Gmina Somianka 07-203 Somianka pow. wyszkowski woj. mazowieckie

tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,  

e-mail: somianka@somianka.pl, ogłasza przetarg nieograniczony  o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy pzp.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:  Gminy Somianka 07-203 Somianka pow. wyszkowski, woj. mazowieckie, tel. (0-29) 74-187-90 fax (0-29) 74-187-14 http://www.somianka.pl,  

e-mail: somianka@somianka.pl,

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:ŻWIROWANIE I PROFILOWANIE NAWIERZCHNI DRÓG GMINNYCH I POWIATOWYCH

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi zamawiane w okresie trwania umowy, sukcesywnie według indywidualnych potrzeb zamawiającego o różnym zakresie i rozmiarze, polegające na:

        żwirowaniu dróg – dowiezienie do 3.280,00 m3 mieszanki pospółki żwirowej i kruszywa (tłucznia betonowego) w proporcji 1:1, wraz z wyrównaniem równiarką nawierzchni jezdni,

        profilowaniu – praca równiarką do 300 godzin w zakresie równania lub przygotowania pod żwirowanie nawierzchni żwirowych i piaskowych jezdni

        kopanie prace koparką z dużą łyżką do 100 godzin w zakresie usunięcia nadmiaru mas ziemi w pasie drogowym

        wywiezienie – praca wywrotką do 100 godzin w zakresie wywożenia urobku powstałego podczas prac koparką lub z innych źródeł, na wskazane miejsce.

Miejsce i ilość dowożonego materiału określa Zamawiający. Zakres umowy obejmuje cały obszar Gminy Somianka

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.1.7) Zamówienia uzupełniające. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do 31.12.2009r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

·                  Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć następujące dokumenty i oświadczenia:

·          poprawnie wypełniony formularz oferty z podaną ceną za całość przedmiotu zamówienia, podpisany przez osobę/osoby upewnione do reprezentowania Wykonawcy i zaciągnięcia zobowiązań w wysokości wartości złożonej oferty.– załącznik nr 1 do SIWZ;

·          Podpisany formularz „oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 i o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 2 do SIWZ;

·          aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione, nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert;

·          wykaz wykonanych przed wszczęciem niniejszego postępowania w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zadania potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem np. – referencje, faktury, umowy, protokoły itp.) - wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeśli udokumentuje realizację minimum 3 zadań co najmniej tego samego rodzaju, rozmiaru i wartości;

·          polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na okres wykonania zadania na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00zł;

·          parafowany przez Wykonawcę formularz umowy stanowiącej integralną część niniejszej SIWZ – załącznik nr 3.

·                  SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Gmina Somianka http;//ugsomianka.bip.org.pl,  

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Somianka 07-203 Somianka

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: do dnia 15.04.2010r. godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Somianka, 07-203 Somianka, pok. Nr 6. Otwarcie ofert nastąpi w pok. Nr 19 w dniu 15.04.2010r. o godz. 10:30

IV.3.5) Termin związania ofertą: 30 dni od daty składania i otwarcia ofert.

                                                                     Wójt Gminy Somianka

                                                                                         /-/ Andrzej Żołyński

 

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

 

                                                                                         

                             Somianka, 2009-04-15

KZ. 341/01-1/09

 Wykonawcy biorący udział

w postępowaniu przetargowym

 

Nazwa zamówienia:

„Żwirowanie i profilowanie nawierzchni dróg gminnych i powiatowych”.

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego trybie przetargu

nieograniczonego ( KZ 340/01/09)

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 nr 223 poz. 1655 z póź. zm.) zawiadamiamy o wyborze najkorzystniejszej oferty, wszystkich wykonawców składających oferty w przetargu nieograniczonym na realizację w/w zadania.

Najkorzystniejszą ofertą złożył Wykonawca nr 2 „Usługi Transportowe i Wykopy Ziemne Kazimierz Kobiałka”, ul. Centralna 71, 07-200 Wyszków  za ceną brutto 233.996,00  złotych.

 

Nr oferty

Wykonawca i siedziba/adres

Cena brutto (złotych)

Punktacja

1.

„GOD – MART” Grzegorz Godlewski

Ul. Wyszkowska 1, 07-205 Rząśnik

 

294.996,00

79,32%

 

2.

Usługi Transportowe i Wykopy Ziemne Kazimierz Kobiałka”,

ul. Centralna 71, 07-200 Wyszków 

233.996,00

100%

 

 

Ze względu na najkorzystniejszą cenę, oferta w/w wykonawcy została zaakceptowana przez Wójta Gminy, po uzyskaniu uprzedniej rekomendacji komisji przetargowej. Była to najkorzystniejsza cena ofertowa, nie przekraczająca możliwości ani zamierzeń finansowych Zamawiającego.

W przetargu wzięło udział dwóch wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostali wykluczeni z udziału w postępowaniu. Nie istnieją podstawy prawne ani faktyczne do unieważnienia postępowania w tej części.

Umowa w sprawie realizacji w/w zamówienia publicznego zostanie zawarta najwcześniej po upływie 7 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia przez Wykonawcę.

                                                                                             

 

                                                                         Wójt Gminy Somianka

                                                                                         /-/ Andrzej Żołyński

 

 

 

Otrzymują:

  1. „GOD – MART” Grzegorz Godlewskiul. Wyszkowska 1, 07-205 Rząśnik
  2. „Usługi Transportowe i Wykopy Ziemne Kazimierz Kobiałka”ul. Centralna 71, 07-200 Wyszków 
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Bogdan Krysiak
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Bogdan Krysiak
  • Data ostatniej aktualizacji: 2009-04-23 15:45:07
  • Liczba odsłon: 210
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4229838]

przewiń do góry