Gmina Somianka 07-203 Somianka pow. wyszkowski woj. mazowieckie

tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,   e-mail: somianka@somianka.pl, ogłasza przetarg nieograniczony  o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy pzp. i przy udziale środków współfinansowych z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnianie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:  Gminy Somianka 07-203 Somianka pow. Wyszkowski, woj. Mazowieckie tel. (0-29) 74-187-90 fax(0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,e-mail: somianka@somianka.pl,

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMOWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla dzieci w wieku 3-5 lat, w tym  zajęć logopedycznych i  zajęć z języka angielskiego w przedszkolu „Biały Miś” w Nowych Wypychach i przedszkolu „Słoneczko” w Somiance.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi       

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest: przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla dzieci w wieku 3-5 lat, w tym  zajęć logopedycznych i  zajęć z języka angielskiego w przedszkolu „Biały Miś” w Nowych Wypychach i przedszkolu „Słoneczko” w Somiance.

 Przedmiot zamówienia składa się z 2 części :

Część I – Zajęcia logopedyczne (czas świadczenia usługi od daty podpisania umowy do 31.05.2013 - 2160 godzin dydaktycznych łącznie dla 2 przedszkoli). Logopeda w każdym tygodniu powinien odbyć 8 godzin zajęć  dydaktycznych w każdej z 3 grup.

a)      przeprowadzenie diagnozy logopedycznej dzieci;

b)      opracowanie programu zajęć dla grupy 3-4-latków  i grupy 4-5-latków;

c)      prowadzenie zajęć rozwijających umiejętność mówienia i wysławiania się o charakterze profilaktycznym lub korekcyjnym;

d)      prowadzenie zajęć w formie m.in. gier i zabaw

e)      prowadzenie obserwacji rozwoju mowy dzieci;

f)       przekazywanie rodzicom na bieżąco informacji o postępach dzieci;

g)      zamawiający przekaże wykonawcy ramowy harmonogram zajęć z uwzględnieniem godzin zajęć i przerw;

h)      prowadzenie dokumentacji przebiegu zajęć.

i)        oznaczenie dokumentacji w ramach prowadzonych zajęć zgodnie z wytycznymi dla promocji w ramach PO KL.

Część II – Zajęcia z języka angielskiego (czas świadczenia usługi od daty podpisania umowy do 31.05.2013 - 540 godzin dydaktycznych łącznie dla 2 przedszkoli). Zajęcia języka angielskiego będą prowadzone w każdej z 3 grup po 2 godziny tygodniowo.

a)      opracowanie programu zajęć dla grupy 3-4-latków  i grupy 4-5-latków;

b)      prowadzenie zajęć z języka angielskiego w formie gier, zabaw ruchowych

c)      wzbudzanie zainteresowania kulturą, obyczajami krajów anglojęzycznych;

d)      prowadzenie obserwacji rozwoju dzieci;

e)      przekazywanie rodzicom na bieżąco informacji o postępach dzieci;

f)       zamawiający przekaże wykonawcy ramowy harmonogram zajęć z uwzględnieniem godzin zajęć i przerw;

g)      prowadzenie dokumentacji przebiegu zajęć;

h)      oznaczenie dokumentacji w ramach prowadzonych zajęć zgodnie z wytycznymi dla promocji w ramach PO KL.

Szacunkowa ilość godzin zajęć

Z zajęć dodatkowych  będzie korzystało 60 dzieci w wieku 3-5 lat przez okres od końca października 2010r. do maja 2013r.

  1. W roku 2010 - 48 h zajęć z języka angielskiego i 192 h zajęć z logopedą
  2. w roku 2011 - 216 h zajęć z języka angielskiego i 864 h zajęć z logopedą
  3. w roku 2012 - 216 h zajęć z języka angielskiego i 864 h zajęć z logopedą
  4. w roku 2013 – 60 h zajęć z języka angielskiego i 240 h zajęć z logopedą
  5. w ciągu całego okresu trwania projektu będzie 540 h zajęć z języka angielskiego i 2160 h zajęć z logopedą.

Zajęcia z logopedą będą się odbywały w przedszkolu „Słoneczko” w Somiance grupa I –środa,  zajęcia grupa II – piątek, przedszkole „Biały Miś” w Nowych Wypychach – poniedziałek, z możliwością zmiany w trakcie trwania projektu.

Zajęcia z języka angielskiego będą się odbywały w obydwu przedszkolach w następujących dniach: wtorek i czwartek, z możliwością zmiany w trakcie trwania projektu.

Zamawiający po podpisaniu umowy z wykonawca ustali godzinowy harmonogram zajęć i przekaże Wykonawcy z zastrzeżeniem zapisów zawartych powyżej.

Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, oraz z zachowaniem należytej staranności.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówienia uzupełniającego: NIE

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

80000000-4  - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80110000-8  - Usługi szkolnictwa przedszkolnego

80410000-1  - Różne usługi szkolne

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do 31.05.2013r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

1.   Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące złotych).    

2.   Wadium może być wniesione (w zależności od wyboru Wykonawcy) w następujących formach:

-        pieniądzu, wpłaconym na konto Urzędu Gminy Somianka: 28 8923 1076 0600 0824 2006 0006  Bank Spółdzielczy w Ostrowi Mazowieckiej oddział w Somiance,

-        gwarancjach bankowych- oryginał,

-        gwarancjach ubezpieczeniowych- oryginał,

-        poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm)- oryginał.

-        poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - oryginał,

3.  Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz, należy wnieść do Urzędu Gminy Somianka, pok. nr 6, a  jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę załączyć do oferty.

4.   Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wskazaną formą i wysokością wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub Wykonawca nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania.

5.   Za datę i godzinę wniesienia wadium w formie pieniądza przyjmuje się datę i godzinę uznania rachunku  zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

6.    Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie:

7.    Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:

a)   odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;

b)   nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,

c)   zawarcie umowy w sprawie Zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

8.  Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium, jeżeli:

-        nie zwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a ustawy Pzp.;

-        zostanie zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego oraz zostanie wniesione przez Wykonawcę zabezpieczenie należytego wykonania umowy;

-        Zamawiający unieważni postępowanie,

9.   Zamawiający dokona zwrotu wadium niezwłocznie na  pisemny wniosek wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert,

10.  Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczki na poczet wykona nie zamówienia: nie

III.3)   WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania.

            Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

1.   Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy.

2. Podpisany formularz „oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 i o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ;

3.   Aktualne  zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.3.2.) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

Zamawiający nie określa zasad sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunków

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

1.   Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jakimi dysponuje wykonawca przewidzianych do realizacji zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum dwoma laptopami,  1 projektorem lub rzutnikiem,  1 ekran manualny przenośny.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonywania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

1.       Wykaz kadry pracowniczej odpowiedzialnej za realizację przedmiotu zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu (doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku 3-5 lat), niezbędnym do wykonania zamówienia,

Część I - Zajęcia Logopedyczne prowadzący/ca powinien/na posiadać:

a)      posiada kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela-logopedy w przedszkolach określone w § 21 rozporządzeniu MEN z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli mniemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400):

b)      posiada umiejętność opracowywania programów oraz scenariuszy zajęć;

c)      spełnia warunki zdrowotne niezbędne do wykonywania zawodu

d)      niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,

e)      pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.

Część II - Zajęcia z Język angielskiego prowadzący/ca powinien/na posiadać:

a)      posiada kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela języka angielskiego w przedszkolach określone w § 11 rozporządzeniu MEN z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli mniemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400):

b)      posiada umiejętność opracowywania programów oraz scenariuszy zajęć;

c)      spełnia warunki zdrowotne niezbędne do wykonywania zawodu

d)      niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,

e)      pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.

2.      Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum dwoma osobami, które posiadają odpowiednie kwalifikacje do prowadzenia zajęć z języka angielskiego i zajęć  logopedycznych)

 III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

1.   Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJĘ O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIA NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY.

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

1.   Wykaz kadry pracowniczej odpowiedzialnej za realizację przedmiotu zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

      Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu (doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku 3-5 lat), niezbędnym do wykonania zamówienia,

2. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum dwoma osobami, które posiadają odpowiednie kwalifikacje do prowadzenia zajęć z języka angielskiego i zajęć  logopedycznych)

4. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jakimi dysponuje wykonawca przewidzianych do realizacji zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum dwoma laptopami,  1 projektorem lub rzutnikiem,  1 ekran manualny przenośny.

5.   Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy, należy przedłożyć:

1.   Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy.

2.   Podpisany formularz „oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 i o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych

3.   Aktualne  zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

1.       nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

2.       nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

3.       nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert – albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego albo administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedni miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty nie wymienione w pkt. III.4)

1.       Poprawnie wypełniony formularz ofertowy. Formularz powinien być podpisany przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy i zaciągnięcia zobowiązań w wysokości wartości złożonej oferty

2.       Zaparafowane istotne postanowienia umowy.

3.   Potwierdzenie wniesienia wadium

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienia publiczne tylko dla wykonawców u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) ZMIANY UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:

-        W przypadku zmiany stawki VAT przez władze ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany stawki od towarów i usług oraz podatku akcyzowego.

-        W przypadku działania siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie zamówienia w terminie umownym lub powodującej zmianę zakresu robót,

-        W przypadku wystąpienia istotnych powodów uniemożliwiających zachowanie terminu  - na wniosek Wykonawcy zaakceptowany przez Zamawiającego

-        Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Gmina Somianka http;//ugsomianka.bip.org.pl,  

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Somianka 07-203 Somianka

IV.4.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: do dnia 21.10.2010r. godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Somianka, 07-203 Somianka, pok. Nr 6. Otwarcie ofert nastąpi w pok. Nr 19 w dniu 21.10.2010r. o godz. 10:15

IV.4.3) Termin związania ofertą: 30 dni od daty składania i otwarcia ofert.

IV.4.4) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:

Europejski Funduszu Społeczny, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnianie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.

IV.4.5) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi :

NIE DOTYCZY

 Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Wójt Gminy Somianka

/-/ Andrzej Żołyński

             Somianka, 2010/11/02

 

KZ. 341/17-02/10

 

 

Wykonawcy biorący udział

w postępowaniu przetargowym

 

 

 

 

Nazwa zamówienia:

„Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla dzieci w wieku 3-5 lat, w tym  zajęć logopedycznych i  zajęć z języka angielskiego w przedszkolu „Biały Miś” w Nowych Wypychach i przedszkolu „Słoneczko” w Somiance.

 

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu 

nieograniczonego ( KZ 340/17/10)

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 i pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 nr 113 poz. 759 z późn. zm.) zawiadamiamy o wyborze najkorzystniejszej oferty, wszystkich wykonawców składających oferty w przetargu nieograniczonym na realizację w/w zadania.

 

Najkorzystniejszą ofertą złożył Wykonawca nr 1

Majerczyk Przemysław

AKADEMIA SZKOLEŃ DIALOG

Ul. Działowskiego 1/108

30-399 Kraków

 

 

1.   Za cenę jednostkową jednej godziny świadczenie usług w zakresie prowadzenia zajęć z języka angielskiego wraz z pochodnymi od wynagrodzeń:

a)      rok 2010 – 78,00 złotych brutto

b)      rok 2011 – 78,00 złotych brutto

c)      rok 2012 – 85,00 złotych brutto

d)      rok 2013 – 85,00 złotych brutto

 

2.   Za cenę jednostkową jednej godziny świadczenie usług w zakresie prowadzenia zajęć logopedycznych  wraz z pochodnymi od wynagrodzeń:

a)      rok 2010 – 80,00 złotych brutto

b)      rok 2011 – 80,00 złotych brutto

c)      rok 2012 – 90,00 złotych brutto

d)      rok 2013 – 80,00 złotych brutto

 

 

Wartość za całość zadania – 225.492,00 złotych brutto

 

Uzasadnienie

W celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żądał dołączenia dokumentów wymienionych w pkt. IX SIWZ „Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie maja dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu”.

Wykonawca: Majerczyk Przemysław, AKADEMIA SZKOLEŃ DIALOG Ul. Działowskiego 1/108, 30-399 Kraków, składając ofertę nie przedłożył oraz nie załączył następujących dokumentów:

1.      Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

  1. Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

3.      Wykauz kadry pracowniczej odpowiedzialnej za realizację przedmiotu zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności - zgodnie z załącznikiem nr 3 oraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu (doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku 3-5 lat), niezbędnym do wykonania zamówienia,

 

Zamawiający w dniu 21.10.2010r wysłał do Wykonawcy pismo wzywające do uzupełnienia powyższych dokumentów w celu spełnienia wymogów zawartych w SIWZ. Wykonawca w dniu 02.11.2010r. przesłał odpowiedź wraz z następującymi dokumentami:

1.      Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

2.      Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

3.      Wykaz kadry pracowniczej odpowiedzialnej za realizację przedmiotu zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności - zgodnie z załącznikiem nr 3 oraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

 

W przetargu wziął udział jeden wykonawca, który złożył ofertę ważną i nie został wykluczony z udziału w postępowaniu. Nie istnieją podstawy prawne ani faktyczne do unieważnienia postępowania w tej części.

 

Ze względu na najkorzystniejszą cenę, oferta w/w wykonawcy została zaakceptowana przez Wójta Gminy, po uzyskaniu uprzedniej rekomendacji komisji przetargowej. Była to najkorzystniejsza cena ofertowa, nie przekraczająca możliwości ani zamierzeń finansowych Zamawiającego.

Umowa z Wykonawcą w sprawie realizacji w/w zamówienia publicznego zostanie zawarta zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. z 2010r. Nr 113 poz. 759z póź. Zm.)

 

Ponadto zamawiający informuje, iż od rozstrzygnięcia postępowania przysługuje  Wykonawcom  środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy Prawo zamówienia publicznych obowiązujących w chwili wszczęcia postępowania. 

 

 

 Wójt Gminy Somianka

               /-/ Andrzej Żołyński

 

 

 

 

 

 

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Bogdan Krysiak
  • Data udostępnienia w BIP: 2010-11-03
  • Informacja zaktualizowana przez: Bogdan Krysiak
  • Data ostatniej aktualizacji: 2010-11-03 11:13:32
  • Liczba odsłon: 386
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4185370]

przewiń do góry