Somianka, 25.08.2014

 

KZ. 270.9.4.2014

 

 

Wykonawcy biorący udział

w postępowaniu przetargowym

 

Nazwa zamówienia:

„PRZEWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ PUBLICZNYCH NA TERENIE GMINY SOMIANKA, NA PODSTAWIE ZAKUPU BILETÓW MIESIĘCZNYCH W ROKU SZKOLNYM 2014/2015

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu  nieograniczonego

(KZ 270.9.2014)

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY


Na podstawie art. 92 ust. ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 poz. 907 z póź. zm.) zawiadamiamy o wyborze najkorzystniejszej oferty, wszystkich wykonawców składających oferty w przetargu nieograniczonym na realizację w/w zadania.

 

Najkorzystniejszą ofertę złożył Wykonawca nr 3

Firma „MONTPLAST” Usługi i Handel

Marian Łachacki

ul. 3 Maja 4/17

07-200 Wyszków

  za ceną brutto za całość zadania 135 150,00  złotych

 

            Ze względu na najkorzystniejszą cenę, oferty w/w wykonawca uzyskał rekomendację komisji przetargowej oraz został zaakceptowany przez Wójta Gminy. Była to najkorzystniejsza cena ofertowa w stosunku co do ceny jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zadania. Oferta Wykonawcy nie przekracza możliwości ani zamierzeń finansowych Zamawiającego.

 

Uzasadnienie wyboru oferty:

1)     łączna wartość zamówienia dla liczby uczniów określonej w SIWZ – 90 pkt.

2)     średni wiek taboru: 5 pkt

3)   wyposażenie dodatkowe zwiększające bezpieczeństwo (ABS i drzwi automatycznie otwierane przez kierowcę): 5pkt

Do upływu terminu składania ofert złożono następujące oferty:

 

Nr oferty

Wykonawca i siedziba/adres

Cena Brutto za bilet miesięczny na trasie

Wartość za całość zadania

( brutto)

Punktacja

Uwagi

 

1.

„SANIMAX-Transport s.c.” Janusz Sosnowski i Monika Sosnowska ul. Sokołowska 9/286, 01-142 Warszawa

Do 5 km

35,00

142 160,00

94,81

 

Oferta ważna

Od 5km do 10 km

44,00

Powyżej 10 km

50,00

2.

PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W OSTROŁĘCE S.A. ul. Tadeusza Zawadzkiego „ZOŚKI” 1, 07-412 Ostrołęka

Do 5 km

35,10

142 198,20

95,04

Oferta ważna

Od 5km do 10 km

43,74

Powyżej 10 km

50,22

3.

Firma „MONTPLAST” USŁUGI I HANDEL Marian Łachacki ul. 3 Maja 4/17, 07-200 Wyszków

Do 5 km

33,00

135 150,00

98,25

 

Oferta ważna

Od 5km do 10 km

41,00

Powyżej 10 km

56,00

 

Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 2) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 poz. 907 z póź. zm.) Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie została odrzucona żadna oferta.

Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 poz. 907 z póź. zm.) Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie został wykluczony żaden Wykonawca.

Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 poz. 907 z póź. zm.) Zamawiający informuje, że podpisanie umowy z wyłonionym Wykonawcą zgodnie z art. 94 ust. 1 ustawy PZP możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności po upływie 5 dni od dnia przesłania (faksem lub drogą elektroniczną) niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, lub po upływie 10 dni od dnia przesłania (pocztą polską) niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej ofert.

Ponadto Zamawiający informuje, iż od rozstrzygnięcia postępowania przysługują Wykonawcy środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 poz. 907 z póź. zm.) obowiązujące w chwili wszczęcia postępowania.

 

                                                                                             Wójt Gminy Somianka

                                                                                              /-/ Andrzej Żołyński

 

 

Otrzymują:

1.       „SANIMAX- Transport s.c.”

Janusz Sosnowski i Monika Sosnowska

          ul. Sokołowska 9/286, 01-142 Warszawa

 

  1. PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI

SAMOCHODOWEJ W OSTROŁĘCE S.A.

ul. Tadeusza Zawadzkiego „Zośki” 1,    07-412 Ostrołęka

 

3.        Firma „MONTPLAST” USŁUGI I HANDEL

Marian Łachacki

ul. 3 Maja 4/17,   07-200 Wyszków





Gmina Somianka 07-203 Somianka pow. wyszkowski woj. mazowieckie

tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,

e-mail: somianka@somianka.pl, ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy pzp.

 

Ogłoszenie opublikowano w biuletynie UZP

Numer ogłoszenia: 168687 – 2014, data zamieszczenia: 04.08.2014

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – USŁUGA

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Somianka, Somianka - Parcele 16 B, 07-203 Somianka, woj. mazowieckie, tel. 029 7418790, faks 029 7418714.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

  Przewóz uczniów do Szkół Publicznych na terenie gminy Somianka, na podstawie zakupu biletów miesięcznych w roku szkolnym 2014/2015

II.1.2)        Rodzaj zamówienia: usluga

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiot zamówienia obejmuje usługi przewozowe polegające na dowozie autobusami uczniów z miejsca zamieszkania do szkół publicznych na terenie Gminy Somianka i z powrotem, na podstawie zakupu biletów miesięcznych w roku szkolnym 2014/2015.

 

Dowóz i odwóz odbywał będzie się do niżej wymienionych szkół:

-     Zespołu Szkół w Somiance,

-     Zespołu Szkół w Woli Mystkowskiej,

-     Publicznej Szkoły Podstawowej w Ulasku,

-     Publicznej Szkoły Podstawowej w Jackowie Górnym

 

Dowóz i odwóz odbywał będzie się na trasach zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 1a i 1b do SIWZ

 

Dowóz do szkół odbywać się będzie rano w godzinach zapewniających swobodne przybycie wszystkich uczniów na lekcje od godziny 8:00 i godziny 9:00 tylko w Zespole Szkół w Woli Mystkowskiej – kurs III, odwóz po godzinach nauki uzgodniony przez Wykonawcę z dyrektorami poszczególnych szkół zaakceptowany przez zamawiającego. Dowóz i odwóz dzieci do szkół musi odbywać się przez wszystkie wymienione w załączniku nr 1a i 1b do SIWZ miejscowości, poprzez przejazd przez te miejscowości bądź dojazd do tych miejscowości.

Realizacja przewozów w dniach nauki szkolnej zgodnie z harmonogramem dowozu i odwozu uczniów do szkół, natomiast w dniach innych niż dni nauki szkolnej – rekolekcje, odpracowania dni nauki w innych terminach, święta szkolne itp., których konieczność wynika z organizacji roku szkolnego – według rozkładu okazjonalnego, uzgodnionego z Zamawiającym oraz Dyrekcją poszczególnych szkół.

 

Wykonawca w ramach ceny za bilet miesięczny zobowiązany jest do zatrudnienia opiekuna do sprawowania opieki nad dziećmi w trakcie dowozu do placówek Oświatowych i z powrotem oraz zagwarantowanie ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

 

Usługa winna być wykonana pojazdami spełniającymi warunki do przewozu dzieci.

 

Wykonawca musi dysponować odpowiednią ilością pojazdów do przewiezienia ilości dzieci wskazanych w załączniku nr 1a i 1b do SIWZ:

      1)          Zespół Szkół w Somiance i Publiczna Szkoła Podstawowa w Ulasku:

-     kurs I, kurs II, kurs IV – jeden autobus  po 52 miejsca siedzące + 1 miejsce,

-     kurs III – jeden autobus po 50 miejsc siedzących + 1 miejsce

      2)          Zespół Szkól w Woli Mystkowskiej:

-     kurs I, kurs II, Kurs III – jeden autobus po 52 miejsca siedzące + 1 miejsce

      3)          Publiczna Szkoła Podstawowa w Jackowie Górnym:

-     kurs I, kurs II – jeden autobus po 25 miejsc siedzących + 1 miejsce

Zgodnie z powyższymi zapisami wykonawca powinien dysponować dwoma autobusami po 52 miejsca siedzące + 1 miejsce, jeden autobus po 50 miejsc siedzących + 1 miejsce, jednym autobusem lub busem po 25 miejsc siedzących + 1 miejsce.

 W razie awarii pojazdu wykonującego przewóz uczniów, Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia autobusu zastępczego na własny koszt.

 

Wykonawca przedstawi ceny biletów miesięcznych w poszczególnych zakresach:

-        do 5 kilometrów

-        od 5 kilometrów do 10 kilometrów

-        powyżej 10 kilometrów ale nie więcej niż 15 kilometrów

 

Orientacyjna ilość uczniów i odległości do poszczególnych szkół  w roku szkolnym 2014/2015 przedstawiono poniżej

 

Zespół Szkół w Somiance

do 5 km

Od 5 km do 10 km

Powyżej 10 km

107

36

18

Zespół Szkół w Woli Mystkowskiej

do 5 km

Od 5 km do 10 km

Powyżej 10 km

75

46

0

 

Publiczna Szkoła Podstawowa w Ulasku

do 5 km

Od 5 km do 10 km

Powyżej 10 km

45

0

0

 

Publiczna Szkoła Podstawowa w Jackowie Górnym

do 5 km

Od 5 km do 10 km

Powyżej 10 km

29

17

0

SUMA

256

99

18

 

 

Rozliczenie za wykonaną usługę odbywać się będzie w okresach jednomiesięcznych. Zapłata zostanie uregulowana przelewem na konto wykonawcy wskazane na fakturze w terminie 14 dni od daty wpływu faktury do siedziby Zamawiającego, wraz z listą uczniów upoważnionych do przewozu w danym miesiącu podpisaną przez Dyrektora danej placówki.

 

Zamawiający przewiduje możliwość uruchomienia przez przewoźnika linii regularnej na terenie Gminy Somianka.

 

Ilość uczniów może ulec zwiększeniu bądź zmniejszeniu w danym miesiącu. W związku ze zwiększeniem ilości uczniów wartość zakupu biletów miesięcznych w danym roku nie może przekroczyć 10% wartości ogólnej zamówienia w danym roku szkolnym. Zapotrzebowanie na bilety miesięczne przekazywane będzie z wyprzedzeniem miesięcznym przez dyrektora szkoły. 

 

Wykonawca składając ofertę zobowiązany będzie do dokonywania  przewozu autobusami przedstawionymi w ofercie. W przypadku braku możliwości dokonania przewozu autobusami przedstawionymi w ofercie Wykonawca będzie mógł Wystąpić do Zamawiającego o dokonanie zamiany lecz przedstawiając autobus z tego samego rocznika lub młodszy o parametrach takich samych lub lepszych. Brak będzie zgody ze strony zamawiającego na dokonanie zamiany na autobus starszy i gorszych parametrach.

 

II.1.5) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Tak

Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

60100000-9  - Usługi w zakresie transportu drogowego

60172000-4 – Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowca

60112000-6 – Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: NIE.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: NIE.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Do 30.06.2015r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1)   WADIUM

  •  Informacja na temat wadium:

1.   Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych)    

2.   Wadium może być wniesione (w zależności od wyboru Wykonawcy) w następujących formach:

a)   w pieniądzu, 

b)   w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym  że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

c)   w gwarancjach bankowych, 

d)   w gwarancjach ubezpieczeniowych, 

e)   poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy  z  dnia  9  listopada  2000  r.  o  utworzeniu  Polskiej  Agencji  Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z 2008r. Nr. 116, poz. 730 i 732 i nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. Nr 96, poz. 620)

3.   W  przypadku  wnoszenia  wadium  w  pieniądzu  kwotę  należy  wpłacić  przelewem  na rachunek bankowy Gminy Somianka, nr konta: 28 892310760600082420060006 Bank Spółdzielczy w Ostrowi Mazowieckiej oddział w Somiance. Dowód  wniesienia  wadium  w  pieniądzu  musi  zawierać  w  rubryce  „tytułem” sformułowanie ze zwrotem „wadium na przetarg …………… i należy załączyć go do oferty. 

4.  Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt. 3 Ustawy.

5.   Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz, należy wnieść do Urzędu Gminy Somianka, pok. nr 11, a  jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę załączyć do oferty.

6.   Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wskazaną formą i wysokością wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub Wykonawca nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania.

7.   Za datę i godzinę wniesienia wadium w formie pieniądza przyjmuje się datę i godzinę uznania rachunku  zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

8.  Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie:

9.   Zwrot bądź zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 Ustawy. 

10. Zamawiający dokona zwrotu wadium niezwłocznie na  pisemny wniosek wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert,

11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

 

III.3)   WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1)   Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

1.      Podpisany formularz oświadczenia o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1  ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.3.2)   Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony w przypadku gdy Wykonawca udokumentuje na podstawie złożonych dokumentów, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie realizację minimum 1 usługi o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia polegające na dowozie min 300 dzieci w ciągu jednego miesiąca w jednym roku szkolnym do szkół na podstawie zakupu biletów miesięcznych, z podaniem ich rodzaju i wartości, przedmiotu,  dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zadania potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem np. – referencje, faktury, umowy, protokoły itp.).

 

         Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty wykazu wykonanych usług (załącznik nr 5 do SIWZ) oraz dowodami potwierdzającymi, że usługi  zostały wykonane należycie.

 

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.”

 

III.3.3)   Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony w przypadku gdy Wykonawca udokumentuje na podstawie złożonych dokumentów, że dysponuje sprzętem przewidzianych do realizacji zamówienia: dwoma autobusami po 52 miejsca siedzące + 1 miejsce, jednym autobus po 50 miejsc siedzących + 1 miejsce, jednym autobusem lub busem po 25 miejsc siedzących + 1 miejsce (należy dołączyć kopie dokumentów na podstawie których Zamawiający będzie mógł stwierdzić dysponowanie przez Wykonawcę w/w sprzętem potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę np. dowody zakupu, dowody rejestracyjne itp.)

 

         Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty wykazu potencjału technicznego (załącznik nr 6 do SIWZ) oraz dowodami potwierdzającymi, że Wykonawca dysponuje sprzętem – potencjałem technicznym.

 

Wykonawca może polegać potencjale technicznym, innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.”

III.3.4)   Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie określa tego warunku

III.3.5)   Sytuacja ekonomiczna i finansowa

               Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie określa tego warunku

 

III.4)   INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1)   W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

 

  • Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu,  daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

 

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2)   W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3)   Dokumenty podmiotów zagranicznych

               Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4)   Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej

 

III.6)   INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty nie wymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.             Poprawnie wypełniony „formularz oferty” z podaną ceną jednostkową za całość usługi, podpisany przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy i zaciągnięcia zobowiązań w wysokości wartości złożonej oferty

2.             Dokumenty stwierdzające, że wykonawca, który będzie wykonywać zamówienie, posiada uprawnienia do działalności i czynności będących przedmiotem zamówienia: kopia zezwolenia/licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób;

3.       Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej

4        Wykaz części zamówienia, których realizację wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1)    TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1)    Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2)    KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:  

1)   łączna wartość zamówienia dla liczby uczniów określonej w SIWZ – cena : 90 pkt.

2)   średni wiek taboru: 5 pkt.

3)   wyposażenie dodatkowe zwiększające bezpieczeństwo (ABS i drzwi automatyczne otwierane przez kierowcę): 5 pkt.

 

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3)    ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust. 1 Ustawy, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany  postanowień  zawartej  umowy, szczególności w przypadku gdy:

1)    wystąpią zdarzenia losowe (powstałe na skutek działań natury – anomalie pogodowe np. powódź, huragan, intensywne opady deszczu utrzymujące się przez kilka tygodni i inne klęski żywiołowe) uniemożliwiające prawidłową realizację zadania,

2)    wystąpi awaria nie zawiniona czynnościami lub nie wynikająca z zaniechania czynności, do których Wykonawca był zobowiązany,

3)    wystąpią działania osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia.,

4)    wystąpią zmiany na uzasadniony wniosek Wykonawcę zaakceptowany przez Zamawiającego i pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona,

5)    warunków płatności z zastrzeżeniem, że zmiana ta będzie korzystna i niezbędna dla Zamawiającego,

6)    innych niezbędnych zmian pod warunkiem, że są korzystne dla Zamawiającego.

 

IV.4)    INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)    Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

               https://ugsomianka.bip.org.pl/

               Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

               Urząd Gminy Somianka, Somianka Parcele 16B, 07-203 Somianka.

IV.4.4)    Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

               12.08.2014r. godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Somianka, Somianka Parcele 16B, 07-203 Somianka w pokoju nr 14 - sekretariat.

               Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy Somianka w pokoju nr 19. w dniu 12.08.2014r. o godz. 10:10.

IV.4.5)    Termin związania ofertą:

               okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16)  Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:

Nie dotyczy

IV.4.17)  Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie     zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:

               Nie


 

/-/ 

Andrzej Żołyński

Wójt Gminy

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Załączniki

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Bogdan Krysiak
  • Data udostępnienia w BIP: 2014-10-09
  • Informacja zaktualizowana przez: Bogdan Krysiak
  • Data ostatniej aktualizacji: 2014-10-09 15:41:05
  • Liczba odsłon: 954
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4185692]

przewiń do góry