Gmina Somianka 07-203 Somianka pow. wyszkowski woj. mazowieckie

tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,  

e-mail: somianka@somianka.pl, ogłasza przetarg nieograniczony  o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy pzp.

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:  Gminy Somianka 07-203 Somianka pow. Wyszkowski, woj. Mazowieckie tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,   e-mail: somianka@somianka.pl,

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Remont wewnętrzny budynku Zespołu Szkół w Somiance oraz Zespołu Szkół w Woli Mystkowskiej

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.                                        

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1.                  Przedmiot zamówienia obejmuje:

Remont wewnętrzny pomieszczeń klas w Zespole Szkół w Somiance oraz Zespole Szkół w Woli Mystkowskiej poprzez:

-  przygotowanie powierzchni do malowania

- dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną

- dwukrotne malowanie ścian farbami emulsyjnymi

- zerwanie starej podłogi drewnianej

- zerwanie spękanej szlichty

- wylanie warstwy wyrównawczej pod posadzki gr. Ok. 15 cm wraz z zazbrojeniem z siatki z prętów o gr. 6mm o oczkach 12 x 12 cm.

- ułożenie wykładziny z tworzywa sztucznego

- rozebranie pieców kaflowych

- wymiana drzwi płycinowych

- osłonięcie grzejników panelami drewnianymi

- rozebranie drzwi i ścianek ze szkła hartowanego

- postawienie ścianek działowych

- wstawienie drzwi aluminiowych zewnętrznych

 

Wykładzina z tworzywa sztucznego powinna odpowiadać parametrom podanym poniżej albo posiadać podobne parametry.

 

Szczegółowy zakres przedsięwzięcia zawarty jest w przedmiarze robót stanowiącym załącznik do SIWZ i będących integralną częścią SIWZ.

 

Oferenci zobowiązani są do opracowania kosztorysu ofertowego na podstawie przedmiaru robót.

 

Przed przystąpieniem do robót Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia  z Zamawiającym rodzaju użytych materiałów pod względem kolorystycznym jak również jakościowym.

 

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1, 45410000-4, 45421132-8, 45430000-0, 45432111-5, 45442100-8, 45453000-7    

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.1.7) Zamówienia uzupełniające. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do 08.10.2009r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

 

·                               Informacja na temat wadium:

nie dotyczy

 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

 

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział oferenci, którzy:

1/      posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;

2/      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.

3/      Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

4/      Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych.

 

Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nastąpi poprzez analizę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, metoda „spełnia - nie spełnia”

 

Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie IX.

 

 

W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć następujące dokumenty i oświadczenia:

  1. poprawnie wypełniony formularz oferty z podaną ceną za całość przedmiotu zamówienia, podpisany przez osobę/osoby upewnione do reprezentowania Wykonawcy i zaciągnięcia zobowiązań w wysokości wartości złożonej oferty.– załącznik nr 1 do SIWZ;
  2. wypełniony i podpisany Kosztorys ofertowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2 do SIWZ
  3. Podpisany formularz „oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 i o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 3 do SIWZ;
  4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione, nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert;

5.      wykaz wykonanych przed wszczęciem niniejszego postępowania w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zadania potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem np. – referencje, faktury, umowy, protokoły itp.) - wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeśli udokumentuje realizację minimum 2 zadań co najmniej tego samego rodzaju, rozmiaru i wartości;

6.      polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na okres wykonania zadania na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00zł;

7.      parafowany przez Wykonawcę formularz istotnych postanowień umowy stanowiącej integralną część niniejszej SIWZ – załącznik nr 5

 

Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą „za zgodność z oryginałem” i poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający dopuszcza poświadczenie zgodności z oryginałem przez jedną z osób podpisujących druk „Oferta przetargowa”

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3)WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY

Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 5% zaoferowanej ceny brutto ( w zaokrągleniu do pełnych złotych) w:

-    pieniądzu na ustalony z Zamawiającym rachunek bankowy

Bank Spółdzielczy w Ostrowi Mazowieckiej oddział w Somiance

Nr konta 66892310760600082420060001

-    poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -
kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,

-    gwarancjach bankowych,

-   gwarancjach ubezpieczeniowych,

-   poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b
ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości.

a)           Dopuszcza się wnoszenie zabezpieczenia do ustalonej wysokości w jednym lub kilku rodzajach określonych lit.a.

b)    Jeżeli zabezpieczenie należytego wykonania umowy wniesiono w pieniądzu- Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy.

c)          30% wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy jest przeznaczone na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi, zaś 70% przeznacza się jako gwarancję zgodnego z umową wykonania robót.

d)          Zabezpieczenie należytego wykonania umowy, o którym mowa w pkt „a" zostanie zwrócone w następujących terminach: część zabezpieczenia gwarantująca zgodne z umową wykonanie robót (70%) -w ciągu 30   dni po ostatecznym odbiorze robót, pozostała część (30%) - w ciągu 14 dni po upływie rękojmi.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Gmina Somianka http;//ugsomianka.bip.org.pl,  

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Somianka 07-203 Somianka

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: do dnia 27.08.2009r. godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Somianka, 07-203 Somianka, pok. Nr 6. Otwarcie ofert nastąpi w pok. Nr 19 w dniu 27.08.2009r. o godz. 10:30

IV.4.5) Termin związania ofertą: 30 dni od daty składania i otwarcia ofert.

 

Wójt Gminy Somianka

  /-/ Andrzej Żołyński

 

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Kosztorys ofertowy 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Bogdan Krysiak
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Bogdan Krysiak
  • Data ostatniej aktualizacji: 2009-08-06 17:53:49
  • Liczba odsłon: 80
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3414414]

przewiń do góry