Gmina Somianka 07-203 Somianka pow. wyszkowski woj. mazowieckie
tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,
e-mail: somianka@somianka.pl, ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy pzp.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminy Somianka 07-203 Somianka pow. Wyszkowski, woj. Mazowieckie tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl, e-mail: somianka@somianka.pl,
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Remont wewnętrzny budynku Zespołu Szkół w Somiance oraz Zespołu Szkół w Woli Mystkowskiej”
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Remont wewnętrzny pomieszczeń klas w Zespole Szkół w Somiance oraz Zespole Szkół w Woli Mystkowskiej poprzez:
- przygotowanie powierzchni do malowania
- dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną
- dwukrotne malowanie ścian farbami emulsyjnymi
- zerwanie starej podłogi drewnianej
- zerwanie spękanej szlichty
- wylanie warstwy wyrównawczej pod posadzki gr. Ok.
- ułożenie wykładziny z tworzywa sztucznego
- rozebranie pieców kaflowych
- wymiana drzwi płycinowych
- osłonięcie grzejników panelami drewnianymi
- rozebranie drzwi i ścianek ze szkła hartowanego
- postawienie ścianek działowych
- wstawienie drzwi aluminiowych zewnętrznych
Wykładzina z tworzywa sztucznego powinna odpowiadać parametrom podanym poniżej albo posiadać podobne parametry.
Szczegółowy zakres przedsięwzięcia zawarty jest w przedmiarze robót stanowiącym załącznik do SIWZ i będących integralną częścią SIWZ.
Oferenci zobowiązani są do opracowania kosztorysu ofertowego na podstawie przedmiaru robót.
Przed przystąpieniem do robót Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z Zamawiającym rodzaju użytych materiałów pod względem kolorystycznym jak również jakościowym.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1, 45410000-4, 45421132-8, 45430000-0, 45432111-5, 45442100-8, 45453000-7
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.1.7) Zamówienia uzupełniające. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do 08.10.2009r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
· Informacja na temat wadium:
nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział oferenci, którzy:
1/ posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;
2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.
3/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4/ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych.
Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nastąpi poprzez analizę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, metoda „spełnia - nie spełnia”
Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie IX.
W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć następujące dokumenty i oświadczenia:
- poprawnie wypełniony formularz oferty z podaną ceną za całość przedmiotu zamówienia, podpisany przez osobę/osoby upewnione do reprezentowania Wykonawcy i zaciągnięcia zobowiązań w wysokości wartości złożonej oferty.– załącznik nr 1 do SIWZ;
- wypełniony i podpisany Kosztorys ofertowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2 do SIWZ
- Podpisany formularz „oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 i o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 3 do SIWZ;
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione, nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert;
5. wykaz wykonanych przed wszczęciem niniejszego postępowania w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zadania potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem np. – referencje, faktury, umowy, protokoły itp.) - wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeśli udokumentuje realizację minimum 2 zadań co najmniej tego samego rodzaju, rozmiaru i wartości;
6. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na okres wykonania zadania na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00zł;
7. parafowany przez Wykonawcę formularz istotnych postanowień umowy stanowiącej integralną część niniejszej SIWZ – załącznik nr 5
Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą „za zgodność z oryginałem” i poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający dopuszcza poświadczenie zgodności z oryginałem przez jedną z osób podpisujących druk „Oferta przetargowa”
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3)WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 5% zaoferowanej ceny brutto ( w zaokrągleniu do pełnych złotych) w:
- pieniądzu na ustalony z Zamawiającym rachunek bankowy
Bank Spółdzielczy w Ostrowi Mazowieckiej oddział w Somiance
Nr konta 66892310760600082420060001
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -
kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b
ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości.
a) Dopuszcza się wnoszenie zabezpieczenia do ustalonej wysokości w jednym lub kilku rodzajach określonych lit.a.
b) Jeżeli zabezpieczenie należytego wykonania umowy wniesiono w pieniądzu- Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy.
c) 30% wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy jest przeznaczone na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi, zaś 70% przeznacza się jako gwarancję zgodnego z umową wykonania robót.
d) Zabezpieczenie należytego wykonania umowy, o którym mowa w pkt „a" zostanie zwrócone w następujących terminach: część zabezpieczenia gwarantująca zgodne z umową wykonanie robót (70%) -w ciągu 30 dni po ostatecznym odbiorze robót, pozostała część (30%) - w ciągu 14 dni po upływie rękojmi.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Gmina Somianka http;//ugsomianka.bip.org.pl,
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Somianka 07-203 Somianka
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: do dnia 27.08.2009r. godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Somianka, 07-203 Somianka, pok. Nr 6. Otwarcie ofert nastąpi w pok. Nr 19 w dniu 27.08.2009r. o godz. 10:30
IV.4.5) Termin związania ofertą: 30 dni od daty składania i otwarcia ofert.
Wójt Gminy Somianka
/-/ Andrzej Żołyński
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Bogdan Krysiak
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Bogdan Krysiak
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-08-06 17:53:49
- Liczba odsłon: 161
- Historia dokumentu: