Somianka 10 października 2016r.
INFORMACJA
o wyniku naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds. obsługi kancelarii urzędu
Dane usunięto na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282)
Wójt
/-/ Andrzej Żołyński
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Wójt Gminy Somianka ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. obsługi kancelarii w Urzędzie Gminy Somianka, Somianka Parcele 16B, 07-203 Somianka
1. Wymagania niezbędne
1) posiadanie obywatelstwa polskiego,
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) wykształcenie wyższe,
5) co najmniej 2 letni staż pracy,
6) biegła znajomość obsługi komputera (Word, Internet, programy graficzne),
7) umiejętność obsługi urządzeń biurowych m.in. fax, drukarka, kserokopiarka, skaner,
8) znajomość instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin, w tym znajomość zasad elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD),
9) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
10) znajomość ustawy o petycjach,
11) znajomość ustawy o samorządzie gminnym, w tym zadań realizowanych przez samorząd gminny
12) cechy osobowości: umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i szybkiego podejmowania decyzji, odporność na stres, stanowczość, cierpliwość, uprzejmość, wysoka kultura osobista, sumienność i odpowiedzialność.
2. Wymagania dodatkowe
1) wykształcenie wyższe lub podyplomowe z zakresu administracji publicznej,
2) staż pracy na stanowisku związanym z obsługą sekretariatu w administracji samorządowej,
3) umiejętność obsługi kancelarii,
4) umiejętność obsługi systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD),
5) umiejętność formułowania wniosków oraz pism,
6) umiejętność odróżniania wniosków, petycji i skarg.
7) cechy osobowości: dokładność, podzielność uwagi, umiejętność działania pod presją czasu, umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) W zakresie spraw kancelaryjnych:
a. obsługa sekretariatu Wójta,
b. obsługa elektronicznej skrzynki pocztowej Urzędu oraz ePUAP,
c. przyjmowanie i prowadzenie rejestru korespondencji wpływającej w formie papierowej oraz w systemie EZD,
d. przyjmowanie i rejestrowanie telefonogramów,
e. kierowanie obiegiem dokumentów i pism kierowanych do Urzędu w formie papierowej oraz w systemie EZD,
f. przekazywanie skarg, wniosków i petycji na stanowisko ds. obsługi Rady Gminy,
g. obsługa radiotelefonu, faksu i centrali telefonicznej,
h. wysyłanie korespondencji na zewnątrz, rejestrowanie i wysyłanie pism poleconych oraz współpraca w tym zakresie z urzędem pocztowym,
i. wydawanie materiałów biurowych pracownikom,
j. obsługa programu do obrotu materiałami biurowymi i eksploatacyjnymi,
k. prowadzenie ewidencji delegacji służbowych,
l. oznakowanie list obecności w pracy odpowiednimi symbolami nieobecności pracownika,
m. prowadzenie spraw związanych z przestrzeganiem dyscypliny pracy,
n. przechowywanie książki wyjść w godzinach służbowych oraz udostępnianie jej pracownikom.
2) W zakresie spraw administracyjno- gospodarczych:
a. zarządzanie budynkiem administracyjnym Urzędu,
b. sporządzanie dokumentacji dotyczącej korzystania z samochodów służbowych oraz kontrola kart drogowych,
c. prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem czystości w Urzędzie,
d. odpowiedzialność za inwentarz ruchomy Urzędu.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku.
1) Praca w Urzędzie Gminy na stanowisku urzędniczym w wymiarze pełnego etatu,
2) Umowa o pracę na czas określony do 31 marca 2017r. z możliwością zawarcia umowy na czas nieokreślony w przypadku spełnienia oczekiwań,
3) Przewidywany termin rozpoczęcia pracy: 1 października 2016r.
5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych.
W miesiącu sierpniu 2016 r. w Urzędzie Gminy w Somiance wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
6. Wymagane dokumenty.
1) podpisany własnoręcznie list motywacyjny,
2) CV z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
3) kopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie,
4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (świadectwa, dyplomy), ewentualnie inne dokumenty świadczące o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
5) podpisany własnoręcznie oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
6) kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie (dowód osobisty, paszport),
7) podpisane własnoręcznie oświadczenia, że kandydat:
a) nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
b) posiada zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
c) wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2016r., poz. 922),
8) kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych jest obowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
7. Termin i miejsce składania dokumentów.
Wszystkie
wymagane dokumenty należy złożyć osobiście (pokój nr 1, parter) lub przesłać
listownie na adres: Urząd Gminy, Somianka- Parcele 16B, 07-203 Somianka w
zamkniętej kopercie z dopiskiem „ Nabór na stanowisko urzędnicze ds. obsługi
kancelarii urzędu”
w nieprzekraczającym terminie
29 września
2016r.
(decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu).
Wójt Gminy Somianka
/-/ Andrzej Żołyński
Somianka 19 września 2016r.
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Bogdan Krysiak
- Data udostępnienia w BIP: 2016-09-19 12:44:12
- Informacja zaktualizowana przez: Bogdan Krysiak
- Data ostatniej aktualizacji: 2020-03-17 10:53:29
- Liczba odsłon: 4347
- Historia dokumentu: