Zakład Gospodarki Komunalnej w Somiance 07-203 Somianka pow. wyszkowski woj. Mazowieckie tel. (0-29) 74-187-16 fax (0-29) 74-187-16 http://www.somianka.pl

e-mail: somianka@somianka.pl, zgk@somianka.pl,  l.lalak@somianka.pl , ogłasza przetarg nieograniczony  o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy pzp.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:  Zamawiającym jest Zakład Gospodarki Komunalnej w Somiance

Adres: Somianka 13A, 07-203 Somianka

Telefon: 0 prefix 29 74-187-16

Telefax: 0 prefix 29 74-187-16

      Adres strony internetowej                    http://www.ugsomianka.bip.org.pl

      Adres e-mail:   somianka@somianka.pl, zgk@somianka.pl,  l.lalak@somianka.pl

      Godziny urzędowania: od 8.00 do 16.00

      NIP:  7621848859           REGON: 551204428

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:  Zakład Gospodarki Komunalnej w Somiance

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMOWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UPORZĄDKOWANIE GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ I WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH NA TERENIE GMINY SOMIANKA - ZAKUP CIĄGNIKA WRAZ Z BECZKĄ ASENIZACYJNĄ

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawa

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1.1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa zakup ciągnika rolniczego z silnikiem 4 cylindrowym o min. poj. 4038 cm 3 i min. mocy 112 KM wraz z beczką asenizacyjną do wywozu nieczystości o pojemności 6tyś litów. Wszystkie zaoferowane produkty muszą być nowe wyprodukowane na terenie unii europejskiej i posiadać wszelkie dokumenty niezbędne do dopełnienia formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu na drogach publicznych. Wykonawca w ramach zaoferowanego sprzętu zapewnia pełen serwis gwarancyjny i pogwarancyjny z zastrzeżeniem iż odległość najbliższego serwisu nie może znajdować się dalej niż 50 km. Wykonawca w ramach zaoferowanego sprzętu powinien udzielić gwarancji na wóz asenizacyjny na okres nie krótszy niż 24 miesiące oraz na ciągnik na okres nie krótszy niż 24 miesiące liczony od daty dostawy, bez limitu przebiegu na ciągnik. 

a)      Ciągnik rolniczy fabrycznie nowy powinien posiadać następujące parametry:

-        Moc silnika – min.  112 KM

-        Liczba cylindrów – 4

-        Pojemność silnika – min. 4038 cm3

-        Paliwo: olej napędowy,  biodiesel do 100%

-        Typ: turbodoładowany z intercoolerem

-        Skrzynia biegów 24 przód 8 tył z 3 biegami załączanymi pod obciążeniem 40 km/h

-        Sprzęgło mokre

-        Akumulator

-        Sprężarka dwuobwodowa

-        Wydajność pompy 75 l/min

-        Zaczep tylny przesuwny z możliwością ciągnięcia przyczep jednoosiowych i wieloosiowych

-        Podnośnik tylny elektroniczny z radarem o udźwigu 6200 kg

-        Przedni TUZ o udźwigu 3200 kg

-        WOM tylny obrotowy mocy 540/1000 obr./min.

-        WOM przedni 1000 obr./min.

-        Ilość wyjść hydrauliki zewnętrznej: 6

-        Tylne koła 480/70R38

-        Przednie koła 420/70R24

-        Układ kierowania – hydrauliczny, ze wspomaganiem, regulowany

-        Kabina z klimatyzacją, szyberdachem, ogrzewana

-        Siedzenia kierowcy komfortowe o zawieszeniu pneumatycznym

-        Fotel pomocnika operatora

-        Światła ostrzegawcze żółte (kogut)

-        Ciągnik musi posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu na drogach publicznych oraz instrukcją obsługi i katalog części zamiennych

b)   Wóz asenizacyjny fabrycznie nowy posiadać następujące parametry:

-        Pojemność 6.000 litrów

-        Zbiornik ocynkowany

-        Zestaw kołowy jednoosiowy

-        Ogumienie 550/60-22,5

-        Wałek WOM

-        Zawór tylny 5” z wężem

-        Hydrauliczne sterowanie zasuwą zamykającą

-        Zasuwy mosiężne

-        Rozlewak

-        Pompa typu T-529/1

-        Dodatkowy zawór boczny

-        Czas napełniania min. 3 min

-        Wymiary min. szerokość 2550mm, długość 5600mm

-        Współpraca z ciągnikiem o mocy 112 kM

1.2.      Jeżeli gdziekolwiek wskazano znak towarowy, patent, pochodzenia materiałów lub urządzeń to wykonawca może zastosować równoważne.

Szczegółowy wykaz elementów z ich opisem został zawarty w SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówienia uzupełniającego: NIE

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

16.70.00.00-2 – ciągniki

34.14.45.00-3 – pojazdy do transportu odpadów komunalnych

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 90 dni od dnia podpisania umowy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

NIE DOTYCZY

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczki na poczet wykona nie zamówienia: nie

III.3)   WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania.

            Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

1.      Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy.

2.      Podpisany formularz „oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 i o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych;

3.      Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

4.      Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

5.      Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy tylko podmiotów zbiorowych w rozumieniu przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych);

III.3.2.) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

1.      Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunków wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, (a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie) min. 2 dostawy o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia (dostawa dwóch ciągników rolniczych oraz dwóch wozów asenizacyjnych o zbliżonych lub większych parametrach) licząc od miesiąca ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów (podanie w wykazie robót zrealizowanych przez te podmioty) należy dołączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do współpracy przy wykonywaniu zamówienia przez oddanie do dyspozycji niezbędnych zasobów.

III.4) INFORMACJĘ O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIA NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY.

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

1.      Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunków wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, (a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie) min. 2 dostawy o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia (dostawa dwóch ciągników rolniczych oraz dwóch wozów asenizacyjnych o zbliżonych lub większych parametrach) licząc od miesiąca ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów (podanie w wykazie robót zrealizowanych przez te podmioty) należy dołączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do współpracy przy wykonywaniu zamówienia przez oddanie do dyspozycji niezbędnych zasobów.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy, należy przedłożyć:

1.       Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy.

2.       Podpisany formularz „oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 i o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych

3.       Aktualne  zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

4.       Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

5.       Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy tylko podmiotów zbiorowych w rozumieniu przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych);

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

1.       nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

2.       nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

3.       nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert – albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego albo administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedni miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt. III.4)

1.      Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków i  parametrów stawianych przez Zamawiającego dla ciągnika i beczki asenizacyjnej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienia publiczne tylko dla wykonawców u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) ZMIANY UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:

-        W przypadku zmiany stawki VAT przez władze ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany stawki od towarów i usług oraz podatku akcyzowego.

-        W przypadku działania siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie zamówienia w terminie umownym lub powodującej zmianę zakresu robót,

-        W przypadku wystąpienia istotnych powodów uniemożliwiających zachowanie terminu  - na wniosek Wykonawcy zaakceptowany przez Zamawiającego

-        Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Gmina Somianka http;//ugsomianka.bip.org.pl,  

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Somianka 07-203 Somianka

IV.4.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: do dnia 14.07.2010r. godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Somianka, 07-203 Somianka, pok. Nr 6. Otwarcie ofert nastąpi w pok. Nr 19 w dniu 14.07.2010r. o godz. 10:30

IV.4.3) Termin związania ofertą: 30 dni od daty składania i otwarcia ofert.

IV.4.4) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:

Zadanie realizowane z dofinansowaniem w ramach działania 321 „Podstawowe usługi dla gospodarki i ludzkości wiejskiej”, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013

IV.4.5) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi :

NIE DOTYCZY

                                                                                           Kierownik ZGK Somianka

                                                                                                /-/ Andrzej Piątek

 

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

 

 

                          Somianka, 2010/07/23

KZ. 341/12-02/10

 

 

Wykonawcy biorący udział

w postępowaniu przetargowym

 

 

Nazwa zamówienia:

UPORZĄDKOWANIE GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ I WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH NA TERENIE GMINY SOMIANKA - ZAKUP CIĄGNIKA WRAZ Z BECZKĄ ASENIZACYJNĄ

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu 

nieograniczonego ( KZ 340/12/10)

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 nr 113 poz. 759) zawiadamiamy o wyborze najkorzystniejszej oferty, wszystkich wykonawców składających oferty w przetargu nieograniczonym na realizację w/w zadania.

Najkorzystniejszą ofertę złożył Wykonawca nr 1

„ROLSAD” A. Seliga, M. Wójcik, G. Orzeszek spółka Jawna

ul. Katowicka 4,  96-200 Rawa Mazowiecka

za cenę brutto 283.894,00 zł. za całość zadania

 

Ze względu na najkorzystniejszą cenę, oferta w/w wykonawcy została zaakceptowana przez Wójta Gminy, po uzyskaniu uprzedniej rekomendacji komisji przetargowej. Była to najkorzystniejsza cena ofertowa, nie przekraczająca możliwości ani zamierzeń finansowych Zamawiającego.

W przetargu wziął udział jeden wykonawca, który złożył ofertę ważną i nie został wykluczony  z udziału w postępowaniu. Nie istnieją podstawy prawne ani faktyczne do unieważnienia postępowania w tej części.

Umowa z Wykonawcą w sprawie realizacji w/w zamówienia publicznego zostanie zawarta zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. z 2010r. Nr 113 poz. 759)

 

                                                                                                                                  Kierownik ZGK Somianka

                                                                                                                  /-/ Andrzej Piątek

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4184889]

przewiń do góry