,
pok. nr
6. Wykonawca,
którego oferta nie będzie zabezpieczona wskazaną formą i wysokością wadium, w
tym również na przedłużony okres związania ofertą lub Wykonawca nie zgodzi się
na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony
z postępowania.
7. Za datę i
godzinę wniesienia wadium w formie pieniądza przyjmuje się datę i godzinę
uznania rachunku zamawiającego. Do
oferty należy dołączyć kopię przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem
przez wykonawcę.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami,
jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie
złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub
pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego
stronie:
9. Zwrot bądź zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie
z art. 46 Ustawy.
10. Zamawiający
dokona zwrotu wadium niezwłocznie na
pisemny wniosek wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu do
składania ofert,
11. Jeżeli
wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami
wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane,
pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizję bankową za przelew
pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
III.3) WARUNKI
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH
WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia
do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.
Podpisany formularz oświadczenia o spełnieniu warunków
z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień
publicznych.
III.3.2) Wiedza i
doświadczenie
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna
ten warunek za spełniony w przypadku gdy Wykonawca udokumentuje na podstawie
złożonych dokumentów, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu
składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie realizację
minimum 1 usługi o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem
zamówienia polegające na dowozie min 300 dzieci w ciągu jednego miesiąca w
jednym roku szkolnym do szkół na podstawie zakupu biletów miesięcznych, z
podaniem ich rodzaju i wartości, przedmiotu,
dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane wraz
z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są
wykonywane należycie (należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzających
należyte wykonanie zadania potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z
oryginałem np. – referencje, faktury, umowy, protokoły itp.).
Ocena
spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia
na podstawie załączonego do oferty wykazu wykonanych usług (załącznik nr 5 do
SIWZ) oraz dowodami potwierdzającymi, że usługi
zostały wykonane należycie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, innych
podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie
dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności
przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do
dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu
zamówienia.”
III.3.3) Potencjał
techniczny
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający
uzna ten warunek za spełniony w przypadku gdy Wykonawca udokumentuje na podstawie
złożonych dokumentów, że dysponuje sprzętem przewidzianych do realizacji
zamówienia: dwoma autobusami po 52 miejsca siedzące + 1 miejsce, jednym autobus
po 50 miejsc siedzących + 1 miejsce, jednym autobusem lub busem po 25 miejsc
siedzących + 1 miejsce (należy dołączyć kopie dokumentów na podstawie których
Zamawiający będzie mógł stwierdzić dysponowanie przez Wykonawcę w/w sprzętem
potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę np. dowody zakupu, dowody
rejestracyjne itp.)
Ocena
spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia
na podstawie załączonego do oferty wykazu potencjału technicznego (załącznik nr
6 do SIWZ) oraz dowodami potwierdzającymi, że Wykonawca dysponuje sprzętem –
potencjałem technicznym.
Wykonawca może polegać potencjale technicznym, innych
podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie
dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności
przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do
dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu
zamówienia.”
III.3.4) Osoby
zdolne do wykonania zamówienia
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie określa tego warunku
III.3.5) Sytuacja
ekonomiczna i finansowa
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie określa tego warunku
III.4) INFORMACJA O
OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez
wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia
niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy
przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w
kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące
przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty nie wymienione w pkt III.4) albo w pkt
III.5)
1.
Poprawnie wypełniony „formularz oferty” z podaną ceną
jednostkową za całość usługi, podpisany przez osobę/osoby uprawnione do
reprezentowania Wykonawcy i zaciągnięcia zobowiązań w wysokości wartości
złożonej oferty
2.
Dokumenty stwierdzające, że wykonawca, który będzie
wykonywać zamówienie, posiada uprawnienia do działalności i czynności będących
przedmiotem zamówienia: kopia zezwolenia/licencja na wykonywanie krajowego
transportu drogowego osób;
3. Lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia
16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacja o tym,
że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej
4
Wykaz części zamówienia, których
realizację wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg
nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA
OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
1) łączna wartość zamówienia dla
liczby uczniów określonej w SIWZ – cena : 90 pkt.
2) średni wiek taboru: 5 pkt.
3) wyposażenie dodatkowe
zwiększające bezpieczeństwo (ABS i drzwi automatyczne otwierane przez
kierowcę): 5 pkt.
IV.2.2)
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie
art. 144 ust. 1 Ustawy, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość
zmiany postanowień zawartej
umowy, szczególności w przypadku gdy:
1)
wystąpią zdarzenia losowe (powstałe na
skutek działań natury – anomalie pogodowe np. powódź, huragan, intensywne opady
deszczu utrzymujące się przez kilka tygodni i inne klęski żywiołowe)
uniemożliwiające prawidłową realizację zadania,
2) wystąpi awaria nie zawiniona czynnościami lub
nie wynikająca z zaniechania czynności, do których Wykonawca był zobowiązany,
3) wystąpią działania osób trzecich lub organów
władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie
realizacji zamówienia.,
4) wystąpią zmiany na
uzasadniony wniosek Wykonawcę zaakceptowany przez Zamawiającego i pod
warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności których Wykonawca nie mógł
przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona,
5) warunków płatności z
zastrzeżeniem, że zmiana ta będzie korzystna i niezbędna dla Zamawiającego,
6) innych niezbędnych zmian pod
warunkiem, że są korzystne dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest
dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
https://ugsomianka.bip.org.pl/
Specyfikację
istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd
Gminy Somianka, Somianka Parcele 16B, 07-203 Somianka.
IV.4.4) Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
12.08.2014r.
godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Somianka, Somianka Parcele 16B, 07-203
Somianka w pokoju nr 14 - sekretariat.
Otwarcie
ofert nastąpi w Urzędzie Gminy Somianka w pokoju nr 19. w dniu 12.08.2014r. o
godz. 10:10.
IV.4.5) Termin
związania ofertą:
okres w
dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje
dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Nie dotyczy
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania
środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi
środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego
Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia:
Nie
/-/
Andrzej Żołyński
Wójt Gminy
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Bogdan Krysiak
- Data udostępnienia w BIP: 2014-10-09
- Informacja zaktualizowana przez: Bogdan Krysiak
- Data ostatniej aktualizacji: 2014-10-09 15:41:05
- Liczba odsłon: 954
- Historia dokumentu: