Somianka 20.01.2011r.

 

 

MODYFIKACJA TRESCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH

WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

Na realizacje zadania:

 

„Dostawa materiałów biurowych do Urzędu Gminy Somianka i jednostek organizacyjnych Gminy Somianka”

 

Do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wprowadza się następujące modyfikacje:

  

  1. Zmianie ulega załącznik nr 4 do SIWZ – Formularz cenowy. Poprawny formularz stanowi załącznik do modyfikacji SIWZ.

Wprowadzone zmiany w formularzu cenowym dotyczą:

      Pozycja 102  - wprowadzone zmiany w opisie

      Pozycja 120 rozbita została na trzy pozycje. W zmienionym formularzu cenowy są to pozycje 120, 121, 122

      Pozycja 121  - wprowadzone zmiany w opisie i w nowym formularzu cenowym jest to pozycja 123

      Pozycja 125  - wprowadzone zmiany w opisie i w nowym formularzu cenowym jest to pozycja 127

      Pozycja 126  - wprowadzone zmiany w opisie i w nowym formularzu cenowym jest to pozycja 128

      Pozycja 187  - wprowadzone zmiany w opisie i w nowym formularzu cenowym jest to pozycja 189

      Pozycja 188  - wprowadzone zmiany w opisie i w nowym formularzu cenowym jest to pozycja 190

      Pozycja 239  - wprowadzone zmiany w opisie i w nowym formularzu cenowym jest to pozycja 241

 

 

Pozostałe postanowienia SIWZ pozostają bez zmian.

 

Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (DZ. U. z 2010r. Nr. 113, poz. 759 z póź zm.)

 

Załącznik do SIWZ

 

 Wójt Gminy Somianka

         /-/ Andrzej Żołyński

 

 

Gmina Somianka 07-203 Somianka pow. wyszkowski woj. mazowieckie

tel. (29) 74-187-90 fax (29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,  

e-mail: somianka@somianka.pl, ogłasza przetarg nieograniczony  o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy pzp.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – Dostawa

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:  Gminy Somianka 07-203 Somianka pow. Wyszkowski                    woj. Mazowieckie tel. (29) 74-187-90 fax (29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,  

e-mail: somianka@somianka.pl,

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMOWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Dostawa materiałów biurowych do Urzędu Gminy Somianka i jednostek organizacyjnych Gminy Somianka

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawa

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Gminy Somianka i jednostek organizacyjnych Gminy Somianka  w roku 2011, określonych w Załączniku Nr 4 do SIWZ.

Zamawiający wymaga, aby przedmiot dostawy był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz dobrej jakości.

Okres ważności wszystkich dostarczonych artykułów powinien wynosić minimum 12 m-cy od dnia dostawy.

Zamawiający nie dopuszcza wskazania w ofercie regenerowanych wkładów drukujących, tj takich, które wytworzono przez samo uzupełnienie środka drukującego lub z pominięciem procesu produkcyjnego.

Wykonawca posiada prawo przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego, tzn. innego niż podany w załączniku Nr 4 do SIWZ, pod warunkiem, że posiada on takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe, jak produkt oryginalny. Przez produkty równoważne rozumie się zamienniki charakteryzujące się pełną kompatybilnością z urządzeniami, w których mają być użytkowane jako materiały eksploatacyjne, a także posiadające nie gorsze niż produkt oryginalny parametry w zakresie jakości wydruku i wydajności.

W razie przedstawienia produktu równoważnego należy wpisać jego określenie w tabelce formularza cenowego obok produktu określonego przez Zamawiającego w załączniku Nr 4 do SIWZ.

Wszystkie wymienione w załączniku Nr 4 do SIWZ artykuły powinny odpowiadać wymaganiom tam określonym i posiadać cechy pierwotnego opakowania.

Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 Ustawy).

Zamawiający może zażądać próbek w celu oceny jakości przedstawianych w ofercie produktów.

Dostawy materiałów biurowych będą dostarczane do następujących jednostek:

1.      Urząd Gminy w Somiance

2.      Gminny Ośrodek Kultury w Somiance

3.      Gminna Biblioteka Publiczna w Somiance

4.      Zakład Gospodarki Komunalnej w Somiance

5.      Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Somiance

6.      Zespół Szkół w Somiance

7.      Zespół Szkół w Woli Mystkowskiej

8.      Publiczna Szkoła Podstawowa w Jackowie Górnym

9.      Publiczna Szkoła Podstawowa w Kręgach

10.  Zespół Szkół Publicznych w Woli Mystkowskiej z filią w Nowych Wypychach

11.  Publiczna Szkoła Podstawowa w Ulasku.

Dostawy do jednostek zlokalizowanych w miejscowościach na terytorium całej Gminy, wg aktualnego zapotrzebowania z częstotliwością nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówienia uzupełniającego: TAK

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 i 6

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

    30.19.00.00-7

-     22.80.00.00-8

-     30.19.76.00-2

-     30.19.76.30-1

-     30.19.21.13-6

-     30.23.72.00-1

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do 31.12.2011r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

NIE DOTYCZY

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczki na poczet wykonania nie zamówienia: nie

III.3)   WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania.

            Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

1.      Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy.

2.      Podpisany formularz „oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 i o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ;

3.   Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.3.2.) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

1.      Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat, przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zadania potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem np. – referencje, faktury, umowy, protokoły itp.) - wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeśli udokumentuje realizację minimum 1 zadania, związanego z dostawą materiałów biurowych zgodną z przedmiotem zamówienia.  W przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów (podanie w wykazie robót zrealizowanych przez te podmioty) należy dołączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do współpracy przy wykonywaniu zamówienia przez oddanie do dyspozycji niezbędnych zasobów  

III.3.3) Potencjał techniczny

Zamawiający nie określa warunków spełnienia tego warunku

III.3.4) Osoby zdolne do wykonywania zamówienia

Zamawiający nie określa warunków spełnienia tego warunku.

 III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

1.   Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIA NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY.

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

1. wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat, przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zadania potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem np. – referencje, faktury, umowy, protokoły itp.) - wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeśli udokumentuje realizację minimum 1 zadania, związanego z dostawą materiałów biurowych zgodna z przedmiotem zamówienia.  W przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów (podanie w wykazie robót zrealizowanych przez te podmioty) należy dołączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do współpracy przy wykonywaniu zamówienia przez oddanie do dyspozycji niezbędnych zasobów  

2.   Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy, należy przedłożyć:

1.   Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy.

2.   Podpisany formularz „oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 i o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

1.       nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

2.       nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

3.       nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert – albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego albo administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego dla miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienia publiczne tylko dla wykonawców u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) ZMIANY UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:

-        W przypadku zmiany stawki VAT przez władze ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany stawki od towarów i usług oraz podatku akcyzowego.

-        W przypadku wystąpienia istotnych powodów uniemożliwiających zachowanie terminu  - na wniosek Wykonawcy zaakceptowany przez Zamawiającego

-        Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Gmina Somianka http;//ugsomianka.bip.org.pl,  

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Somianka 07-203 Somianka

IV.4.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: do dnia 25.01.2011r. godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Somianka, 07-203 Somianka, pok. Nr 6. Otwarcie ofert nastąpi w pok. Nr 19 w dniu 25.01.2011r. o godz. 10:10

IV.4.3) Termin związania ofertą: 30 dni od daty składania i otwarcia ofert.

IV.4.4) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:

NIE DOTYCZY

IV.4.5) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi :

NIE DOTYCZY

 Wójt Gminy Somianka

  /-/ Andrzej Żołyński

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Załącznik do SIWZ

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Bogdan Krysiak
  • Data udostępnienia w BIP: 2011-01-20
  • Informacja zaktualizowana przez: Bogdan Krysiak
  • Data ostatniej aktualizacji: 2011-01-20 12:22:53
  • Liczba odsłon: 405
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4283963]

przewiń do góry